Odhalte všechny UŽITEČNÉ FUNKCE

českého online CRM systému ANABIX

  • 1
    Počítačová vs. mobilní verze

Pracujte dle libosti v kanceláři i na cestách

Chcete mít o všem přehled nejen v práci, ale i na pracovních cestách? Žádný problém! Anabix CRM funguje jak na počítači, tak i na mobilních zařízení.

Systém po přihlášení automaticky zjistí, zda se jedná o mobilní zařízení a nabídne při přihlášení mobilní verzi. Ta je upravena tak, aby se vám na mobilu systém snadno ovládal a mohli jste provádět nejčastější úkony.

Pokud budete potřebovat plnohodnotnou verzi systému, používejte Anabix CRM na počítači nebo notebooku. A samozřejmě funguje i ruční přepínání verzí, takže klidně hned vyražte za obchodováním do terénu.

  • 1
    Počítačová vs. mobilní verze

Pracujte dle libosti v kanceláři i na cestách

Chcete mít o všem přehled nejen v práci, ale i na pracovních cestách? Žádný problém! Anabix CRM funguje jak na počítači, tak i na mobilních zařízení.

Systém po přihlášení automaticky zjistí, zda se jedná o mobilní zařízení a nabídne při přihlášení mobilní verzi. Ta je upravena tak, aby se vám na mobilu systém snadno ovládal a mohli jste provádět nejčastější úkony.

Pokud budete potřebovat plnohodnotnou verzi systému, používejte Anabix CRM na počítači nebo notebooku. A samozřejmě funguje i ruční přepínání verzí, takže klidně hned vyražte za obchodováním do terénu.

  • 2
    Stránka kontaktu

Srdce vašeho podnikání

Rozlučte se s desítkami otevřených oken prohlížeče, spoustou záložek, tabulkami v Excelu atd. U nás máte jeden kontakt na jednu stránku, kterou už nikdy nebudete chtít opustit.

 A také proč, když na ní máte všechno? Pohromadě zde vidíte všechny informace o kontaktu, zapsané schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou e-mailovou komunikaci vás i vašich kolegů.

 Už nikdy nebudete za hlupáka, který volá klientovi poté, co s ním věc vyřídila vaše asistentka.

  • 2
    Stránka kontaktu

Srdce vašeho podnikání

Rozlučte se s desítkami otevřených oken prohlížeče, spoustou záložek, tabulkami v Excelu atd. U nás máte jeden kontakt na jednu stránku, kterou už nikdy nebudete chtít opustit.

 A také proč, když na ní máte všechno? Pohromadě zde vidíte všechny informace o kontaktu, zapsané schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou e-mailovou komunikaci vás i vašich kolegů.

 Už nikdy nebudete za hlupáka, který volá klientovi poté, co s ním věc vyřídila vaše asistentka.

  • 3
    Seznamy

Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy

Pomocí seznamů (štítků) roztřídíte svoje kontakty do jednotlivých skupin a segmentů. Seznamy mohou kopírovat cestu vašich zákazníků od potenciálního zájmu, přes akvizici, realizaci, až po následnou zákaznickou péči.

Sdružovat v nich můžete vaše obchodní partnery, je možné tvořit seznamy pro jednotlivé vaše uživatele nebo rozdělené zákazníky podle toho, co u vás nakoupili.

Díky seznamům získáte přehled o typu klienta, seznamy také umožní rozdělovat styl komunikace a stanou se nedílnou součástí vašich obchodních procesů. Do kterého seznamu kontakt patří, uvidíte přímo na kartě kontaktu. Všechny vaše seznamy si zobrazíte na přehledu Seznamů.

  • 3
    Seznamy

Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy

Pomocí seznamů (štítků) roztřídíte svoje kontakty do jednotlivých skupin a segmentů. Seznamy mohou kopírovat cestu vašich zákazníků od potenciálního zájmu, přes akvizici, realizaci, až po následnou zákaznickou péči.

Sdružovat v nich můžete vaše obchodní partnery, je možné tvořit seznamy pro jednotlivé vaše uživatele nebo rozdělené zákazníky podle toho, co u vás nakoupili.

