Rozhovory s Anabixem
Jana Fajnorová
Jana Fajnorová
„Neměli jsme před implementací CRM systému žádný sofistikovaný program pro správu dat. Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku,“ říká Jana Fajnorová ze společnosti FAXXX s. r. o. Hlavním důvodem přechodu na Anabix CRM bylo zjednodušení, zpřehlednění a možnost zapisovat o klientech důležité informace. Jak se jim toto povedlo u Anabix CRM naplnit? Dozvíte se v rozhovoru.
Společnost FAXX s.r.o. působí ve dvou oborech. Jako reklamní agentura a zároveň stavební firma, která se zaměřuje na fit-out komerčních prostor. Historicky je ale od počátku základem výroba a prodej reklamních předmětů pro firemní zákazníky. Tato naše činnost je spojena se sociálním aspektem – provozujeme již řadu let chráněnou dílnu, v níž se vyrábí velká část reklamních předmětů na míru.
Jelikož jsme podnik s nevelkým počtem zaměstnanců na obchodním úseku, neměli jsme před implementací CRM systému žádný sofistikovaný program pro správu dat. Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku. Nicméně, toto byla spíše statická databáze, historie a poznámky k zakázkám nebylo možné zapisovat a byly nutné porady a osobní komunikace mezi členy týmu, abychom měli aktivní přehled o stavu zakázky.
Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli zapojit CRM řešení, bylo docílit zpřehlednění obchodních procesů a řízení vztahů se zákazníky.
Hledali jsme intuitivní systém pro řízení obchodního týmu, zaznamenávání agendy klientů a obchodních projektů. Funkcionalit a možností využití CRM systémů je mnoho, nicméně pro nás byla klíčovým aspektem při výběru systému přehlednost a jednoduchost.
Důležitá pro nás byla rovněž rychlost pořízení záznamu o klientovi či aktivitě k obchodnímu případu, jelikož pro obchodníka je proces zadávání dat do systému jednoznačně nejméně oblíbená část pracovní činnosti.
Velmi oceňujeme sdílení dat, které zjednodušilo a zpřehlednilo komunikaci obchodního týmu a také to, že jsou záznamy přístupné pro členy týmu odkudkoliv, z home office či na cestách.
Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů, dokumentů a historie komunikace s jednotlivými zákazníky.
Zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Vyřešit komplexně a přehledně tuto otázku bylo stěžejní. Jsme rádi, že systém v této oblasti funguje podle našich představ a vyhovuje našim potřebám.
Zaměřujeme se především na komunikaci s firemními klienty. Benefitem spolupráce s námi je možnost pořízení reklamních předmětů, výrobků a služeb v rámci náhradního plnění, což ocení větší podniky. Chráněná dílna se aktivně podílí na výrobě reklamních předmětů, označování logem klienta, na kompletacích i samotné finální expedici. Informace máme na webu www.faxx.cz.
Děkujeme za rozhovor.
Mgr. Štěpán Musil
07/2022
Komentáře