Jan Avkovský, zastupující komunikační agenturu, nám v rozhovoru prozradil nejen to, jaké byly začátky evidence kontaktů a sledování zakázek. Denně komunikují se zákazníky, pomáhají jim lépe dostat jejich produkty na trh a k tomu potřebují přehledný CRM systém.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete?

Jsme komunikační agentura. Našim zákazníkům pomáháme prostřednictvím vhodně zvoleného komunikačního mixu lépe doručit jejich produkty na trh. Na rozdíl od běžných reklamních agentur se zaměřujeme zejména na vytvoření základní strategie, kreativy a na smysluplnou komplexní komunikaci. Nejsme výrobci reklamních předmětů, nevlastníme tiskové stroje, nevyrábíme reklamní poutače, ani se nespecializujeme na tvorbu webových stránek. V případě, že vyhodnotíme, že zákazník potřebuje tyto dílčí služby, najímáme si je od špiček v oboru a vše koordinujeme do jednoho konzistentního a provázaného celku. Naším zákazníkem je např. výrobní firma, které se dlouhodobě vyplatí spolupráce s námi, než aby se sama snažila budovat a udržovat vlastní marketingové oddělení; nebo i např. obchodní centrum, které si chce udržet či zvýšit návštěvnosti.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Klasika ☺  – excel tabulky, google kontakty, porady, kde jsme si informace předávali ústně…

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

Různých CRM aplikací je na trhu hodně. Vyzkoušeli jsme různé, ale pro naše potřeby a velikost jsme vyhodnotili Anabix jako nejvhodnější.

Před výběrem vhodného systému jsme provedli průzkum českých dodavatelů online CRM řešení. Měřítkem pro nás byla jednoduchost, přehlednost a cena. Naše požadavky splnil Anabix, který aktivně používáme již řadu let. 

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Odpadlo spousta času na poradách, který jsme věnovali z velké části k předávání informací, co je na zakázkách nového. Anabix v tomto nabízí rychlou orientaci. Tím pádem jsme celkově efektivnější.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Právě rychlost v zorientování se v jaké fázi projektu se nacházíme, co bylo se zákazníkem dojednáno, co již splněno a na čem se má pracovat právě teď. Propojení emailů napříč organizací s navázáním na konkrétní kontakty a obchodní případy velmi napomáhá rychlé a přesné orientaci a tím i efektivitě naší práce.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Bohužel, dopředu připravené, jednoduché krabicové řešení nemáme, takové, které by bylo univerzální a pasovalo na všechny… Naší DNA je ale co nejméně komplikované řešení, tah na branku, efektivita a výsledky!  Pracujeme projektově, požadavky klienta musíme prvně analyzovat, pak připravíme návrh řešení, položkový rozpočet a časový rozvrh vč. důležitých milníků. Úvodní konzultaci nabízíme zdarma. Obrátit se můžete přímo na mne: Jan Avkovský, avkovsky@dan-production.cz, tel. 777 577 214, www.dan-production.cz.

Děkujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

02/2023

Komentáře

Vyzkoušejte CRM systém Anabix