Díky seznamům získáte přehled o typu klienta, seznamy také umožní rozdělovat styl komunikace a stanou se nedílnou součástí vašich obchodních procesů. Do kterého seznamu kontakt patří, uvidíte přímo na kartě kontaktu. Všechny vaše seznamy si zobrazíte na přehledu Seznamů.

  • 4
    Vlastní pole

Nastavte si, co chcete u klientů sledovat

Potřebujete u kontaktů, firem, obchodních případů, úkolů, aktivit či seznamů evidovat nějaké pro vás specifické informace? Žádný problém, založte si svá vlastní pole!

Na výběr máte textová pole s omezením 60 znaků, textové oblasti pro delší zápisy, datumová pole, číselná pole, zaškrtávácí pole (checkboxy) a pole s výběrem dle přednastavených hodnot. Samozřejmostí je možnost podle vlastních polí i filtrovat na jednotlivých přehledech.

Sami si definujete, co všechno chcete u kontaktu sledovat. Už teď naši zákazníci využívají například tato pole: zájmy, preference, narozeniny, výročí spolupráce, číslo smlouvy, obor podnikání, mezistavy obchodní případů, výše provize, výstupy ze schůzek a telefonátů a spoustu dalších.

  • 4
    Vlastní pole

Nastavte si, co chcete u klientů sledovat

Potřebujete u kontaktů, firem, obchodních případů, úkolů, aktivit či seznamů evidovat nějaké pro vás specifické informace? Žádný problém, založte si svá vlastní pole!

Na výběr máte textová pole s omezením 60 znaků, textové oblasti pro delší zápisy, datumová pole, číselná pole, zaškrtávácí pole (checkboxy) a pole s výběrem dle přednastavených hodnot. Samozřejmostí je možnost podle vlastních polí i filtrovat na jednotlivých přehledech.

Sami si definujete, co všechno chcete u kontaktu sledovat. Už teď naši zákazníci využívají například tato pole: zájmy, preference, narozeniny, výročí spolupráce, číslo smlouvy, obor podnikání, mezistavy obchodní případů, výše provize, výstupy ze schůzek a telefonátů a spoustu dalších.

  • 5
    Informace o firmách

Udržujte si přehled díky službě Prospector

V Anabixu se prioritně pracuje na kartách kontaktů, pro vaši firemní klientelu však využijete také karty Firmy. Stačí, když znáte IČ vašeho českého či slovenského zákazníka a Anabix vám sám doplní ostatní údaje díky propojení se službou Prospector.

Získáte automaticky nejen název firmy, DIČ a fakturační údaje, ale i spoustu dalších užitečných informací. Většinu firemních údajů vidíte rovněž na kartách kontaktů, které máte pod danou firmu přiřazené.

Na kartě příslušné firmy najdete tlačítko Prospector, pod kterým se skrývá Základní přehled, Bankovní účty, Propojené firmy, Kontakty, Finance, Lokace, Odvětví, Vlastníci, Statutární orgány, Počet zaměstnanců, Vozidla, Veřejné peníze, Zprávy. Výčet skupin se liší podle dostupnosti dat o jednotlivých podnikatelských subjektech.

  • 5
    Informace o firmách

Udržujte si přehled díky službě Prospector

V Anabixu se prioritně pracuje na kartách kontaktů, pro vaši firemní klientelu však využijete také karty Firmy. Stačí, když znáte IČ vašeho českého či slovenského zákazníka a Anabix vám sám doplní ostatní údaje díky propojení se službou Prospector.

Získáte automaticky nejen název firmy, DIČ a fakturační údaje, ale i spoustu dalších užitečných informací. Většinu firemních údajů vidíte rovněž na kartách kontaktů, které máte pod danou firmu přiřazené.

Na kartě příslušné firmy najdete tlačítko Prospector, pod kterým se skrývá Základní přehled, Bankovní účty, Propojené firmy, Kontakty, Finance, Lokace, Odvětví, Vlastníci, Statutární orgány, Počet zaměstnanců, Vozidla, Veřejné peníze, Zprávy. Výčet skupin se liší podle dostupnosti dat o jednotlivých podnikatelských subjektech.

