Blog Anabix CRM - novinky, tipy, zajímavosti, videa

Přehled článků 2021 a 2022

Buďte v obraze: novinky v Anabix CRM
Jaké jsou novinky v Anabix CRM za poslední dva roky? Kam se systém posunul a posouvá dál? Od mobilní verze až po další kroky k lepší automatizaci.
Od kdy platí GDPR
Od kdy platí GDPR, Co je GDPR, jak je důležité a jak s ním naložit? Odpovědi na své otázky a další užitečné informace najdete v tomto článku.
Jak vytvořit dotazník?
Pro průzkum trhu, zpětnou vazbu nebo rozhýbání businessu může pomoci dotazník. Lze jej přizpůsobit obsahově i vizuálně. V CRM systému Anabix je to hračka.
Rozhovory s Anabixem – Petr Smutný
Udržet si přehled v zakázkách, mít možnost sledovat jejich vývoj, řešit případné reklamace nebo pozdější úpravy, je jedna z nejdůležitějších věcí pro firmu Alarmtec s.r.o. Jak dříve evidovali zakázky a v čem jim nejvíce Anabix CRM každý den pomáhá? Více v našem novém rozhovoru s Petrem Smutným.
Cíle marketingové komunikace
Základem marketingové strategie je marketingová komunikace: jak zaujmout klienta, jeho pozornost a jak s ním vybudovat vztah? Jakou zvolit strategii a postupy?
Inspirujte se do podzimních dní
Léto sice končí, ale většina z nás měla možnost během slunných dnů načerpat novou sílu a energii a třeba i nové nápady. A ty se musí kout, dokud jsou žhavé. A pokud vám chybí ta správná inspirace, pak pro vás máme několik zajímavých tipů, tentokrát od vytvoření ochranné známky, přes automatizaci až po koučink zaměstnanců.
Rozhovory s Anabixem – Martin Gašpar
Není CRM jako CRM. Použití CRM systému jako jednoduché databáze kontaktů a institucí ne vždy znamená usnadnění práce a času. O tom se přesvědčil Martin Gašpar. Pro jejich distributorskou společnost, zabývající se potřebami pro vědu, zdravotnictví a výrobu, potřebovali něco mnohem komplexnějšího a systematičtějšího. A v reakci na měnící se trh a potřeby klientů a častěji využívané online prostředí, se rozhodli přejít k Anabix CRM. Co jim systém dokázal v každodenní práci změnit a jak výrazně ovlivnil chod společnosti? Více se dozvíte v novém rozhovoru.
Webový formulář jako užitečný pomocník
Webový formulář je velkým pomocníkem, šetří čas a má mnoho využití. Jaké jsou jeho výhody? Jak s ním pracovat v rámci CRM systému?
Jak získat zákazníka
Nespokojení zákazníci jsou nejlepším zdrojem inspirace, řekl kdysi Bill Gates. A měl pravdu. Zjistěte, jak se chovají, co chtějí a dostanete odpověď na otázku, jak získat zákazníka. V článku se dozvíte, jak připravit jednoduchou strategii a mít spokojenější zákazníky. Využijete k tomu i Anabix CRM.
Rozhovory s Anabixem – Tomáš Nutil
Tomáš Nutil, autor projektu Osvícená práce, začínal jako většina klientů v Excelu a zároveň na různých portálech. Ale nástroj na sledování zakázek nevlastnil vůbec. To posléze přehodnotil a na doporučení zvolil Anabix CRM. Jak Tomášovi Anabix pomáhá a proč mu nejvíce vyhovuje funkce triggerů? Dozvíte se v novém rozhovoru.
Silná dvojka. Anabix CRM a Prospector.
Propojením Anabix CRM a služby Prospector vzniká silná dvojka, díky které během několika sekund získáte veškeré potřebné údaje o firmách.
Inspirace Jaro 2021
Někdy je příjemné se oprostit od všedních dnů a ponořit se na chvíli myšlenkami do jiných činností. Nebo zkusit něco nového. Nebo se jen inspirovat. S nadcházejícím jarem to po nové inspiraci přímo volá. Nalaďte se na novou vlnu ze sekce Inspirace.
Rozhovory s Anabixem - Bohumila Severýnová
První klienty evidovali v excelovských tabulkách, ale už tehdy si plně uvědomovali nutnost CRM systému a systematičnosti hned v začátku. V případě, že by se jednalo jen o evidenci klientů, tabulka by postačila nadále. Ale péče o klienta není jen seznam kontaktních údajů. Práce na projektu jsou i bezpečné a citlivé informace. A především kvalita. Nejen tu hledali i v případě CRM systému. Proč se rozhodli pro Anabix a čím se firma Saturia zabývá? V čem je jejich práce neobvyklá? Toto a mnohem více nám v rozhovoru prozradila Bohumila Severýnová.
Najděte inspiraci v novém roce
Rovnováha a důležitost vnitřní pohody. Využití změn a čerpání z nich. Digitální svět a jeho praktičnost. Všechno toto je hudbou současné doby a my musíme využít všech nástrojů, abychom ji co nejjasněji nechali znít. A tři nástroje, tři příležitosti najdete v novém článku ze sekce Inspirace.
Rozhovory s Anabixem - Josef Dvořák
Ploty od Oty. Nejedná se o slovní hříčku, ale o firmu zabývající se výrobou a montáží kovaných a kovových plotů. K čemu během své práce potřebovali právě Anabix? Představte si, že jste firma závislá na zakázkách. Představte si, že veškeré informace o zakázkách máte na všemožných místech: v deskách, v e-mailové komunikaci a v hlavách vašich kolegů. Takový systém není dlouhodobě udržitelný a bylo pochopitelně zapotřebí nasadit systém opravdový. Co firmě Ploty od Oty pomohlo a jakou funkci v Anabix CRM nejvíce oceňují? Toto a mnohem více o jejich práci se dozvíte v rozhovoru s Josefem Dvořákem.