Blog Anabix CRM - novinky, tipy, zajímavosti, videa
Přehled článků 2018
Konec roku je pro většinu z nás období, kdy se snažíme dokončit rozdělané úkoly a o Vánocích si již dopřát rodinného klidu. Zároveň častěji přemýšlíme o roce budoucím, který chceme, aby byl ještě úspěšnější než ten současný. Pro takovéto přemýšlení se vám může hodit i nová várka inspirace v naší blogové sekci.
Propojení Anabixu a FAPI přináší provázání fakturačních údajů v obou systémech, jasnou a přehlednou evidenci klientů podle využívaného produktu či služby, nebo třeba kompletní přehled všech zálohových dokladů i vystavených faktur k určitému zákazníkovi. To je ale jen zlomek možností, které slibuje svým klientům spojení Anabixu a FAPI!
Máme pro vás záznam přednášky z veletrhu Marketing Mix, rozšířili jsme možnosti automatizace procesů u polí typu datum a výběr z přednastavených variant, vylepšení doznalo spojení s fakturačním systémem FAPI a také již můžete snadno importovat data z fakturačního systému Pohoda.
Propojení Anabixu a FAPI přináší provázání fakturačních údajů v obou systémech, jasnou a přehlednou evidenci klientů podle využívaného produktu či služby, nebo třeba kompletní přehled všech zálohových dokladů i vystavených faktur k určitému zákazníkovi. To je ale jen zlomek možností, které slibuje svým klientům spojení Anabixu a FAPI!
Tento článek je první ze série doporučení, které se týkají Vlastních polí a Triggerů u sledování zakázek v sekci Obchodní případy. Pomůže vám s nastavením efektivních procesů – konkrétně jak zjednodušovat a automatizovat řízení zakázek pomocí nastavení Triggerů a Vlastních polí typu datum. Triggery, neboli automatické události, které vám ušetří spoustu práce a času s hledáním informací o vašich zakázkách.
Na trhu jsou k dostání desítky řešení. A vy pořádně netušíte, podle čeho si vybrat ten správný. Pokud si nad tím lámete hlavu, následujte pětici indicií, které vás k vhodnému CRM dovedou.
Stejně jako každý rok se na dva dny v roce otevírá brána do světa chytrého a nápaditého marketingu! A tento ojedinělý okamžik se blíží. Přijměte od nás pozvánku na tradiční veletrh reklamy a marketingu MARKETING MIX a načerpejte inspiraci, podněty, nápady a kontakty pro lepší marketing vaší firmy.
Sekce Inspirace se rozrostla o další tři články. Tentokráte se točí kolem získávání návštěvnosti na webu. Kontakty, které si ukládáte do Anabixu, můžete získávat různým způsobem. Nám se osvědčila kombinace a spolupráce právě v následujících třech oblastech.
Zadáváte nové kontakty do systému ručně? Je to váženě nutné? Díky webovým formulářům si můžete zjednodušit proces evidence zákazníků či zájemců o vaše produkty a služby. Zejména to platí, pokud máte webové stránky, na které vám chodí potenciální i stávající klienti zajímající se o vaši nabídku. Umístěním webového formuláře zvýšíte počet objednávek, a navíc zautomatizujete zadávání kontaktů do Anabixu.
Stává se vám, že zapomínáte komunikovat s klienty, co vám zatím řekli NE na vaši nabídku? Nebo vám díky špatné komunikaci unikne rozjednaná zakázka? Pokud ano, nemusí tomu tak být. Oba případy vyřešíte v Anabixu přes automatizaci.
Součty vlastních polí typu číslo a čas najdete nově na přehledech a v reportech, Anabix přináší možnost hromadných sms a telefonních kampaní ve spolupráci se službou Vocalls, přidali jsme snadný přesun firemní adresy na kartu kontaktu a jsme přípraveni na GDPR.
Od 25.5.2018 vstoupí v platnost tzv. GDPR neboli General data Protection Regulation, což je nové legislativní nařízení Evropské unie, které přináší jednotnou úpravu a v ní zakotvená nová a přísnější pravidla pro nakládání s osobními údaji. Na základě provedení analýzy a auditu jsme přikročili ke kontrole všech smluvních dokumentů, zabezpečení systému i přípravě funkcí, které Vám pomohou splnit některé z povinností nového nařízení.
Potřebujete si v CRM evidovat u kontaktů či obchodních případů specifické číselné informace jako obrat, zisk, provize nebo počet kusů? S Anabixem je to jednoduché. Nejen, že si zadané hodnoty zapíšete a vyfiltrujete, ale na jednotlivých přehledech a v reportech uvidíte i jejich součet.
Díky systému Vocalls nyní můžete automatizovaně rozesílat SMS zprávy i volat na kontakty z Anabixu. Vybere si jeden či více seznamů vašich kontaktů, které máte vytvořené v Anabixu, připravíte si text SMS zprávy či obsah hovoru a odešlete takto nachystanou kampaň. Výsledky uvidíte přímo v Anabixu.
V sekci Inspirace máme pro vás tři nové články na zajímavá témata - GDPR, LinkedIn a Socionika.