  • 6
    Úkoly

Plňte svoje sliby jednoduše a včas

Úkol za vás nesplníme, ale postaráme se o to, že na něj nezapomenete. Úkolujte svoje kolegy i sami sebe - zadávání i přehled úkolů (vašich i cizích) najdete jak na stránce příslušného kontaktu, tak i v samostatné záložce Úkoly.

Úkoly typu schůzek a důležitých plánovaných událostí si můžete propisovat do vašeho Google kalendáře. Abyste nebyli ve stresu, Anabix vám pravidelně posílá souhrn denních úkolů i úkolů po termínu přímo na váš e-mail.

Vytvářet si můžete šablony, které vám ušetří čas při vytváření úkolů a jsou potřebné i pro automatizaci procesů. Kategorie úkolů pomáhají snadnějšímu filtrování podle oblasti, které se úkol týká (komunikace, administrativa, fakturace atd.)

  • 6
    Úkoly

Plňte svoje sliby jednoduše a včas

Úkol za vás nesplníme, ale postaráme se o to, že na něj nezapomenete. Úkolujte svoje kolegy i sami sebe - zadávání i přehled úkolů (vašich i cizích) najdete jak na stránce příslušného kontaktu, tak i v samostatné záložce Úkoly.

Úkoly typu schůzek a důležitých plánovaných událostí si můžete propisovat do vašeho Google kalendáře. Abyste nebyli ve stresu, Anabix vám pravidelně posílá souhrn denních úkolů i úkolů po termínu přímo na váš e-mail.

Vytvářet si můžete šablony, které vám ušetří čas při vytváření úkolů a jsou potřebné i pro automatizaci procesů. Kategorie úkolů pomáhají snadnějšímu filtrování podle oblasti, které se úkol týká (komunikace, administrativa, fakturace atd.)

  • 7
    Obchodní případy

Sledujte vaše potenciální i rozjednané zakázky

Získat pozornost klienta a využít vzniklou příležitost k zajištění zakázky nebývá jednoduché. O to více je potřeba si rozjednané zakázky hlídat, sledovat a dotahovat do konce. S Anabixem vyřešíte hned tři způsoby evidování obchodních případů – aktuální obchodní případ, obchodní příležitost do budoucna a hromadný obchodní případ.

Pokud máte obchodní či poradenský tým, bude vás zajímat sledování zakázek, které se aktuálně řeší.  Veškeré aktivity a úkoly si můžete přiřazovat přímo ke konkrétnímu obchodnímu případu a pro svá data využít připravená i samostatně vytvořená vlastní pole.

Když řešíte případy vázané k více klientům, například účast na školení nebo při prodeji nemovitosti, využijete hromadné obchodní případy. Jednoduše si zadáte k obchodnímu případu všechny klienty-účastníky, poznačíte si datum školení nebo prodeje a postupně si přiřazujete vaše aktivity s těmito klienty.

  • 7
    Obchodní případy

Sledujte vaše potenciální i rozjednané zakázky

Získat pozornost klienta a využít vzniklou příležitost k zajištění zakázky nebývá jednoduché. O to více je potřeba si rozjednané zakázky hlídat, sledovat a dotahovat do konce. S Anabixem vyřešíte hned tři způsoby evidování obchodních případů – aktuální obchodní případ, obchodní příležitost do budoucna a hromadný obchodní případ.

Pokud máte obchodní či poradenský tým, bude vás zajímat sledování zakázek, které se aktuálně řeší.  Veškeré aktivity a úkoly si můžete přiřazovat přímo ke konkrétnímu obchodnímu případu a pro svá data využít připravená i samostatně vytvořená vlastní pole.

Když řešíte případy vázané k více klientům, například účast na školení nebo při prodeji nemovitosti, využijete hromadné obchodní případy. Jednoduše si zadáte k obchodnímu případu všechny klienty-účastníky, poznačíte si datum školení nebo prodeje a postupně si přiřazujete vaše aktivity s těmito klienty.

  • 8
    E-maily

Nepřehledný inbox? Už nikdy více!

Máme na vás dvě otázky. Kolega, který si naposledy psal s klientem, jehož obchodní případ zrovna řešíte, odjel na dovolenou. E-maily jsou v jeho schránce, ke které nemá přístup nikdo jiný. Co uděláte? Jak dlouho vám trvá, než ve vašem přeplněném Inboxu najdete týden starý e-mail od klienta, který zrovna potřebujete?

