Rozhovory s Anabixem
Pavel Klapka
Pavel Klapka
„…náš tým je velice zaneprázdněn běžnou agendou, notifikace v podobě aktivit na každý den s jednotlivými klienty je skvělá funkce,“ říká Pavel Klapka ze společnosti Strader. Jaké další funkce ve firmě oceňují a s čím jim Anabix CRM v běžném fungování pomáhá? Více se dozvíte v našem novém rozhovoru.
Naše společnost se zabývá prodejem kabelového úložného systému, který má uplatnění při průmyslové elektroinstalaci. Naši zákazníci jsou velké elektromontáží společnosti, ale i OSVČ elektrikáři.
Před zavedením CRM od Anabixu jsme používali excelovskou tabulku, která nám přinášela jenom zmatek, nepořádek a nesystémovost.
Hledali jsme řešení, které nám přinese organizaci kontaktů s přehlednou historií zápisů schůzek a notifikaci aktivit a úkolů. Po vyzkoušení všech možných variant CRM systémů, které jsou dostupné na trhu, nám nakonec Anabix nejvíce vyhovoval jednoduchostí a intuitivním ovládáním všech funkcí..
Od zavedení Anabix CRM se naše obchodní agenda změnila významně. Díky Anabixu víme, který náš kolega se stará o klienta a co vše s ním probíral a jaké jsou jejich následné kroky k uzavření spolupráce.
Využíváme převážně funkce, které má každé CRM mít, tzn. databázi kontaktů s veškerou historií, filtraci dle lokace, funkce, a samozřejmě notifikaci a automatizaci.
Vzhledem k tomu, že náš tým je velice zaneprázdněn běžnou agendou, tak notifikace v podobě aktivit na každý den s jednotlivými klienty je skvělá funkce, která nám hlídá pravidelné intervaly mezi jednotlivými meetingy popřípadě telefonáty.
Novinkou v našem portfoliu jsou konstrukce pro FVE v různém provedení. Jsme schopni poskytnout řešení pro jakoukoliv střechu případně volnou plochu.
Kontakt: Pavel Klapka, 773 837 189, pavel.klapka@strader.cz
Děkujeme za rozhovor.
Mgr. Štěpán Musil
10/2023
Komentáře