Chcete mít pořádek ve své databázi? Zajímá vás, zda při komunikaci nezapomínáte na některé kontakty? Přichystali jsme pro vás v Anabixu speciální filtry, kterým se věnuje tento článek.

Na přehledu kontaktů, firem, obchodních případů, aktivit i úkolů najdete v Anabixu možnost filtrovat zapsané informace podle přednastavených i vlastních polí. To ale není vše. Kromě nich můžete využívat právě speciální filtry, jejichž přínos je nejen v rámci samostatného použití, ale i v kombinaci více filtrů.

Nejvíce jich najdete na přehledu Kontaktů:

  • Filtr „Má OP“ vám pomůže vyhledat všechny kontakty, u kterých je založen některý obchodní případ a to ve stavu Otevřený (aktuální OP), Odložený (odložené OP), Výhra (úspěšné OP) a Uzavřený (všechny uzavřené OP ve stavu Výhra i Prohraný)

  • Filtr „Není v seznamu“ se hodí pro informaci o kontaktech, které nejsou v některém ze seznamů, (tip na využití najdete na konci článku)

  • Filtr „Bez seznamu“ umožní zjistit všechny kontakty, které nemáte přiřazené do žádného seznamu (rozhodně doporučuji mít každý kontakt minimálně v jednom seznamu, díky filtru si to snadno ověříte a nepřiřazené kontakty roztřídíte)

  • Filtr „Bez firmy“ uvítáte, pokud pracujete s firemní klientelou a chcete mít jistotu, že v Anabixu nemáte kontakty bez přiřazení k některé z firem

  • Filtr „Bez aktivity“ vám snadno odhalí neaktivní kontakty a umožní se zamyslet nad otázkou, zda je má význam v Anabixu mít evidované

  • Filtr „Má aktivitu“ obsahuje všechny druhy aktivit, které můžete zaznamenávat, a ukáže vám kontakty, které mají minimálně jednu zapsanou aktivitu dle zvoleného výběru – jakákoliv aktivita, poznámka, hovor, schůzka, email (odeslaný i přijatý), otevřená kampaň, odeslaná kampaň, kliknutí na odkaz (poslední tři aktivity jsou přebírány z aplikace SmartEmailing)

Na přehledu firem najdete Filtr „Bez kontaktů“ díky kterému zjistíte všechny firmy, u kterých není žádný kontakt. Vzhledem k tomu, že veškeré aktivity se v Anabixu zapisují na karty kontaktů, měli byste mít ke každé firmě založen minimálně jeden kontakt. Zkontrolujte si to!

U přehledu úkolů je připraven užitečný filtr „Otevřené po termínu“. Pokud máte nastaveno posílání notifikačních emailů s úkoly, chodí vám přehled nesplněných úkolů automaticky do emailové schránky. Občas se ale může hodit pohled na resty jiných vašich kolegů nebo podřízených a zvolit kombinaci tohoto filtru a filtru „Řešitel“.

Přehled Obchodních případů má také jeden speciální filtr s názvem „Seznam kontaktů“. Snadno si tedy vyfiltrujete všechny Obchodní případy vztahující se ke kontaktům z určitého seznamu.

Tip z praxe: Nejčastější využití speciálních filtrů je již zmiňovaná kontrola „zatoulaných“ kontaktů mimo seznamy a firmy a kombinace, kdy potřebujete vyhledat kontakty obsažené v určitém seznamu, které zároveň nejsou v jiném seznamu. Pokud vás zajímá, jak zjistíte kontakty obsažené současně ve dvou seznamech, vyberte si na přehledu „Seznamy“ konkrétní seznam a u něj použijte filtr s názvem „Seznam“.

Můžete řešit třeba případ, kdy máte rozděleny seznamy podle obchodníků a produktů a potřebujete vědět, kteří klienti jsou určitého obchodníka a zároveň si koupili vybraný produkt. Nebo vás zajímá, zda nemáte některého zákazníka zapomenutého v seznamu „Potenciální zákazníci“. Uvedené kombinace filtrů vám mohou pomoci také v lepším třídění kontaktů v automaticky vytvořených seznamech s názvy propojených emailových účtů nebo napojených fakturačních systémů.

Speciální filtry rozhodně vyzkoušejte, ulehčí vám práci.

PS: Potřebujete probrat využívání filtrů ve vašem účtu? Napište mi na stepan.musil@anabix.cz.

Štěpán Musil

Štěpán Musil

St, 14/10/2015 - 14:35

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.