Rozhovory s Anabixem
aneb odpovědi našich klientů na otázky:
- Jak řešili evidenci klientů a zakázek dříve?
- Proč si vybrali právě Anabix CRM?
- Jak se změnila jejich práce zavedením systému?
- Co nejvíce oceňují na Anabix CRM?

Jan Avkovský
„Klasicky jsme používali excelovské tabulky, Google kontakty a měli jsme porady, kde jsme si informace navzájem předávali ústně. Díky Anabixu CRM máme propojeny e-maily napříč organizací s navázáním na konkrétní kontakty a obchodní případy. Velmi nám to pomáhá k rychlé a přesné orientaci a tím i větší efektivitě naší práce.“


Jiří Zubík
„Všechny naše aktivity jsme evidovali v prostředí sdílených dokumentů Google Docs. Po pár měsících jsme zjistili, že trávíme příliš mnoho času při uzavírání obchodních případů, což bylo velmi neefektivní.
Práce v Anabix CRM nám přinesla hlavně úsporu času. Vše je na jednom místě – přehled v úkolech, záznamy e-mailové komunikace, evidence dokumentů a poznámek u jednotlivých kontaktů.“
Jana Fajnorová
„Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku, neměli jsme žádný sofistikovaný program pro správu dat. Na Anabix CRM velmi oceňujeme zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů a dokumentů.“


Richard Skýva
„Po intenzivní práci pouze s Excelem, Outlookem a různými aplikacemi jsem objevil systematičnost CRM systému. Pomohl mi jak s automatizací procesů, sdílením informací a úkolů, tak i s využitím webových formulářů.
Anabix CRM jsem si vybral právě pro to, že splňuje potřebné parametry, a umí se propojit s dalšími využívanými aplikacemi jako například SmartEmailingem.“
Petr Smutný
„Nejdůležitější je pro nás především udržet si přehled v zakázkách, možnost sledovat jejich vývoj, řešit případné reklamace a pozdější úpravy.
Dříve jsme si vedli pouze klasické složky, ve kterých jsme museli dohledávat.
Díky Anabix CRM máme přehled o všem dění k danému kontaktu nebo zakázce, a lépe si plánujeme úkoly.“


Martin Gašpar
„Dříve jsme používali vlastní systém s jednoduchou databází institucí a příslušných kontaktů, které obsahovaly záznamy o uskutečněných setkáních a výstupech.
Anabix CRM nám umožnil mít přehled o veškerém dění, do systému mohou nahlížet různá oddělení napříč společností a cením si toho, že nám odpadla práce s excelovskými tabulkami a přepisováním.“
Tomáš Nutil
„Začínal jsem v Excelu a zároveň na různých portálech. Po tom, co jsem zvolil Anabix CRM, mám přehledně rozděleny klienty v různých seznamech a přehled v komunikaci, která s klienty proběhla. Když se nový klient rozhodne pro spolupráci, asistentka hned ví, k jakému mentoringovému programu mu má zaslat uvítání, jakou částku má fakturovat a jaké materiály mu má odeslat. Velmi oceňuji funkci tzv. „triggerů“, která umožňuje propojení několika různých funkcí Anabixu.“


Bohumila Severýnová
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém.
Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
Josef Dvořák
„Jsme závislí na zakázkách. Dříve jsme informace shromažďovali v deskách, v e-mailech a také nosili v hlavě.
Anabix CRM nám pomohl tyto informace z hlavy vypustit a ke každé realizované zakázce je mít na jednom místě. Díky exportu do Excelu můžeme sledovat vývoj v grafech a ukazatelích.“


