Blog CRM Anabix - novinky, tipy, zajímavosti, webináře

Přehled článků 2015

Jak fungují v Anabixu opakované úkoly?

Během rozhovorů a konzultací se mě často ptáte na způsob, jak fungují v Anabixu opakované úkoly. Úkolům jsem se již věnoval v článku "Plníte svoje sliby?" a ve webináři "Úkoly a vlastní pole", od té doby jsme však trochu poupravili způsob evidence opakovaných úkolů. Pojďme se tedy podívat, kde je vytvoříte a následně najdete.

Čt, 26/11/2015 - 15:59

Využívejte speciální filtry pro ulehčení práce

Chcete mít pořádek ve své databázi? Zajímá vás, zda při komunikaci nezapomínáte na některé kontakty?Přichystali jsme pro vás v Anabixu speciální filtry, kterým se věnuje tento článek.

Na přehledu kontaktů, firem, obchodních případů, aktivit i úkolů najdete v Anabixu možnost filtrovat zapsané informace podle přednastavených i vlastních polí. To ale není vše. Kromě nich můžete využívat právě speciální filtry, jejichž přínos je nejen v rámci samostatného použití, ale i v kombinaci více filtrů.

St, 14/10/2015 - 14:35

Záznam z webináře Obchodní případy a reporty

Připravil jsem si pro Vás praktický webinář na téma Obchodních případů a reportů a věřím, že Vám pomůže s lepším využitím funkcí Anabixu.

Pokud máte stále informace o klientech na několika různých místech, nevíte, kdy jste s ním naposledy mluvili či zda s ním už nejedná někdo jiný od Vás a stává se Vám, že některé zakázky úplně v čase vyšumí, pak pro Vás může být tento webinář nejen informační, ale také startem změnit k lepšímu evidenci práce s klienty.

Pá, 25/09/2015 - 15:49

Mít přehled se vyplatí

Udržovat si přehled nad činností svojí i svých podřízených, patří k základním prvkům podnikání. K rozhodování, hodnocení i nastavení motivace, potřebujete znát údaje o práci s Vašimi klienty i aktivitou Vašich podřízených. K vyhodnocování komunikace v Anabixu bylo dosud možné používat filtrace na kartách Aktivit, Úkolů a Obchodních případů. Od letošního srpna najdete nově v přehledu Nástrojů také Reporty.

Pojďme se podívat na možnosti, které nyní máte.

Pá, 28/08/2015 - 08:06

Příležitost ve Vašem podnikání

Získat pozornost klienta a využít vzniklou příležitost k zajištění zakázky nebývá jednoduché. O to více je potřeba si rozjednané zakázky hlídat, sledovat a dotahovat je do konce. K tomu je samozřejmě dobré mít systém, který Vám dá přehled. S Anabixem vyřešíte hned tři způsoby evidování obchodních případů.

Čt, 16/07/2015 - 18:54

Webinář: Úkoly a vlastní pole

Tématem webináře jsou dvě oblasti, kterým jsem se věnoval v březnu a dubnu v článcích. Je to využívání úkolů a možnosti, které nabízejí Vlastní pole.

Webinář jsem si pro Vás tedy připravil nejen z pohledu představení či připomenutí funkcí, ale i se zaměřením na praktickou stránku, tak jak úkoly a vlastní pole využívám já, jak je používáme v našem firemním Anabixu nebo je používají někteří naši klienti.

Podívejte se na záznam - živé vysílání proběhlo 26.3.2015 v 20h.

Čt, 07/05/2015 - 18:11

Nedělejte všechno sami

Jak by se Vám líbilo, kdyby za Vás někdo vkládal údaje do systému? Pokud máte pozici vedoucího, můžete nakázat asistentce nebo jinému podřízenému, ale není to ono. Oni Vaše myšlenky neznají, zabere jim to čas a ochota nebude příliš velká.

Podstatně lepší je, když se Vám údaje vkládají do systému sami. Že to nejde? Ale, ano.

Pokud využíváte náš systém Anabix, jedna z prvních věcí, kterou doporučujeme udělat, je napojení uživatelských účtů na Vaše pracovní emaily. Propojení je rychlé a získáte několik výhod.

Pá, 17/04/2015 - 08:00

Sledujte klíčové informace!

Informace o klientech či obchodních partnerech jsou základem pro efektivní komunikaci. Na tom se jistě shodneme. Evidovat však potřebujeme každý trochu něco jiného a v praxi se dokonce liší i to, co sledujeme u určitého typu zákazníka či dodavatele. Pojďme se tedy podívat, jak Vám s přehledem a snadným vyhledáváním informací pomůže CRM systém Anabix.

Čt, 19/03/2015 - 11:02

Plníte svoje sliby?

Většina z nás jistě svoje sliby plní, tedy pokud na ně nezapomeneme. Stát se to může celkem snadno. Určitě znáte situace, kdy si úkol uvědomujete v okamžiku hovoru s klientem či po skončení schůzky, pak Vám však zazvoní telefon či doběhne kolega s něčím jiným důležitým a v tu chvíli jdou Vaše myšlenky jiným směrem.

Snadno se pak stane, že na úkol buď úplně zapomenete, nebo si na něj vzpomene později než by bylo potřeba. Přitom by stačilo mít možnost si úkol okamžitě zaznačit nebo hned delegovat a máte po potenciálním problému.

Čt, 19/02/2015 - 10:35