Anabix má pro vás odpovědi, které vás jistě potěší. E-mailová komunikace vedená s klientem se vám i vašim kolegům v kopii načítá přímo na stránky kontaktů.

Nebaví vás už přehrabovat se v e-mailech? Napojte Anabix na e-mailové schránky všech vašich uživatelů a získáte přehled o odeslaných i přijatých e-mailech. Uděláte to jednou a funguje automaticky bez nutnosti dávat speciální adresy do skrytých kopií či načtení e-mailu stále dokola potvrzovat. Šetříme váš čas!

  • 8
    E-maily

Nepřehledný inbox? Už nikdy více!

Máme na vás dvě otázky. Kolega, který si naposledy psal s klientem, jehož obchodní případ zrovna řešíte, odjel na dovolenou. E-maily jsou v jeho schránce, ke které nemá přístup nikdo jiný. Co uděláte? Jak dlouho vám trvá, než ve vašem přeplněném Inboxu najdete týden starý e-mail od klienta, který zrovna potřebujete?

Anabix má pro vás odpovědi, které vás jistě potěší. E-mailová komunikace vedená s klientem se vám i vašim kolegům v kopii načítá přímo na stránky kontaktů.

Nebaví vás už přehrabovat se v e-mailech? Napojte Anabix na e-mailové schránky všech vašich uživatelů a získáte přehled o odeslaných i přijatých e-mailech. Uděláte to jednou a funguje automaticky bez nutnosti dávat speciální adresy do skrytých kopií či načtení e-mailu stále dokola potvrzovat. Šetříme váš čas!

  • 9
    Webové formuláře a dotazníky

Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu

Máte svůj web nebo jste aktivní na sociálních sítích? Zajímá vás zpětná vazba od zákazníků či obchodních partnerů? Pak využijete modul Webové formuláře!

Veškeré vyplněné informace se vám rovnou přenesou do Anabix CRM, nemusíte nic ručně přepisovat. Z vyplněného formuláře můžete hned vytvořit obchodní případ nebo úkol pro někoho z vašeho týmu.

Webový formulář navíc hlídá duplicity podle e-mailu či IČ. Tak neváhejte a umožněte klientům či potenciálním zájemcům vás kontaktovat nebo jen předat zpětnou vazbu.

  • 9
    Webové formuláře a dotazníky

Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu

Máte svůj web nebo jste aktivní na sociálních sítích? Zajímá vás zpětná vazba od zákazníků či obchodních partnerů? Pak využijete modul Webové formuláře!

Veškeré vyplněné informace se vám rovnou přenesou do Anabix CRM, nemusíte nic ručně přepisovat. Z vyplněného formuláře můžete hned vytvořit obchodní případ nebo úkol pro někoho z vašeho týmu.

Webový formulář navíc hlídá duplicity podle e-mailu či IČ. Tak neváhejte a umožněte klientům či potenciálním zájemcům vás kontaktovat nebo jen předat zpětnou vazbu.

  • 10
    Automatizace (Triggery)

Nechte Anabix pracovat za vás!

Proč dělat stejné kroky ručně stále dokola? Vytvořte si komunikační mapu vašich obchodních procesů a definujte si přes jaké fáze prochází vaši klienti, kdo se o ně v danou fázi stará, jaké úkoly a komu z toho vyplývají. Proces si následně nastavte v Anabixu formou triggerů. Naši stávající klienti mohou potvrdit, že jim automatizace dokáže významně ulehčit práci.

Triggery umí spoustu věcí a definují se jako spouštěcí a následná událost. Jednoduše řečeno, Anabix za vás vytváří určité akce a hlídá termíny. Spouštěcí událostí může být přidání kontaktu do vybraného seznamu, vytvoření obchodního případu ze šablony nebo dovršení určitého data, např. narozenin, platnosti smlouvy apod. Hlídat můžete i platnost GDPR.

Následná událost bývá nejčastěji vytvoření úkolu ze šablony, ale může tím být i zařazení kontaktu do nového seznamu, vytvoření nového obchodního případu či poznámka v aktivitách. S nastavením automatizace vám rádi pomůžeme.

