Blog Anabix CRM - novinky, tipy, zajímavosti, videa
Přehled článků 2021 a 2022
Jaké jsou novinky v Anabix CRM za poslední dva roky? Kam se systém posunul a posouvá dál? Od mobilní verze až po další kroky k lepší automatizaci.
Od kdy platí GDPR, Co je GDPR, jak je důležité a jak s ním naložit? Odpovědi na své otázky a další užitečné informace najdete v tomto článku.
Pro průzkum trhu, zpětnou vazbu nebo rozhýbání businessu může pomoci dotazník. Lze jej přizpůsobit obsahově i vizuálně. V CRM systému Anabix je to hračka.
Udržet si přehled v zakázkách, mít možnost sledovat jejich vývoj, řešit případné reklamace nebo pozdější úpravy, je jedna z nejdůležitějších věcí pro firmu Alarmtec s.r.o. Jak dříve evidovali zakázky a v čem jim nejvíce Anabix CRM každý den pomáhá? Více v našem novém rozhovoru s Petrem Smutným.
Základem marketingové strategie je marketingová komunikace: jak zaujmout klienta, jeho pozornost a jak s ním vybudovat vztah? Jakou zvolit strategii a postupy?
Léto sice končí, ale většina z nás měla možnost během slunných dnů načerpat novou sílu a energii a třeba i nové nápady. A ty se musí kout, dokud jsou žhavé. A pokud vám chybí ta správná inspirace, pak pro vás máme několik zajímavých tipů, tentokrát od vytvoření ochranné známky, přes automatizaci až po koučink zaměstnanců.
Není CRM jako CRM. Použití CRM systému jako jednoduché databáze kontaktů a institucí ne vždy znamená usnadnění práce a času. O tom se přesvědčil Martin Gašpar. Pro jejich distributorskou společnost, zabývající se potřebami pro vědu, zdravotnictví a výrobu, potřebovali něco mnohem komplexnějšího a systematičtějšího. A v reakci na měnící se trh a potřeby klientů a častěji využívané online prostředí, se rozhodli přejít k Anabix CRM. Co jim systém dokázal v každodenní práci změnit a jak výrazně ovlivnil chod společnosti? Více se dozvíte v novém rozhovoru.
Webový formulář je velkým pomocníkem, šetří čas a má mnoho využití. Jaké jsou jeho výhody? Jak s ním pracovat v rámci CRM systému?
Nespokojení zákazníci jsou nejlepším zdrojem inspirace, řekl kdysi Bill Gates. A měl pravdu. Zjistěte, jak se chovají, co chtějí a dostanete odpověď na otázku, jak získat zákazníka. V článku se dozvíte, jak připravit jednoduchou strategii a mít spokojenější zákazníky. Využijete k tomu i Anabix CRM.
Tomáš Nutil, autor projektu Osvícená práce, začínal jako většina klientů v Excelu a zároveň na různých portálech. Ale nástroj na sledování zakázek nevlastnil vůbec. To posléze přehodnotil a na doporučení zvolil Anabix CRM. Jak Tomášovi Anabix pomáhá a proč mu nejvíce vyhovuje funkce triggerů? Dozvíte se v novém rozhovoru.
Propojením Anabix CRM a služby Prospector vzniká silná dvojka, díky které během několika sekund získáte veškeré potřebné údaje o firmách.
Někdy je příjemné se oprostit od všedních dnů a ponořit se na chvíli myšlenkami do jiných činností. Nebo zkusit něco nového. Nebo se jen inspirovat. S nadcházejícím jarem to po nové inspiraci přímo volá. Nalaďte se na novou vlnu ze sekce Inspirace.
První klienty evidovali v excelovských tabulkách, ale už tehdy si plně uvědomovali nutnost CRM systému a systematičnosti hned v začátku. V případě, že by se jednalo jen o evidenci klientů, tabulka by postačila nadále. Ale péče o klienta není jen seznam kontaktních údajů. Práce na projektu jsou i bezpečné a citlivé informace. A především kvalita. Nejen tu hledali i v případě CRM systému. Proč se rozhodli pro Anabix a čím se firma Saturia zabývá? V čem je jejich práce neobvyklá? Toto a mnohem více nám v rozhovoru prozradila Bohumila Severýnová.
Rovnováha a důležitost vnitřní pohody. Využití změn a čerpání z nich. Digitální svět a jeho praktičnost. Všechno toto je hudbou současné doby a my musíme využít všech nástrojů, abychom ji co nejjasněji nechali znít. A tři nástroje, tři příležitosti najdete v novém článku ze sekce Inspirace.
Ploty od Oty. Nejedná se o slovní hříčku, ale o firmu zabývající se výrobou a montáží kovaných a kovových plotů. K čemu během své práce potřebovali právě Anabix? Představte si, že jste firma závislá na zakázkách. Představte si, že veškeré informace o zakázkách máte na všemožných místech: v deskách, v e-mailové komunikaci a v hlavách vašich kolegů. Takový systém není dlouhodobě udržitelný a bylo pochopitelně zapotřebí nasadit systém opravdový. Co firmě Ploty od Oty pomohlo a jakou funkci v Anabix CRM nejvíce oceňují? Toto a mnohem více o jejich práci se dozvíte v rozhovoru s Josefem Dvořákem.