Karta kontaktu je základním pracovním místem v Anabix CRM. Pohromadě zde vidíte všechny informace o kontaktu, zapsané schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou e-mailovou komunikaci vás i vašich kolegů či notifikace z jiných napojených systémů.
V tomto návodu si ukážeme, jak pomocí ručního vložení přidat kontakty do Anabix CRM. Pokud máte větší množství kontaktů v jiném systému nebo Excelu, využijte raději možnost hromadného importu. Bližší informace najdete v nápovědě Jak přidat kontakty importem?. Pro průběžné vkládání nových kontaktů do Anabix CRM doporučujeme používat modul Webové formuláře. Více se dočtete v článku Webový formulář jako užitečný pomocník.
Postup ručního přidání je následující:
U položky KONTAKTY kliknete na tlačítko +.
Otevře se vám editace nového kontaktu, kde si postupně vyplníte jednotlivá pole. Vždy začněte zadáním e-mailové adresy. Je zde nastaven mechanismus, který vám hlídá duplicity. Pokud již karta kontaktu s právě vyplněnou e-mailovou adresou ve vašem účtu existuje, zobrazí se o tom hláška. Viz obrázek č.1
Přidáváte-li kontakt, který v Anabixu zatím nemá uloženou firmu, je možné firmu přímo v editaci kontaktu přidat klikem na tlačítko + u položky FIRMA. Pokud zadáte jako první IČ vyplní se vám sami další údaje ze služby Prospector (platí pro podnikatelské subjekty v ČR a SK). Poté je nutné editaci firmy uložit a pokračovat v editaci daného kontaktu. Viz obrázek č.2
Po vyplnění všech potřebných informací na nové kartě kontaktu včetně případných vlastních polí, je třeba dát dole ještě znovu Uložit. Informace o vlastních polích najdete v nápovědě Jak přidat vlastní pole?.
Další možnosti zakládání nových kontaktů najdete v nápovědách – Jak nastavit webové formuláře v Anabix CRM a Vytvoření nového kontaktu z e-mailu v Anabix CRM pomocí Integromatu.
V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.