Anabix CRM pro obor VZDĚLÁVÁNÍ

Udržujte si přehled o všem důležitém

Držte si přehled o kurzech, školeních či konzultacích. Vaši lidé i účastníci to jistě ocení.

 

Anabix CRM vám ulehčí práci a pohlídá vše potřebné.

V oboru VZDĚLÁVÁNÍ využijete:

Stránka kontaktu 
Srdce vašeho podnikání

Lektoři, koučové, terapeuti používejte Anabix pro přehled o svých klientech! Karta kontaktu pro vás bude něco jako „karta u doktora“, najdete na ní všechny informace o svém „pacientovi“ – co jej trápí, jaké má rodinné a pracovní zázemí, cíle, preference, motivace. Založte si vlastní pole na vše, co vám bude dávat smysl.

Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy

Kontakty si třiďte do skupin podle budoucího zájmu klientů, například podle typu kurzů či požadovaných znalostí (time management, leadership, komunikace). Seznamy mějte také na aktuální zákazníky nebo třeba podle lektora/kouče, který kontakty vzdělává. Na seznamy navažte uživatelské oprávnění, aby každý viděl jen to, co potřebuje a může.

Obchodní případy
Sledujte potenciální i rozjednané zakázky

Obchodní případy používejte pro jednotlivé balíčky konzultací, vzdělávací projekty nebo evidenci celého projektu. Založte si k nim vlastní pole na specifické informace k danému školení (cíle, počet objednaných hodin, jméno lektora, vybavení školící místnosti apod.) a jednotlivé konzultace/školení si zapisujete pod ně formou aktivit.

Webové formuláře
Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu

V oblasti vzdělávání využijete tento modul hlavně na získávání zpětné vazby formou dotazníků. Připravíte si otázky a odpovědi se vám propíší přímo do Anabixu. Jistě oceníte také automatické vytváření úkolů na základě konkrétních odpovědi. Formuláře se vám budou hodit i pro získávání nových zájemců z webu či sociálních sítí.

Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem

Automatizace vám usnadní zadávání úkolů při práci s klienty (vytvoření úkolu asistentce, předání informací na lektora, který bude školit) nebo pohlídá termíny dodání podkladů. Automatizaci využijete také při napojení Anabixu na externí fakturační systémy (zaplacení faktury = úkol jdeme školit) nebo právě na výstupy dotazníků a formulářů.

A to není zdaleka všechno!

Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM

Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci 

Reference našich zákazníků

Tomáš Nutil
„Začínal jsem v Excelu a zároveň na různých portálech. Po tom, co jsem zvolil Anabix CRM, mám přehledně rozděleny klienty v různých seznamech a přehled v komunikaci, která s klienty proběhla. Když se nový klient rozhodne pro spolupráci, asistentka hned ví, k jakému mentoringovému programu mu má zaslat uvítání, jakou částku má fakturovat a jaké materiály mu má odeslat. Velmi oceňuji funkci tzv. „triggerů“, která umožňuje propojení několika různých funkcí Anabixu.“
Tomáš Nutilprojekt Osvícená práce
Dáša Černá Gajdošová
„Evidenciu klientov sme viedli najskôr v excelovskej tabuľke. Ale ako sa databáza klientov rozrastala, tabuľky pre nás už boli neprehľadné. Anabix CRM je prehľadný, jednoduchý a má intuitívne ovládanie. Všetko dôležité mi denne pripomína e-mailom. Veľmi oceňujem sekciu „Obchodné prípady“, kde je evidencia celej zákazky. Mám tu prehľad o financiách a všetkých mojich aktivitách a úlohách s našimi klientmi a firmami.“
Dáša Černá GajdošováMyslení prvej ligy
Josef Hajkr
"Specializujeme se na projektové řízení a naše firma se tak neustále rozrůstá a přibývá stále více kontaktů a projektů. Proto bylo zapotřebí se od Excelu a Wordu přesunout k CRM systému. S Anabix CRM se naše práce změnila zásadně. Všichni mají přehled o akviziční a obchodní fázi, dodržují termíny, osvědčilo se i propojení pomocí seznamů na SmartEmailing a realizujeme online dotazníky. Jsme schopni reagovat okamžitě a sledovat průběžně stav rozpracovaných kontaktů."
Josef HajkrSHINE Consulting s.r.o.