Jak propojit účet Microsoft 365
V Anabixu lze nastavit propojení s e-mailovými účty vaší firmy. Napojit si můžete také Microsoft Kalendář a posílání kontaktů z Anabixu do Microsoft Kontaktů.
V Anabixu lze nastavit propojení s e-mailovými účty vaší firmy. Napojit si můžete také Microsoft Kalendář a posílání kontaktů z Anabixu do Microsoft Kontaktů.
V Anabixu lze nastavit propojení s e-mailovými účty vaší firmy, díky čemuž dostanete do aplikace i vaši e-mailovou komunikaci. Tento návod se věnuje nahrávání e-mailů z Google.
Anabix CRM funguje na mobilních zařízeních přes mobilní prohlížeč. Systém automaticky zjistí, že se jedná o mobilní zařízení a nabídne při přihlášení mobilní verzi.
Webové stránky mohou sloužit nejen pro představení firmy, produktů či služeb, ale také jako zdroj nových klientů či zjišťování zájmu a zpětné vazby. V Anabix CRM máte možnost si vytvořit různé webové formuláře, zakládat si z nich hned obchodní případy a rozdělovat klienty do seznamů podle toho, co poptávají nebo potřebují. Možnosti využití formulářů najdete v článku Webový formulář jako užitečný...
V Anabix CRM si můžete vytvořit různé webové formuláře pro sběr kontaktů z vašeho webu. Popis jednotlivých kroků najdete v návodu „Jak nastavit webové formuláře v Anabix CRM“. O možnostech využití formulářů si přečtete více v článku Webový formulář jako užitečný pomocník. Nastavení webových formulářů přináší dvě základní možnosti vzhledu formulářů – s prvky formuláře vedle sebe nebo pod sebou. Pokud chcete,...
Karta kontaktu je základním pracovním místem v Anabix CRM. Pohromadě zde vidíte všechny informace o kontaktu, zapsané schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou e-mailovou komunikaci vás i vašich kolegů či notifikace z jiných napojených systémů. V tomto návodu si ukážeme, jak pomocí ručního vložení přidat kontakty do Anabix CRM. Pokud máte větší množství kontaktů v jiném systému nebo Excelu,...
Díky propojení Anabix CRM a Legal Systems lze jednoduše vytvářet své smluvní či jiné dokumenty a minimalizovat riziko chybovosti a zdlouhavých úprav.
Velmi silná stránka Anabix CRM je automatizace procesů a naši uživatelé si ji velmi cenní. Hledáme proto stále nové možnosti, jak automatizaci ještě více rozšířit. Jedním z nástrojů, který významně posouvá hranice automatizace je česká platforma Integromat. Integromat automatizuje procesy, které děláte ručně. Propojuje aplikace, přenáší a transformuje data. To vše neustále 24 hodin denně, bez nutnosti vašeho...
Cílem FIRMY v Anabixu je sdružovat pod sebou kontakty, které jsou základním pracovním kamenem CRM systému. Karta firmy slouží jako přehled všech aktivit, úkolů a obchodních případů vztahujících se k některému kontaktu z dané firmy. Samotný zápis aktivity, úkolu či vytvoření obchodního případu se provádí na kartě kontaktu. Firmu nejsnadněji přidáte přímo při zakládání nového kontaktu. Po vyplnění základních údajů o kontaktu,...
V případě, že pracujete s klienty z řad firem, můžete si pomocí importu přidat firmy do Anabix CRM. Data si můžete vyexportovat z jiných vašich systémů nebo použít přímo Excelovské tabulky. Anabix je kontaktní systém, tedy po přidání firem, je třeba stejnou tabulku nahrát znovu i jako kontakty, jen vyberete jiné sloupce. (viz. návod „Jak přidat kontakty importem?„) Veškeré aktivity a úkoly...
Aktivity slouží ke sledování historie komunikace s vašimi klienty. Zaznamenávat můžete telefonní hovory, schůzky, sms zprávy či další poznámky k vašim klientům. Novou aktivitu přidáte přímo na kartě kontaktu, ke kterému se vztahuje. Jednoduše zvolíte typ aktivity, napíšete zápis o telefonátu, schůzce, sms či aktuální poznámku a dáte Uložit. Obr. 1. Využít můžete i volbu „Více možností“, kde lze upravit datum...
V Anabix CRM máte možnost nahrát hlasovou zprávu a následně si ji zase přehrát. Na kartě kontaktu kliknete na záložku Přidat hlasovou zprávu. Při prvním spuštění nahrávání můžete být vyzváni prohlížečem o povolení přístupu k mikrofonu. Povolte jej a zahajte nahrávání přes tlačítko s tečkou. Během toho, co budete mluvit, bude tlačítko červeně blikat. Nahrávání ukončíte opětovným stiskem tohoto tlačítka. Provedenou nahrávku...
V této části si ukážeme jak pomocí importu přidat kontakty do Anabixu. Data si můžete vyexportovat z jiných vašich systémů nebo použít přímo Excelovské tabulky. K importu kontaktů je možné používat soubory csv (textový soubor s oddělovači). Pokud máte data v jiných formátech je nutné je před importem převést do tohoto formátu. Ideální strukturu souboru vidíte zde na obrázku (každý údaj...
Na karty firem můžete získávat firemní data díky propojení Anabix CRM na službu Prospector. Základní funkcí je automatické doplňování názvu firmy, DIČ, fakturační adresy, e-mailů, telefonních čísel a webové stránky při zakládání nové firmy. Potřebujete jen znát IČ. Aktuálně toto funguje pro české a slovenské podnikatelské subjekty a informace musí mít samozřejmě veřejně dostupné v některém z registrů. Jak přidat firmu...
Chodí vám poptávky či zadání zakázek primárně do e-mailu? Pak vás zaujme scénář spojení Anabix CRM a platformy Integromat. Scénář automaticky vytváří kontakty a obchodní případy v Anabixu přímo z došlých e-mailů. Není třeba e-mail nikam přeposílat, stačí přesunout do vybrané složky v e-mailovém klientu a o ostatní se postará Integromat. O službě Integromat a dalších scénářích se dočtete v článku – Anabix CRM je...