Zjistěte přínos online CRM systému ANABIX

PRO VÁŠ OBOR PODNIKÁNÍ

FINANCE

Úspořte čas s automatizací procesu. Budete mít více prostoru na vaše klienty a vylepšení služeb.
Přínos pro obor FINANCE

REALITY

Mějte všechno přehledně a na jednom místě. Prodej i pronájem nemovitosti vám půjde lépe od ruky.
Přínos pro obor REALITY

VZDĚLÁVÁNÍ

Udržujte si ucelený přehled o kurzech, školeních či konzultacích. Vaši lidé i účastníci to jistě ocení.
Přínos pro obor VZDĚLÁVÁNÍ

MLM

Rozdělte si klienty do skupin podle svých obchodníků, regionu nebo nabízených služeb či produktů.
Přínos pro obor
MLM

MARKETING

Shromažďujte a analyzujte data o klientech. Porozumíte jejich potřebám a efektivně oslovíte trh.
Přínos pro obor MARKETING

SERVIS

Nechte si hlídat důležité datumy a plňte úkoly včas. Termíny servisních prohlídek vás již nezaskočí.
Přínos pro obor SERVIS

OBCHODNÍ FIRMY

Pracujte v kanceláři i na cestách. Důležité informace máte dostupné jak v počítači, tak v mobilu.
Přínos pro obor OBCHOD

NEZISKOVKY

Evidujte si informace o dárcích a dobrovolnících. Přehled nad projektem či akcí je k nezaplacení.
Přínos pro obor NEZISKOVKY

Reference našich zákazníků

„Jsme závislí na zakázkách. Dříve jsme informace shromažďovali v deskách, v emailech a také nosili v hlavě. Anabix CRM nám pomohl tyto informace z hlavy vypustit a ke každé realizované zakázce je mít na jednom místě. Díky exportu do Excelu můžeme sledovat vývoj v grafech a ukazatelích.“
Josef Dvořák
Josef DvořákPLOTY OD OTY s.r.o.
„Přehledy o klientech a zakázkách jsme vedli na sdíleném disku, neměli jsme žádný sofistikovaný program pro správu dat. Na Anabix CRM velmi oceňujeme zákaznickou agendu, zahrnující informace o klientovi, nezbytné GDPR a evidenci obchodních případů. Přínosem je mnohem lepší dohledatelnost veškerých záznamů a dokumentů.“
Jana Fajnorová
Jana FajnorováFAXX s.r.o.
„Dříve jsme používali excelovskou tabulku, která nám přinesla jenom zmatek. Po zavedení Anabix CRM se naše obchodní agenda výrazně změnila. Víme, kdo se stará o klienta, co vše s ním probíral a jaké budou další kroky. Využíváme převážně funkce, které má každé CRM mít, tzn. databázi kontaktů s veškerou historií, filtraci dle lokace, funkce, a samozřejmě notifikaci a automatizaci.“
Pavel Klapka
Pavel KlapkaSTRADER Čechy s.r.o.