Víme, kam vaši klienti klikají!

Znáte ten pocit? Držíte telefon, prsty na vytáčedle a ne a ne číslo vytočit. Svírá se vám žaludek, cítíte, že další odmítnutí už nedáte...

Tuhle situaci jsem zažíval v minulosti téměř denně. Často jsem volal lidem, kteří mě neznali, dokonce neznali ani firmu, pro kterou jsem pracoval.

Říká se tomu "cold calling" - telefonování na studené kontakty.

S tím je teď konec. Existuje totiž jednoduchý způsob, jak si kontakty předehřívat. Připravovat je na to, že jim zavoláte, nebo je dokonce přimět, aby vám volali sami.

Jak by se vám líbilo telefonovat pouze lidem, kteří o vaši nabídku předem projevili zájem, a u toho ještě ušetřit spoustu času a peněz? Pokud se vám tato představa líbí, čtěte dále.

Připravili jsme pro vás propojení kontaktní stránky klienta s emailovými kampaněmi.

Jak to funguje?

V záhlaví tabulky Aktivity na kontaktní stránce některým z vás (těm, kteří pro odesílání emailů používají aplikaci SmartEmailing) přibyly tři ikonky:

  1. Ikonka "megafonu" reprezentuje aktivitu "odeslaná kampaň".
  2. Otevřená obálka znamená aktivitu "klient otevřel kampaň".
  3. A konečně "vstyčený ukazováček" značí to, že klient klikl na odkaz v kampani.

Tečka vlevo od záložek zapíná celou trojici kampaňových aktivit, stejně jako tečka před druhým blokem (hovor / poznámka / schůzka / email) zapíná blok manuálních aktivit.

V případě, že nemáte Anabix propojený se SmartEmailingem, nebo SmartEmailing nepoužíváte vůbec, tři kampaňové ikonky se vůbec nezobrazí.

Co je kampaň?

Kampaň je email, který odesíláte jedním klikem, v případě smartkampaně pak zcela automaticky, na vaši databázi kontaktů. Obsahem může být informace o novém produktu, zvýhodněné nabídce, rada zákazníkům, jak váš produkt nejefektivněji využít aj.

Co z toho v mé obchodní praxi?

Ve spojení s triggery v Anabixu si můžete nastavit automatický proces segmentace vašich potenciálních zákazníků. Jak to funguje?

  1. Nastavíte si trigger, který způsobí, že kdokoliv klikne na odkaz v kampani, Anabix ho automaticky přeřadí do jiného seznamu (např. Zájemci o produkt A).
  2. Nad tímto seznamem si nastavíte druhý trigger tak, že jakmile do něj spadne kontakt, spustí se úkol vašemu obchodnímu zástupci "Zavolej tomuto klientovi".
  3. Odešlete email s odkazem na nabídku na váš seznam potenciálních klientů.
  4. Tak jak budou zájemci klikat na vaši nabídku, bude Anabix automaticky úkolovat vašeho kolegu (např. formou příchozího emailu do jeho schránky).
  5. Obchodní zástupce tak může volat pěkně zatepla, dokud si váš potenciální klient pamatuje to, co jste mu poslali.

Jaké jsou výhody tohoto postupu?

  1. Nemusíte platit drahé callcentrum, aby obvolávalo studenou databázi kontaktů s velmi malým efektem.
  2. Můžete v klidu sedět a čekat až vám potenciální klient "sedne na lep" 😉
  3. V ten moment je čas na akci. Vzhledem ke správnému načasování callu však bude akce odměněna když ne přímo objednávkou, tak aspoň přívětivým tónem klienta, který je v obraze.

Co teď dál?

Pokud chcete s nastavením segmentace pomoct, volejte na 778 431 876 nebo napište na anabix@anabix.cz. Můžete si také registrovat testovací verzi SmartEmailingu - do 200 kontaktů je zdarma.

Viktor Šabacký

Viktor Šabacký

Čt, 22/05/2014 - 19:11

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.