„Neměli jsme před implementací CRM systému žádný sofistikovaný program pro správu dat. Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku,“ říká Jana Fajnorová ze společnosti FAXXX s. r. o. Hlavním důvodem přechodu na Anabix CRM bylo zjednodušení, zpřehlednění a možnost zapisovat o klientech důležité informace. Jak se jim toto povedlo u Anabix CRM naplnit? Dozvíte se v rozhovoru.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete?

Společnost FAXX s.r.o. působí ve dvou oborech. Jako reklamní agentura a zároveň stavební firma, která se zaměřuje na fit-out komerčních prostor. Historicky je ale od počátku základem výroba a prodej reklamních předmětů pro firemní zákazníky. Tato naše činnost je spojena se sociálním aspektem – provozujeme již řadu let chráněnou dílnu, v níž se vyrábí velká část reklamních předmětů na míru.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Jelikož jsme podnik s nevelkým počtem zaměstnanců na obchodním úseku, neměli jsme před implementací CRM systému žádný sofistikovaný program pro správu dat. Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku. Nicméně, toto byla spíše statická databáze, historie a poznámky k zakázkám nebylo možné zapisovat a byly nutné porady a osobní komunikace mezi členy týmu, abychom měli aktivní přehled o stavu zakázky.

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli zapojit CRM řešení, bylo docílit zpřehlednění obchodních procesů a řízení vztahů se zákazníky.

Hledali jsme intuitivní systém pro řízení obchodního týmu, zaznamenávání agendy klientů a obchodních projektů. Funkcionalit a možností využití CRM systémů je mnoho, nicméně pro nás byla klíčovým aspektem při výběru systému přehlednost a jednoduchost.

Důležitá pro nás byla rovněž rychlost pořízení záznamu o klientovi či aktivitě k obchodnímu případu, jelikož pro obchodníka je proces zadávání dat do systému jednoznačně nejméně oblíbená část pracovní činnosti.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Velmi oceňujeme sdílení dat, které zjednodušilo a zpřehlednilo komunikaci obchodního týmu a také to, že jsou záznamy přístupné pro členy týmu odkudkoliv, z home office či na cestách.

Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů, dokumentů a historie komunikace s jednotlivými zákazníky.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Vyřešit komplexně a přehledně tuto otázku bylo stěžejní. Jsme rádi, že systém v této oblasti funguje podle našich představ a vyhovuje našim potřebám.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Zaměřujeme se především na komunikaci s firemními klienty. Benefitem spolupráce s námi je možnost pořízení reklamních předmětů, výrobků a služeb v rámci náhradního plnění, což ocení větší podniky. Chráněná dílna se aktivně podílí na výrobě reklamních předmětů, označování logem klienta, na kompletacích i samotné finální expedici.  Informace máme na webu www.faxx.cz.

Děkujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

07/2022

Komentáře

Vyzkoušejte CRM systém Anabix