Anabix CRM pro obor MLM

Přiřazujte uživatelská práva podle svých potřeb

Rozdělte si klienty do skupin podle svých obchodníků, regionu nebo služeb či produktů.

 

S Anabix CRM se o svůj prodejní tým snadno postaráte.

V oboru MLM využijete:

Stránka kontaktu
Srdce vašeho podnikání

Každý váš klient má v Anabixu svoji kartu, na ní si evidujete informace, které o něm víte. Zakládat si k tomu můžete vlastní pole (např. zájmy, preference, časové možnosti, výše slevy, splatnosti apod.). Na kartu si také zapisujete hovory, schůzky, využít můžete i nahrávání hlasových zpráv, dáváte si úkoly sami sobě nebo na své spolupracovníky.

Seznamy
Mějte pořádek v kontaktech jednou provždy

V MLM oboru je důležité třídění klientů podle toho, kterému obchodníkovi patří a návaznost na uživatelská oprávnění. V Anabixu lze přesně určit, do kterých seznamů čili na jaké kontakty může daný uživatel vidět. Každý obchodník může mít samozřejmě i více seznamů a třídit si klienty podle skupin produktů/služeb, které klient využívá.

Webové formuláře
Sbírejte zájemce z webu i zpětnou vazbu

V MLM se často stává, že obchodník nemůže mít svůj vlastní web (ten je řešen centrálou). Výhodou formulářů v Anabixu je možnost mít vlastní odkaz, který je dostupný přímo na našem serveru a můžete jej sdílet v příspěvcích na sociálních sítích nebo v e-mailech, výstupy z formuláře či dotazníku se tak dostanou snadno přímo do vašeho účtu v Anabixu.

Triggery
Automatizujte svoji práci s Anabixem

Na výstupy z formulářů si nastavte automatizaci, podle toho, co vám klient vyplní se může v systému rovnou generovat příslušný úkol. Automatizaci využijete i pro hlídání neaktivity s klienty – systém umí sledovat, jak dlouho jste nezapsali schůzku či telefonát a upozornit, když je období delší, než je žádoucí. To stejné platí pro hlídání důležitých termínů.

Přehledy
Pořádek v datech se vám vyplatí

Pokud máte své obchodní spolupracovníky, potřebujete vědět, jak jsou aktivní, kolik mají svých klientů, kolik dělají schůzek, telefonátů, objednávek, k tomu slouží přehledy a reporty v Anabixu. Snadno si najdete konkrétního obchodníka a zjistíte, jak je na tom a zda potřebuje vaši pomoc.
Výsledný přehled si můžete také vyexportovat pro další použití.

A to není zdaleka všechno!

Podívejte se na přehled všech funkcí Anabix CRM

Nebo si rovnou založte testovací účet a domluvte si úvodní konzultaci 

Reference našich zákazníků

Oliver Černý
"CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Pokiaľ sme pre tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Hoci sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Teraz je všetko na jednom mieste, prehľadne štruktúrované, zdieľané pre každého vo firme, dostupné odkiaľkoľvek, z čohokoľvek a ešte aj s notifikáciou úkolov a iných udalostí. Anabix je skrátka skvelý."
Oliver ČernýCAMIN® s.r.o.
Radek Pohnán
„Kontakty jsem dříve evidoval v Google kontaktech. Pro sledování zakázek jsem vyzkoušel více řešení, jedním z nich byla i Google tabulka. Anabix CRM jsem si vybral především pro jednoduchost prostředí, možnost definování vlastních polí, či interní automatizaci pomocí triggerů. Například využívám informaci o tom, že zákazníkovi bude končit roční předplatné G Suite nebo že jsem jej delší dobu nekontaktoval.“
Radek Pohnáncleverity.cz
Richard Skýva
„Po intenzivní práci pouze s Excelem, Outlookem a různými aplikacemi jsem objevil systematičnost CRM systému. Pomohl mi jak s automatizací procesů, sdílením informací a úkolů, tak i s využitím webových formulářů. Anabix CRM jsem si vybral právě pro to, že splňuje potřebné parametry, a umí se propojit s dalšími využívanými aplikacemi jako například SmartEmailingem.“
Richard SkývaBusiness Brokers CZ s.r.o.