Blog CRM systému Anabix

Novinky v Anabixu a změny cen od září 2017

Anabix je na trhu od roku 2012. Když jsme před pěti lety začínali, obsahoval podstatně méně funkcí, než je tomu nyní. Od té doby jsme urazili kus cesty a Anabix je dnes konkurenčním systémem i pro větší a známější české i zahraniční CRM. To, že jsou novinky dobře kvitovány, nám dokazuje stále narůstající počet nových klientů, a hlavně prodlužování spolupráce u stávajících zákazníků.

Jak odstranit duplicitu kontaktů a firem v Anabixu

Pracuje s vaší databází více uživatelů? Děláte pravidelný import nových kontaktů nebo máte na Anabix napojeny další programy? Pokud ano, může se vám občas stát, že si omylem vytvoříte duplicitní kontakt nebo firmu, což může zkomplikovat vaši práci. Nezoufejte, sepsal jsem pro vás možnosti, jak duplicity najít a sloučit je do jediného tvaru.

Anabix pod pokličkou aneb video rozhovor o Anabixu

Zajímá vás, co si v Anabixu představujeme pod zkratkou CRM a jak Anabix vlastně vznikl? Chcete vědět, které typy firem nejčastěji využívají Anabix, co podle průzkumu považují za největší přednosti Anabixu naši zákazníci a jaké chystáme novinky? Nejen to se dozvíte v novém video rozhovoru, který jsem natáčel koncem dubna s networkerkou a majitelkou Podnikatelského klubu Smart Network Gábi Mrkvicovou.

S Anabixem máte firmy v Merku!

Mít informace je základ podnikání a pokud spolupracujete s firmami, platí to dvojnásob. Pro rychlé zjištění důležitých údajů či ověření spolehlivosti firem jsme pro vás do Anabixu zakoupili a zakomponovali novou funkci. Představuji vám databázi firem Merk.
 
Adresa či DIČ firmy, její obrat nebo zisk, spolehlivost, nebo insolvenci. To všechno a mnohem víc nyní dokážete ověřit přímo v Anabixu: zaplatili jsme vám totiž přístup k databázi firem Merk pro Českou i Slovenskou republiku. Pojďme se podívat na to, jaké informace máte nyní k dispozici.

Tisk v Anabixu: důležité informace snadno a rychle

Potřebujete rychle vědět, co jste s vaším klientem dosud řešili a v který den to bylo? Do CRM Anabix se přihlásíte všude, kde je přístup k internetu a potřebujete v daný okamžik vědět, co jste s vaším klientem dosud řešili a v který den to bylo. Může ale nastat situace, kdy chcete mít informace zapsané na kartě kontaktu i v tištěné formě. Jak si je z Anabixu vytisknout?

Webinář "Praktická ukázka nastavení obchodního procesu v CRM systému ANABIX"

Pokud řešíte obchod, určitě vás potěší webinář na dané téma. Je určen nejen pro stávající klienty Anabixu, ale i pro ty, kteří přemýšlí o vhodném CRM systému. Součástí webináře jsou kromě jiného praktické příklady nastavení u tří klientů Anabixu. Na co se ještě můžete těšit?

Za dobu své působnosti u Anabixu jsem během online konzultací poměrně často vysvětloval způsob, jak v tomto CRM systému evidovat obchodní proces. Připravil jsem tedy webinář s praktickou ukázkou, jak obchodní proces řešíme u nás v Anabixu. Do webináře jsem přizval i dva hosty z řad našich zákazníků, kteří se podělili o svůj způsob využívání Anabixu v rámci jejich obchodního procesu.

Jak třídit úkoly v obchodním procesu

minulém článku jsem se věnoval praktické ukázce nastavení obchodního procesu. Dnes mám pro vás ještě doplnění ve formě doporučení pro přehlednou práci s úkoly.

V Anabixu můžete úkoly přímo přiřazovat k obchodním případům, které máte založené ve vašich kontaktech. Pod pojmem obchodní případ není myšlena jen akvizice nového zákazníka, ale i jiná časově omezená činnost, kterou provádíte pro vašeho klienta. Příkladem může být záruční servis, pronájem, roční tarif, smlouva s předem určenou platností apod. Úkoly můžete zadávat jak pro tým obchodníků, tak i pro administrativní pracovníky i další uživatele, kteří se na procesu podílí.

Přijďte na pracovní setkání a dobrý oběd

Uvítali byste osobní setkání s lidmi z Anabixu? Máte nějaké otázky, náměty či připomínky, které chcete probrat na živo?

Přijďte spojit příjemné s užitečným a potkat se v naší oblíbené restauraci. Dáme si dobrý oběd, něco k pití a přitom probereme, co máte na srdci. Rádi odpovíme na vaše otázky, poradíme s prací v Anabixu nebo prozradíme, jaké novinky pro vás připravujeme.

Inspirujte se praktickou ukázkou obchodního procesu

Jednou z nejdůležitějších funkcí CRM systémů je práce s obchodními kontakty. Pracovat s úkoly manuálně by bylo zbytečně komplikované, a proto existuje autiomatizace procesů. Anabix v tomto ohledu nabízí řadu zajímavých vychytávek a já vám je dnes v článku představím.

