ZNALOSTNÍ BÁZE - NÁPOVĚDA ANABIX CRM

Zakládání nových kontaktů přes Formulář Google nebo Facebook

V případě, že používáte Google formuláře nebo Facebook Leads, můžete si nechat automaticky zakládat nové kontakty do Anabix CRM. Kromě založení kontaktu, doporučujeme kontakty směrovat do konkrétního seznamu a případně si nechat rovnou zakládat obchodní případ ze šablony nebo i úkoly. Vše funguje přes platformu Integromat. Inspirací k nastavení je následující scénář: Informace o spojení Anabix CRM a Integromatu včetně dalších možných scénářů...

Jak přidat vlastní pole?

Vlastní pole slouží pro sledování informací, které potřebujete evidovat a nejsou na ně v Anabix CRM pevná pole. Pole můžete přidávat ke kontaktům, k firmám, úkolům, obchodním případům, seznamům a aktivitám. Nové vlastní pole přidáte kliknutím na nabídku NÁSTROJE –> VLASTNÍ POLE –> PŘIDAT VLASTNÍ POLE. V nastavení poté určíte název pole, vyberete jeho typ: textové pole – jeden řádek pro...

Jak správně nastavit přidání nového uživatele

Přidání nového uživatele do Anabixu vám pomůže rozšířit váš pracovní tým. Získáte tak přístup pro další uživatele do aplikace a na tyto kolegy můžete přenést různé aktivity spojené se správou komunikace s vašimi klienty a také na ně můžete delegovat různé úkoly, které s vlastní komunikací s klienty souvisí. Počet uživatelů je vázán zvoleným tarifem. Nového uživatele přidáte přes NÁSTROJE –> UŽIVATELÉ –>...

Nastavení uživatelské role

Uživatelské role slouží k omezení pravomocí jednotlivých uživatelů nad úpravou i zobrazováním některých informací a k zamezení přístupu v rámci nastavení a ovládání účtu. (praktický návod na nastavení uživatelské role „obchodník“ jsem popsal v článku Reálný příklad nastavení uživatelské role v CRM systému Anabix) Založení nové uživatelské role provedete přes Nástroje – Uživatelé – Uživatelské role – Přidat roli. Úpravu již založené uživatelské...

Uživatelská práva nad seznamy

Uživatelská práva většinou vyřešíte přímo při vytváření uživatelských rolí (návod na „Nastavení uživatelské role„). Může však nastat situace, kdy nechcete, aby někteří uživatelé viděli všechny kontakty a zároveň, aby viděli jen kontakty, u kterých jsou vlastníky. Například pokud má jeden kontakt na starosti více lidí v týmu. V tomto případě využijete možnost nastavit „Uživ. role s povolením zobrazení daného seznamu (a...

Jak přidat úkol?

Úkoly, které vzniknou na základě komunikace s vašimi zákazníky nebo kolegy, lze jednoduše spravovat přímo na kartě příslušného kontaktu nebo v sekci ÚKOLY. Získáte tak maximální přehled o tom „kdo, kdy, s kým a proč“, aniž byste museli pátrat někde jinde. Vaše projekty se začnou hýbat správným směrem. Nový úkol přidáte přímo na kartě kontaktu, ke kterému se vztahuje. Vyplníte zadání úkolu, jeho...

Jak vytvořit šablonu úkolů

Pro pravidelně zadávané úkoly se vám bude hodit šablona úkolů. Ušetříte tak čas opakovaným vypisováním stejného textu úkolu. Šablony budete potřebovat také pro nastavení automatizace – triggerů (viz. návod „Nastavení triggeru pro automatizaci procesů„) Šablonu úkolu vytvoříte přes zelené menu vlevo „Karta úkoly“ a volbu vpravo nahoře „Šablony úkolů„. Kliknutím na tlačítko + vytvoříte novou šablonu. Vyplníte...

Jak fungují v Anabixu opakované úkoly

Opakovaný úkol můžete stejně jako úkol klasický vytvořit přímo na kartě kontaktu. Stačí, když si při zadávání úkolu dáte volbu „více možností“ a zaškrtnete pole „opakovaný úkol“. Vyplněný termín určuje, kdy má dojít k prvnímu vytvoření úkolu. Pole „Frekvence“ říká, zda se má úkol vystavovat dle počtu dnů, týdnů, měsíců nebo roků. Pole „Interval“ upřesňuje jak často se...

Nastavení triggeru pro automatizaci procesů

Silnou stránkou Anabix CRM jsou automatické akce – triggery, které vám ušetří čas a zjednoduší procesy. Trigger je v podstatě automatický spouštěč předem definované události, která se díky nastavení triggeru spustí automaticky na pozadí aplikace. Stačí vám pouze vybrat vhodné nastavení a o ostatní se již trigger sám postará. Nový trigger přidáte přes  NASTAVENÍ –TRIGGERY – PŘIDAT TRIGGER V...

Videonápověda – Synchronizace se Smartemailingem

Ve videu si ukážeme jak si propojíte Anabix se SmartEmailingem. Jak napojit Anabix na SmartEmailing (krok po kroku) – 7:11 min Jak probíhá synchronizace z Anabix do SmartEmailingu (a naopak) – 13:03 min   V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Jak přidat kontakty propojením se SmartEmailingem

Pokud máte již kontakty v aplikaci SmartEmailing můžete je přenést do Anabixu. Způsob jak napojit Anabix na SmartEmailing najdete v nápovědě – Videonápověda – Synchronizace se Smartemailingem. Přenášení kontaktů funguje přes seznamy. Pokud chcete zkopírovat všechny existující seznamy, můžete v nastavení napojení využít volbu „Propojit všechny seznamy mezi Anabixem a SmartEmailingem„. K přenesení kontaktů dojde v rámci pravidelné synchronizace, která probíhá po cca 4...

Videonápověda – Jak přidat seznam

Ve videu si ukážeme jak založíte nový seznam. V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Co najdete v reportech

K vyhodnocování komunikace v Anabixu je možné používat kromě filtrace na kartách Aktivit, Úkolů a Obchodních případů také reporty.  Najdete je přes Nástroje – Reporty. 1) Report aktivit Zajímává Vás, kolik Vaši pracovníci zvládli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů? Kdo z nich byl nejaktivnější a který den byl v tomto nejvýkonnější? Odpovědi najdete právě v tomto reportu. Zvolit si můžete jednoho konkrétního pracovníka nebo...

Jak vytvořit obchodní případ?

S Anabixem vyřešíte hned několik způsobů evidování obchodních případů – Obchodní příležitosti, Aktuální zakázky i projekty a hromadné obchodní případy ve smyslu pořádání kurzů či školení nebo evidence prohlídek nemovitosti. Bližší informace a doporučení najdete v článcích „Příležitost ve Vašem podnikání„, „Zefektivněte řízení obchodních případů skrze výběrová vlastní pole“ a „Specifika využívání Anabixu v realitních a vzdělávacích firmách„. O hromadných obchodních případech...

Jak vytvořit šablonu obchodního případu

Pro pravidelně zakládané Obchodní případy se vám bude hodit šablona obchodních případů. Ušetříte tak čas opakovaným vypisováním stejného zadání. Šablony budete potřebovat také pro nastavení automatizace – triggerů (viz. návod „Nastavení triggeru pro automatizaci procesů„) Šablonu obchodního případu vytvoříte přes zelené menu vlevo „Karta obchodní případy“ a volbu vpravo nahoře „Šablony obchodních případů„. Kliknutím na tlačítko +...