  • 10
    Automatizace (Triggery)

Nechte Anabix pracovat za vás!

Proč dělat stejné kroky ručně stále dokola? Vytvořte si komunikační mapu vašich obchodních procesů a definujte si přes jaké fáze prochází vaši klienti, kdo se o ně v danou fázi stará, jaké úkoly a komu z toho vyplývají. Proces si následně nastavte v Anabixu formou triggerů. Naši stávající klienti mohou potvrdit, že jim automatizace dokáže významně ulehčit práci.

Triggery umí spoustu věcí a definují se jako spouštěcí a následná událost. Jednoduše řečeno, Anabix za vás vytváří určité akce a hlídá termíny. Spouštěcí událostí může být přidání kontaktu do vybraného seznamu, vytvoření obchodního případu ze šablony nebo dovršení určitého data, např. narozenin, platnosti smlouvy apod. Hlídat můžete i platnost GDPR.

Následná událost bývá nejčastěji vytvoření úkolu ze šablony, ale může tím být i zařazení kontaktu do nového seznamu, vytvoření nového obchodního případu či poznámka v aktivitách. S nastavením automatizace vám rádi pomůžeme.

  • 11
    Reporty

Vyhodnocujte práci vašeho týmu

Udržovat si přehled nad činností svojí i svých podřízených, patří k základním prvkům podnikání. K rozhodování, hodnocení i nastavení motivace, potřebujete znát údaje o práci s vašimi klienty i aktivitou vašich podřízených. V Anabixu můžete ke statistikám využívat filtry na jednotlivých přehledech a nebo připravené reporty.

Report aktivit vám prozradí, zda vaši pracovníci využívají Anabix tak, jak mají. Sledovat můžete informace o tom, kolik provedli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů a kdo z nich byl nejaktivnější. V reportu úkolů zase uvidíte, kolik úkolů zvládli vaši lidé splnit v termínu a kolik jich mají ještě otevřených.

Pokud potřebujete vědět, jak se daří vašim obchodníkům v dotahování obchodních případů, kolik případů bylo úspěšných, kolik prohraných či odložených na později a v jakém obnosu tyto obchodní případy byly, uvítáte report Obchodních případů.

  • 11
    Reporty

Vyhodnocujte práci vašeho týmu

Udržovat si přehled nad činností svojí i svých podřízených, patří k základním prvkům podnikání. K rozhodování, hodnocení i nastavení motivace, potřebujete znát údaje o práci s vašimi klienty i aktivitou vašich podřízených. V Anabixu můžete ke statistikám využívat filtry na jednotlivých přehledech a nebo připravené reporty.

Report aktivit vám prozradí, zda vaši pracovníci využívají Anabix tak, jak mají. Sledovat můžete informace o tom, kolik provedli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů a kdo z nich byl nejaktivnější. V reportu úkolů zase uvidíte, kolik úkolů zvládli vaši lidé splnit v termínu a kolik jich mají ještě otevřených.

Pokud potřebujete vědět, jak se daří vašim obchodníkům v dotahování obchodních případů, kolik případů bylo úspěšných, kolik prohraných či odložených na později a v jakém obnosu tyto obchodní případy byly, uvítáte report Obchodních případů.

  • 12
    Uživatelské role

Rozdělte práva dle uživatelských rolí

Jedna z hlavních výhod online CRM systému je přehlednost veškeré komunikace s klientem a to napříč firmou. Někdy ale nastanou situace, které požadují omezení viditelnosti některých informací a funkcí systému. V těchto případech jsou užitečné uživatelské role.

Zobrazování kontaktů, aktivit, načtených e-mailů, úkolů i obchodních případů se odvíjí od vlastnictví kontaktu a doplňkově také od práv nad seznamy. Je tedy jen na vás, kterému uživateli povolíte vidět všechno a u koho zvolíte omezený přístup.

Uživatelské role můžete mít pro určitou skupinu vašich lidí stejnou nebo pro každého uživatele roli vlastní.

  • 12
    Uživatelské role

Rozdělte práva dle uživatelských rolí

Jedna z hlavních výhod online CRM systému je přehlednost veškeré komunikace s klientem a to napříč firmou. Někdy ale nastanou situace, které požadují omezení viditelnosti některých informací a funkcí systému. V těchto případech jsou užitečné uživatelské role.

