Možnost přiřazovat úkoly, aktivity a vyhnout se zbytečným e-mailům. Vědět, v jaké fázi se proces s klientem nachází, mít o všem přehled a efektivně pracovat. Nejen toto na Anabix CRM oceňuje Aneta Daňková, zastupující marketingovou a komunikační agenturu KEY ADVANTAGE. Přečtěte si náš nový rozhovor a zjistěte, čemu všemu se firma KEY ADVANTAGE věnuje a proč je pro ni Anabix CRM důležitý.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete?

Jsme marketingová a komunikační agentura KEY ADVANTAGE a pomáháme našim klientům s jejich vlastním brandem a propagací. Zjišťujeme pro ně kompletní marketingové strategie, mediální kampaně a marketingové audity.   Díky naší práci jsou všichni naši klienti vidět, slyšet a rostou přesně tam, kam chtějí a jak potřebují.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Než jsme zavedli do firmy CRM Anabix, pracovali jsme s excelovými tabulkami, což se s nárůstem klientů stalo velmi nepřehledné. Potřebovali jsme nějaký systém, který nám všechny zákazníky a zakázky shromáždí pod jednu střechu, zároveň ale bude cenově dostupný a snadný na ovládání. A tím Anabix je.

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Jelikož jsme se již ztráceli v excelových tabulkách, se kterými jsme pracovali pro evidenci klientů a zakázek. Potřebovali jsme nějaký systém, který nám všechny zákazníky a zakázky shromáždí pod jednu střechu, zároveň ale bude cenově dostupný a snadný na ovládání. A tím Anabix je. Samozřejmě jsme si udělali průzkum a Anabix nám z toho vyšel pro naše potřeby menší firmy jako nejlepší volbou.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Vše máme přehledně na jednom místě, je snadné zde filtrovat potřebné údaje. Hodně pracujeme i se sdílenými disky, ale každý ví, že důležité informace, objednávky, faktury apod. musí být navázané v anabixu- Když se nějaký kolega potřebuje podívat na klienta a zjistit, v jakém procesu je zakázka, najde v Anabixu veškeré informace a nemusí se kolegů vyptávat nebo dohledávat někde jine.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Využíváme často možnost přiřazování úkolů místo toho, abychom posílali zbytečné emaily.  Jinak využíváme téměř všechny funkce a možnosti, co anabix nabízí.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Jsme vždy nadšeni, když vidíme u našich klientů posun a růst. V KEY ADVANTAGE pomáháme firmám na mnoha úrovních s posílením jejich brandu a s růstem. Mezi naše silné stránky patří tvorba strategií a mediálních plánů - dokážeme pro klienty zajistit mediální prostory za velmi výhodné ceny, ke kterým se jinak nemají šanci jak dostat. Tou správnou kombinací mediálních kanálů a chytře navrženou strategií posouváme firmy dále. Nadšený klient je pro nás výhrou. Jestliže potřebujete i vy  pomoci s vaší značkou, neváhejte se na nás obrátit.

Děkujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

08/2023

Komentáře

Vyzkoušejte CRM systém Anabix