Blog Anabix CRM - novinky, tipy, zajímavosti, videa

Přehled článků 2014

Taky zahazujete kontakty do koše?
Toto video odhaluje jednoduchou pravdu o tom, jak dnes funguje většina obchodních firem a proč se jim taky nedaří.
Komunikační mapy - cesty k vašemu zákazníkovi
Pokud chcete být úspěšní ve svém podnikání, shodneme se, že je třeba mít plán. Prodej není nahodilá, ale naopak naprosto cílená a jasná aktivita, o určitém počtu přesně definovaných kroků. Pokud je uděláte nejen ve správném pořadí, ale i s dostatečným tempem, úspěch je zaručen.
Podnikání: radost nebo noční můra?
Pokud se vám daří, začne firma růst. Zákazníků jsou desítky, museli jste najmout další spolupracovníky. S rostoucím počtem lidí se však začíná objevovat potřeba koordinovat komunikaci jak uvnitř firmy, tak směrem k zákazníkům.
Otázky a odpovědi aneb

Pro koho je Anabix? 

Pro menší a střední firmy, které mají více než 10 zákazníků a 2 a více spolupracovníků. 


Kde Anabix běží a jak řešíte zabezpečení dat?

Anabix je online aplikace, ke které naši klienti přistupují přes obyčejný inernetový prohlížeč (doporučujeme FireFox a Google Chrome). Servery máme umístěny v Praze a o jejich zabezpečení se dočtete v článku.

Výhodou tohoto řešení je, že nemusíte nic instalovat ani aktualizovat, k datům se dostanete 24/7 a z kteréhokoliv počítače. Aktualizace software probíhá online a nic si za ni neúčtujeme. Klientům účtujeme pouze roční pronájem aplikace.

Po, 25/08/2014 - 17:33

STOP nekonečné honbě za novými zákazníky!
Baví vás lovit stále nové zákazníky? Nás teda rozhodně ne! Je to totiž dost drahá legrace. A teď nejde jen o peníze, i když o ty jde především ? Je v tom i spousta času a aktivit, které nepřináší tolik, kolik by mohly, přestože část z nich se "jen nastaví". Ale pokud chcete výsledky, je to každodenní činnost, která vám ubírá pozornost pro to skutečně důležité - vaše podnikání a zákazníky. Ty zákazníky, které už máte!
Informace - rozhodující faktor úspěšného obchodu
Co všechno potřebujete vědět, než úspěšně dokončíte jakýkoliv obchod? Kolik lidí musí asistovat, než se doberete potřebného množství informací? Kolik času zabere shánění všech kolegů, kteří vedli jednání před Vámi? Říká se, že "štěstí přeje připraveným". Za většinou nespecifikovaného štěstí v obchodě rozhodně nestojí náhoda, ale jasný systém, který může spoustu věcí udělat za člověka. Za spoustu lidí a ušetří tak nejedny nervy a čas!
Víme, kam vaši klienti klikají!
Znáte ten pocit? Držíte telefon, prsty na vytáčidle a ne a ne číslo vytočit. Svírá se vám žaludek, cítíte, že další odmítnutí už nedáte... Tuhle situaci jsem zažíval v minulosti téměř denně. Často jsem volal lidem, kteří mě neznali, dokonce neznali ani firmu, pro kterou jsem pracoval.