Zobrazování kontaktů, aktivit, načtených e-mailů, úkolů i obchodních případů se odvíjí od vlastnictví kontaktu a doplňkově také od práv nad seznamy. Je tedy jen na vás, kterému uživateli povolíte vidět všechno a u koho zvolíte omezený přístup.

Uživatelské role můžete mít pro určitou skupinu vašich lidí stejnou nebo pro každého uživatele roli vlastní.

  • 13
    GDPR

S Anabixem snadno dodržíte stanovená nařízení

Straší vás ještě občas zkratka GDPR? S Anabix CRM se toho zbavíte, jak mávnutím kouzelného proutku. Máme pro vás připravena pole k evidenci právních důvodů zpracování, datum udělení souhlasu i export informací o klientech v PDF.

Sami si nastavíte dobu, po kterou kontakty uchováváte dle vašich obchodních podmínek a systém vás následně na konec platnosti upozorní. Po smazání kontaktu vám přijde automaticky notifikace, kterou můžete doložit splnění práva na výmaz.

V Anabix CRM najdete také správu uživatelských rolí, díky kterým omezíte přístup k datům i nastavení systému. A spolehnout se můžete i na nás, sami totiž logicky naše funkce využíváme a GDPR dodržujeme.

  • 13
    GDPR

S Anabixem snadno dodržíte stanovená nařízení

Straší vás ještě občas zkratka GDPR? S Anabix CRM se toho zbavíte, jak mávnutím kouzelného proutku. Máme pro vás připravena pole k evidenci právních důvodů zpracování, datum udělení souhlasu i export informací o klientech v PDF.

Sami si nastavíte dobu, po kterou kontakty uchováváte dle vašich obchodních podmínek a systém vás následně na konec platnosti upozorní. Po smazání kontaktu vám přijde automaticky notifikace, kterou můžete doložit splnění práva na výmaz.

V Anabix CRM najdete také správu uživatelských rolí, díky kterým omezíte přístup k datům i nastavení systému. A spolehnout se můžete i na nás, sami totiž logicky naše funkce využíváme a GDPR dodržujeme.

  • 14
    Import, export dat

Importujte i exportujte data podle svých potřeb

Přecházíte k Anabixu z jiného CRM nebo jste dosud pracovali hlavně s Excelem a potřebujete nahrát hromadně větší množství kontaktů, firem, aktivit či obchodních případů? Pak využijete připravené importy. Stačí mít k dispozici pouze příslušné tabulky ve formátu CSV.

Na přehledu kontaktů, firem, aktivit, úkolů i obchodních případů najdete také možnosti exportu. Vybrat si můžete kompletní export nebo si vyfiltrovat data dle připravených i vlastních polí a export provést jen pro tuto skupinu.

Pomohou vám také tiskové náhledy, které jsou dostupné na všech kartách kontaktů, firem i obchodních případů.

  • 14
    Import, export dat

Importujte i exportujte data podle svých potřeb

Přecházíte k Anabixu z jiného CRM nebo jste dosud pracovali hlavně s Excelem a potřebujete nahrát hromadně větší množství kontaktů, firem, aktivit či obchodních případů? Pak využijete připravené importy. Stačí mít k dispozici pouze příslušné tabulky ve formátu CSV.

Na přehledu kontaktů, firem, aktivit, úkolů i obchodních případů najdete také možnosti exportu. Vybrat si můžete kompletní export nebo si vyfiltrovat data dle připravených i vlastních polí a export provést jen pro tuto skupinu.

Pomohou vám také tiskové náhledy, které jsou dostupné na všech kartách kontaktů, firem i obchodních případů.

  • 15
    Fakturační systémy

Napojte si oblíbené online fakturační systémy

Fakturujte svým klientům a chcete, aby o stavu faktur věděli vaši obchodníci? S Anabixem už nebudete muset žádat vaši účetní, abyste zjistili, jestli vám zákazník poslal platbu.

Přehled o stavu faktur můžete mít přímo na kartě kontaktu, nebo jako souhrnný přehled všech vystavených faktur včetně indikace, zda jsou zaplacené, po splatnosti, případně stornované.