V uplynulém roce jsem během online konzultací poměrně často vysvětloval způsob, jak co nejlépe podchytit obchodní proces při evidenci v CRM. Myslím si, že toto téma může být zajímavé i pro vás. Připravil jsem tedy článek s praktickou ukázkou, jak obchodní proces řešíme u nás v Anabixu. Věřím, že vám to pomůže s naplánováním podobných kroků i ve vašem účtu, případně nabídne inspiraci v rámci zákaznické péče o vaše klienty. Situaci si popíšeme nejen na příkladu oslovení potenciálního zákazníka, ale i v rámci následné péče.

Novinky ve Znalostní bázi

V průběhu prosince a ledna jsem pracoval na aktualizaci naší nápovědy. V článku vám představím novinky v Anabixu i návody, jak na ně.

Nápověda je nyní rozdělena na jednotlivé kategorie dle toho, které funkci Anabixu se věnuje. Pro pohodlnější dohledávání můžete použít i vyhledávací pole. Všechny návody obsahují náhledy z aplikace, případně i odkazy na související návody či tematické články na našem blogu.

Webinář - Praktické přínosy CRM systému ANABIX pro vaše podnikání

V říjnu jsem měl přednášku o praktických přínosech Anabixu na veletrhu Marketing Mix v Praze a Brně. Jelikož jsem měl na ni pozitivní ohlasy, rozhodl jsem se, že svoji připravenou prezentaci ještě jednou zopakuji v rámci živého online vysílání. Na webináři tedy ukazuji doporučený postup práce s Anabixem a možnosti, které v online systému máte včetně napojení na další služby.

Osobní setkání na veletrhu Marketing Mix v Praze a Brně

V průběhu září jsem vyrazil s Anabixem na dva veletrhy nazvané Marketing Mix. První proběhl ve čtvrtek 15. 9. v hotelu Duo na Praze 9, druhý o týden později ve čtvrtek 22. 9. v hotelu Voroněž blízko brněnského výstaviště.

U stánku jsem se potkal s desítkami našich klientů i zájemců o CRM systém a povídal si s nimi o funkcích Anabixu i novinkách. Kromě setkání na stánku jsem měl v odpoledních hodinách také přednášku na téma „Praktické přínosy CRM systému ANABIX pro vaše podnikání“.

Čas pro vaše schůzky a úkoly

Potřebujete vystavovat úkoly na konkrétní čas? Zadáváte sobě či někomu jinému úkoly v rámci jednoho dne?

Pokud je odpověď – ano, pak vás jistě potěší možnost přiřazovat si k úkolům v Anabixu čas jejich plnění. Stačí dát při zadávání úkolu „více možností“ a uvidíte hned pod polem pro termín i místo pro zapsání času ve formátu „hodina:minuta“.

Napojili jsme se na českou i slovenskou SuperFakturu

Víme, že je pro vás důležité sledovat v Anabixu také informace z jiných zdrojů. Domluvili jsme se tedy na spolupráci s online fakturačním systémem SuperFaktura a propojili jeho českou i slovenskou verzi.

Nastavení najdete přímo v účtu v sekci Nástroje – Služby – SuperFaktura. Díky přímému spojení se vám budou přenášet oboustranně data o firmách, kontaktech a fakturách. Přímo na kartě kontaktů naleznete nejen přehled faktur, ale i informaci, zda jsou uhrazeny či po splatnosti. Rozkliknout lze také další informace z faktury.

Reálný příklad nastavení uživatelské role v CRM systému Anabix

Jedna z hlavních výhod online CRM systému je přehlednost veškeré komunikace s klientem a to napříč firmou. Snadno se tak řeší zastupitelnost při nemoci, dovolených a nestává se, že někdo s klientem mluvil před hodinou a někdo jiný mu volá nyní, aniž by o předchozím telefonátu věděl.

Hledáte kontakty na mapách?

Asi znáte situaci, kdy se potřebujete rychle podívat, kde sídlí váš zákazník. Nebo vaše obchodníky zajímá, jaké klienty mají v určité oblasti (městě, okrese). I tohle je možné v Anabixu. Kde to najdete?

Adresu sídla firmy si jednoduše zobrazíte jedním kliknutím na adresu, kterou máte zapsanou na kartě příslušné firmy. Stejné uděláte i v případě potřeby zobrazit adresu doručovací, která je odlišná. V novém okně se vám objeví adresa na mapách Google.

Propojte si související kontakty a firmy

Je běžné, že mají některé vaše kontakty či firmy společné znaky. Nakupují stejný produkt či službu, jsou ve stejné fázi prodejního procesu, má je na starosti určitý váš uživatel/obchodník, účastní se konkrétního semináře/veletrhu, splňují určitou shodnou podmínku atd. Většinu těchto vazeb podchytíte v Anabixu přes Seznamy, Vlastní pole či Obchodní případy.

Stránky