Robin Musil
„Myslím si, že CRM je nedílnou součástí úspěšné firmy. Informace o klientech jsme uchovávali v tabulkách či papírové evidenci. Anabix CRM nám umožnil pracovat jednoduše, efektivně, přehledně a s informacemi, které potřebujeme.
Na kartě klienta nyní dohledáme vše, co je pro nás důležité. Od prvního kontaktu až po sepsání smlouvy na realizaci digitalizace projektu.“
Vlasimír Baletka
„Správu svých kontaktů a obchodních aktivit jsem vždy řešil v Excelu, poznámkách a kalendáři Google.
Díky Anabix CRM se moje práce stala systematičtější a přehlednější. Vše důležité, co se týče kontaktů a obchodních případů mám na jednom místě a můžu se věnovat klíčovým věcem.
Anabix CRM mě upozorní na termíny, rozpracované zakázky a další důležité věci pro moji práci.“


Josef Hajkr
„Specializujeme se na projektové řízení a naše firma se tak neustále rozrůstá a přibývá stále více kontaktů a projektů. Proto bylo zapotřebí se od Excelu a Wordu přesunout k CRM systému.
S Anabix CRM se naše práce změnila zásadně. Všichni mají přehled o akviziční a obchodní fázi, dodržují termíny, osvědčilo se i propojení pomocí seznamů na SmartEmailing a realizujeme online dotazníky. Jsme schopni reagovat okamžitě a sledovat průběžně stav rozpracovaných kontaktů.“
Tereza Vašinová
„Všechny informace o klientech jsme uchovávali ve složkách v Outlooku a obrovských XLS souborech, které evidovaly až 5 let záznamů a komunikace z prvních let firmy. Jakékoli exporty, reporty a výstupy byly velmi pracné a zpomalovaly náš zákaznický servis.
S Anabix CRM máme lepší přehled o práci našich obchodníků, zpětné vazbě našich klientů a můžeme lépe plánovat kampaně a marketingové aktivity.“


Radek Pohnán
„Kontakty jsem dříve evidoval v Google kontaktech. Pro sledování zakázek jsem vyzkoušel více řešení, jedním z nich byla i Google tabulka.
Anabix CRM jsem si vybral především pro jednoduchost prostředí, možnost definování vlastních polí, či interní automatizaci pomocí triggerů.
Například využívám informaci o tom, že zákazníkovi bude končit roční předplatné G Suite nebo že jsem jej delší dobu nekontaktoval.“
Dáša Černá Gajdošová
„Evidenci klientů jsme vedli nejdříve v excelovské tabulce. Nejdříve nám to stačilo, ale jak se databáze klientů rozrůstala, tabulky pro nás již byly nepřehledné. Anabix CRM je přehledný, jednoduchý a má intuitivní ovládání. Vše důležité mi denně připomíná e-mailem. Velice oceňuji sekci „Obchodní případy“, kde je evidence celé zakázky. Mám zde přehled o financích a všech mých aktivitách a úkolech s našimi klienty a firmami.“


Reference našich zákazníků

„CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Pokiaľ sme pre tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Hoci sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Teraz je všetko na jednom mieste, prehľadne štruktúrované, zdieľané pre každého vo firme, dostupné odkiaľkoľvek, z čohokoľvek a ešte aj s notifikáciou úkolov a iných udalostí. Anabix je skrátka skvelý.“
„Ve Smart Networku z pozice provozní manažerky pracuji s Anabixem na denní bázi. Je nás celý tým, proto oceňuji, že se dá v tomto CRM různě sdílet, přiřazovat, třídit, exportovat a reportovat. Anabix je velmi intuitivní, což oceňuji obzvláště při zaučování nováčků. Velikou výhodou je i možnost mobilní verze – takže i při práci mimo počítač si můžu komunikaci v jednotlivých případech poznačit. Neodmyslitelnou součástí Anabixu je pro nás i servisní podpora, kterou nám tým Anabixu poskytuje. Jako velkou výhodu vidím to, že jsou v Anabixu ochotní vyslyšet naše připomínky a dokonce se nechají našimi potřebami i inspirovat k tomu, aby přidali nové funkce CRM. S Anabixem jsme já i celý Smart tým velmi spokojení.“
„Dlhšiu dobu sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradit do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je velmi natívne – vyhovuje nám "all in one page" prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem taktiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou.“