Spojení je pro vás nachystáno pro nejpoužívanější online fakturační systémy – českou a slovenskou SuperFakturu, Fakturoid, FAPI a iDoklad.

  • 15
    Fakturační systémy

Napojte si oblíbené online fakturační systémy

Fakturujte svým klientům a chcete, aby o stavu faktur věděli vaši obchodníci? S Anabixem už nebudete muset žádat vaši účetní, abyste zjistili, jestli vám zákazník poslal platbu.

Přehled o stavu faktur můžete mít přímo na kartě kontaktu, nebo jako souhrnný přehled všech vystavených faktur včetně indikace, zda jsou zaplacené, po splatnosti, případně stornované.

Spojení je pro vás nachystáno pro nejpoužívanější online fakturační systémy – českou a slovenskou SuperFakturu, Fakturoid, FAPI a iDoklad.

  • 16
    SmartEmailing

Posílejte chytré e-maily 

Používáte nebo máte v plánu využívat systém na rozesílání hromadných e-mailů SmartEmailing? Anabix nabízí jako jednu ze svých doplňkových funkcí právě spojení s tímto systémem. Co získáte spojením Anabix CRM a SmartEmailingu?

Kontakty založené v Anabixu se vám budou přenášet skrz propojené seznamy do SmartEmailingu. Spojení funguje i obráceně, tady kontakty z vyplněných formulářů SmartEmailingu se dostanou do Anabixu. Na seznamy můžete posílat hromadné e-maily nebo si připravit série e-mailů, které se automaticky rozešlou při přidání kontaktu do seznamu v Anabixu.

Samozřejmostí je sledování statistik o odeslání, otevření e-mailu i kliknutí na odkazy přímo na kartách kontaktů v Anabixu. Zajímá vás více? Založte si účet AnabixuSmartEmailingu a kontaktujte nás. Rádi vám s napojením pomůžeme!

  • 16
    SmartEmailing

Posílejte chytré e-maily 

Používáte nebo máte v plánu využívat systém na rozesílání hromadných e-mailů SmartEmailing? Anabix nabízí jako jednu ze svých doplňkových funkcí právě spojení s tímto systémem. Co získáte spojením Anabix CRM a SmartEmailingu?

Kontakty založené v Anabixu se vám budou přenášet skrz propojené seznamy do SmartEmailingu. Spojení funguje i obráceně, tady kontakty z vyplněných formulářů SmartEmailingu se dostanou do Anabixu. Na seznamy můžete posílat hromadné e-maily nebo si připravit série e-mailů, které se automaticky rozešlou při přidání kontaktu do seznamu v Anabixu.

Samozřejmostí je sledování statistik o odeslání, otevření e-mailu i kliknutí na odkazy přímo na kartách kontaktů v Anabixu. Zajímá vás více? Založte si účet AnabixuSmartEmailingu a kontaktujte nás. Rádi vám s napojením pomůžeme!

  • 17
    AffilBox

Sledujte vyplácené provize

Kvalitní provizní program pro své zákazníky a obchodní partnery bereme jako součást úspěšného podnikání. Pro náš partnerský program se nám osvědčil systém AffilBox.

Pokud se stanete našim partnerem a rozhodnete se Anabix doporučovat svým zákazníkům, budete mít díky němu přehled o registrovaných testovacích verzích přes vás kód i o vyplacených provizích.

V případě, že sami AffilBox využíváte nebo hledáte vhodný provizní systém, určitě oceníte možnost jeho integrace s Anabixem. V kombinaci s napojením fakturačního systému se vám budou automaticky vypočítávat provize a generovat zprávy pro vaše partnery.

  • 17
    AffilBox

Sledujte vyplácené provize

Kvalitní provizní program pro své zákazníky a obchodní partnery bereme jako součást úspěšného podnikání. Pro náš partnerský program se nám osvědčil systém AffilBox.

Pokud se stanete našim partnerem a rozhodnete se Anabix doporučovat svým zákazníkům, budete mít díky němu přehled o registrovaných testovacích verzích přes vás kód i o vyplacených provizích.

