Nastavení triggeru pro automatizaci procesů

Silnou stránkou Anabix CRM jsou automatické akce – triggery, které vám ušetří čas a zjednoduší procesy.

Trigger je v podstatě automatický spouštěč předem definované události, která se díky nastavení triggeru spustí automaticky na pozadí aplikace. Stačí vám pouze vybrat vhodné nastavení a o ostatní se již trigger sám postará.

Nový trigger přidáte přes  NASTAVENÍ –TRIGGERY – PŘIDAT TRIGGER

V nastavení, které se vám otevře máte možnost nastavit spouštěcí událost daného triggeru a akci, která má být spuštěna. Na výběr je spousta možností a pro ideální využití funkce triggerů doporučuji domluvit si online konzultaci s praktickou ukázkou (napište si o ní na stepan.musil@anabix.cz).

Přehled nejčastějších triggerů najdete v článku – Využijte pestrou paletu automatizace v Anabix CRM

Nastavení si nyní ukážeme na nejčastější variantě a to je vytvoření úkolu na základě přidání kontaktu do určitého seznamu. Ještě před volbou triggeru si vytvořte v Anabixu Seznam, kam budete přidělovat kontakty (Videonápověda – Jak přidat seznam), kterých se bude automatizace týkat a také si připravte šablonu Úkolu (nápověda – Jak vytvořit šablonu úkolů), který se bude automaticky vytvářet.

Pojmenujte si proces, na který vytváříte automatizaci, případně si do názvu přidejte i číslo kroku. Použijeme např. „Aktivace 1„. Zaškrtněte volbu – c) Kontakt byl přidán do seznamu a g) Vytvořit úkol ze šablony, dejte „Pokračovat„.

V dalším kroku vyberete jeden či více připravených seznamů, na který chcete automatizaci navázat.

Dále určíte šablonu úkolu, ze které se budou úkoly vytvářet a trigger uložíte.


V přehledu triggerů můžete dané triggery třídit podle názvu procesu, dle potřeby vypínat , upravovat či úplně smazat. A také přidávat další.

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Komentáře