První klienty evidovali v excelovských tabulkách, ale už tehdy si plně uvědomovali nutnost CRM systému a systematičnosti hned v začátku. V případě, že by se jednalo jen o evidenci klientů, tabulka by postačila nadále. Ale péče o klienta není jen seznam kontaktních údajů. Práce na projektu jsou i bezpečné a citlivé informace. A především kvalita. Nejen tu hledali i v případě CRM systému. Proč se rozhodli pro Anabix a čím se firma Saturia zabývá? V čem je jejich práce neobvyklá? Toto a mnohem více nám v rozhovoru prozradila Bohumila Severýnová.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete?

Pomáháme klientům dosahovat jejich cílů tím, že s nimi chráníme a budujeme jejich majetek. Naší specializací jsou dlouhodobé finanční a investiční plánování pro bonitní klientelu, kterým nabízíme honorované poradenství. Což znamená, že nejsme primárně placeni provizně za prodej produktu, ale průběžně za péči, během obchodního vztahu s klientem.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

První klienty jsme evidovali v excelu. Musím podotknout, že šlo o krátké období, protože nutnost kvalitního CRM nám byla jasná od samého počátku. Pokud bychom potřebovali kontakty jen evidovat, jednoduchá tabulka by stačila nejspíše i nadále. Péče o klienta je však dlouhodobý proces, a tak jsme potřebovali zachytit nejen kontakt samotný ale i jednotlivé části cesty zákazníka a informace o servisních schůzkách. To vše bezpečně s ohledem na citlivost informací, zároveň provázaně v souvislostech, a tak aby se k jednotlivým informacím dostali ve firmě vždy všechny kompetentní osoby.  

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Pokud pracujete s klientskými daty potřebujete je mít hlavně v bezpečí, ale zároveň s nimi potřebujete pracovat efektivně, a to ještě dříve, než malá firma našeho zaměření například překoná hranici 100 mil. Kč v objemu investic, které má v mandátu. Kvalita naší služby si zasluhuje kvalitní reporting, a to jak interní, tak klientský. Potřebujete mít informace řádně a přehledně srovnané, pokud chcete dále zdravě růst.  

Nebudu zastírat, že v užším výběru CRM byl ještě dva další konkurenční systémy. Nakonec nás přesvědčilo přívětivé prostředí Anabixu, cenová dostupnost, fakt, že jde o český systém, a hlavně možnost napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Kvalitní CRM vám musí především usnadnit a zpřesnit práci, a to se stalo. Všechny informace jsou přehledně na jednom místě. Předáváme úkoly na řešitele. Víme, kdy máme koho ohledně čeho kontaktovat, jak vypadaly předchozí schůzky s klientem. Máme automatické napojení na webovou stránku i mailing.

 Za poslední rok vzrostl objem klientských portfolií o více než 50 %. Majetek, který u nás má průměrný klient vzrostl za poslední 2 roky více než 3x. To jsou všechno věci, jejíž příčinou je naše kvalitní práce, ke které přispívá také dobře využívaný systém CRM.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Faktem je, že zatím nevyužíváme zdaleka všech funkcí, ale některé plánujeme využít. Je to z části dáno i odlišným zaměřením naší práce, výrazně preferujícím dlouhodobou péči o klienty před akvizičním prodejem. Výhodou je samozřejmě možnost definovat si vlastní pole, osobně se těším na větší automatizaci, kterou připravujeme s využitím triggerů.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Naše služba je ve své podstatě jednoduchá, pro klienta efektivní, však v prostředí České republiky stále ještě málo obvyklá. Ta neobvyklost je dána zejména způsobem práce a na to navazující odměny. Klient neplatí provizi poradci na počátku za prodej produktu, ale platí za poradenskou službu, kterou mu v průběhu času poskytujeme. A to i v případě, že mu žádný finanční produkt nezprostředkujeme.

Máme velkou motivaci se o klienta starat, co nejlépe a klient má jistotu, že nekupuje zajíce v pytli. Naši službu bych doporučila každému, kdo to myslí se svými financemi vážně a nemá ambice se tímto tématem prokousávat sám. Naši klienti nejsou hloupější než my. Asi by si dokázali informace, strategie dohledat. Také by se asi dokázali naučit efektivní postupy a sledovat finanční trhy. Ale už by jim nezbyl čas na rozvíjení svých dovedností ve své práci, ve které jsou díky tomu profesionálové. Naši klienti raději svůj čas věnují rodině, práci nebo volnému času a tuto oblast nechávají na nás. Pokud se mezi takové lidi řadíte, doporučuji Vám zavolat nám a domluvit si nezávaznou schůzku. Na takové schůzce se pobavíme, jaké je vaše očekávání, jak si představujete že budete žít za 5,10, 20 let a co pro vás v této věci můžeme udělat. Pokud navíc zafunguje osobní chemie, můžeme zahájit spolupráci. Kvalitní finanční plán a investiční poradenství je vhodné pro každého, kdo chce své peníze chránit a dále je zhodnocovat.

Náš web - www.saturia.cz

LinkedIn - https://www.linkedin.com/company/saturia/

Více o nás ve videu - https://www.youtube.com/watch?v=jj6VmNZ-kHg

Děkujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

St, 17/03/2021 - 6:30

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vyzkoušejte CRM systém Anabix