V případě, že sami AffilBox využíváte nebo hledáte vhodný provizní systém, určitě oceníte možnost jeho integrace s Anabixem. V kombinaci s napojením fakturačního systému se vám budou automaticky vypočítávat provize a generovat zprávy pro vaše partnery.

  • 18
    API

Využijte přátelské API

Máte vlastní systém na svá data či formuláře na sběr kontaktů z webu? Potřebujete propojit Anabix se softwarem, který zatím nemáme napojen? Využít můžete připravené API. Stačí mít vlastního programátora či si najmout externího a seznámit ho s naší API dokumentací. V případě potřeby poradíme.

Anabix API je služba umožňující uživatelům pomocí zasílaných požadavků vzdáleně spouštět funkce systému Anabix. Systém standardně pracuje s kódováním UTF-8. Použitý programovací jazyk musí mít podporu pro přenos dat s podporou protokolu HTTP.  Dále je vhodná podpora datového formátu JSON, který je použit pro veškerou komunikaci.

 Více informací najdete v API Dokumentaci.

  • 18
    API

Využijte přátelské API

Máte vlastní systém na svá data či formuláře na sběr kontaktů z webu? Potřebujete propojit Anabix se softwarem, který zatím nemáme napojen? Využít můžete připravené API. Stačí mít vlastního programátora či si najmout externího a seznámit ho s naší API dokumentací. V případě potřeby poradíme.

Anabix API je služba umožňující uživatelům pomocí zasílaných požadavků vzdáleně spouštět funkce systému Anabix. Systém standardně pracuje s kódováním UTF-8. Použitý programovací jazyk musí mít podporu pro přenos dat s podporou protokolu HTTP.  Dále je vhodná podpora datového formátu JSON, který je použit pro veškerou komunikaci.

 Více informací najdete v API Dokumentaci.

  • 19
    Systém v češtině a angličtině

Česká podpora vs. prostředí pro cizince

Není vaše firma přímo Babylonem se směsí různorodých jazyků, ale i tak se najdou pracovníci, co nemluví česky? I na toto máme řešení.

Každý váš uživatel si u nás vybere, zda chce mít české či anglické prostředí systému. Ve vybraném jazyce uvidíte nastavení, hlavní obsah i pevná pole. Další položky jako jsou vlastní pole či seznamy si klidně pojmenujte libovolným jazykem, který ovládáte.

Stejné platí i pro modul webové formuláře, který se vám bude hodit na české i cizojazyčné weby. A pokud si vaši lidé rádi promluví s živou podporou v češtině, pak je rádi uslyšíme.

  • 19
    Systém v češtině a angličtině

Česká podpora vs. prostředí pro cizince

Není vaše firma přímo Babylonem se směsí různorodých jazyků, ale i tak se najdou pracovníci, co nemluví česky? I na toto máme řešení.

Každý váš uživatel si u nás vybere, zda chce mít české či anglické prostředí systému. Ve vybraném jazyce uvidíte nastavení, hlavní obsah i pevná pole. Další položky jako jsou vlastní pole či seznamy si klidně pojmenujte libovolným jazykem, který ovládáte.

Stejné platí i pro modul webové formuláře, který se vám bude hodit na české i cizojazyčné weby. A pokud si vaši lidé rádi promluví s živou podporou v češtině, pak je rádi uslyšíme.

Reference našich zákazníků

„Dříve jsme používali vlastní systém s jednoduchou databází institucí a příslušných kontaktů, které obsahovaly záznamy o uskutečněných setkáních a výstupech. Anabix CRM nám umožnil mít přehled o veškerém dění, do systému mohou nahlížet různá oddělení napříč společností a cením si toho, že nám odpadla práce s excelovskými tabulkami a přepisováním.“
Martin GašparBARIA s.r.o.
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.“
Dáša Černá GajdošováMyslení prvej ligy
„Klasicky jsme používali excelovské tabulky, Google kontakty a měli jsme porady, kde jsme si informace navzájem předávali ústně. Díky Anabixu CRM máme propojeny e-maily napříč organizací s navázáním na konkrétní kontakty a obchodní případy. Velmi nám to pomáhá k rychlé a přesné orientaci a tím i větší efektivitě naší práce.“
Jan AvkovskýD.A.N. production, s.r.o.