Kontakt na Anabix CRM
![](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/2022/08/anabix-kontakt-171x143.png)
Obchod a informace
Mgr. Štěpán Musil
+420 778 431 876
stepan.musil@anabix.cz
Technická podpora
Nápověda - Kontaktní formulář
anabix@anabix.cz
Fakturační údaje
Anabix CRM s.r.o.
Branka 1339/77
624 00 Brno - Komín
Česká republika
IČ: 26812894
DIČ/VAT: CZ26812894
Spisová značka: C 64759 vedená u Krajského soudu v Brně
Branka 1339/77
624 00 Brno - Komín
Česká republika
IČ: 26812894
DIČ/VAT: CZ26812894
Spisová značka: C 64759 vedená u Krajského soudu v Brně
Korespondenční adresa
Anabix CRM s.r.o.
Branka 1339/77
624 00 Brno - Komín
Česká republika
![](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/2021/03/Logo_Anabix_claim_white-green_06-18-461x104.jpg)
Hlavní tým Anabix CRM
![](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/2017/12/Bc.Stepan-Musil-300x198.png)
Mgr. Štěpán Musil
obchodní ředitel
![Marek Šudák](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/Kontakt/Marek-Sudak-461x305.png)
Marek Šudák
hlavní programátor
![Lukáš Jelínek](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/Kontakt/Lukas-Jelinek-461x305.png)
Lukáš Jelínek
spolumajitel
![](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/2022/08/logo-menici-2.gif)
Reference našich zákazníků
![](https://www.anabix.cz/wp-content/uploads/2022/07/obr-spoluprace-anabix-171x128.png)
„Správu svých kontaktů a obchodních aktivit jsem vždy řešil v Excelu, poznámkách a kalendáři Google. Díky Anabix CRM se moje práce stala systematičtější a přehlednější. Vše důležité, co se týče kontaktů a obchodních případů mám na jednom místě a můžu se věnovat klíčovým věcem. Anabix CRM mě upozorní na termíny, rozpracované zakázky a další důležité věci pro moji práci.“
“Pred zavedením systému Anabix CRM, sme evidenciu kontaktov viedli v klasickom excelovskom programe, ktorý nebol úplne ideálny a bol v tom značný neporiadok. Z tohoto dôvodu sme potrebovali tento systém nahradiť niečím sofistikovanejším. Využívame úkoly, databáza, reminder v spolupráci s kalendárom, v budúcnosti zvažujeme „hromadný mailing“ v súčinnosti s iným produktom. Urýchlila sa práca s klientmi, aj obchodovanie.”
„Kontakty jsem dříve evidoval v Google kontaktech. Pro sledování zakázek jsem vyzkoušel více řešení, jedním z nich byla i Google tabulka. Anabix CRM jsem si vybral především pro jednoduchost prostředí, možnost definování vlastních polí, či interní automatizaci pomocí triggerů. Například využívám informaci o tom, že zákazníkovi bude končit roční předplatné G Suite nebo že jsem jej delší dobu nekontaktoval.“