Informace - rozhodující faktor úspěšného obchodu

Co všechno potřebujete vědět, než úspěšně dokončíte jakýkoliv obchod?
Kolik lidí musí asistovat, než se doberete potřebného množství informací?
Kolik času zabere shánění všech kolegů, kteří vedli jednání před Vámi?

Říká se, že "štěstí přeje připraveným". Za většinou nespecifikovaného štěstí v obchodě rozhodně nestojí náhoda, ale jasný systém, který může spoustu věcí udělat za člověka. Za spoustu lidí a ušetří tak nejedny nervy a čas!

Vše, co potřebujete k uzavření obchodu, máte na jedné jediné stránce!

Vše, co se týká Vašich kontaktů - od prvního telefonátu, schůzky, emailu, faktury až do dnešního dne, najdete na jednom místě. Buďme přesní - na jedné jediné stránce!

Už žádné listování a překlikávání mezi programy, a nebo hůř - z počítače či mobilu do papírových diářů a vizitek. Je jedno, kdo s Vaším kontaktem hovořil první nebo poslední a je jedno, zda je tento kolega k dispozici či ne. Stačí Vám pár vteřin a víte, která bije.

Kromě standardních údajů jakými jsou jméno, adresa, telefon, firma a další, můžete sledovat cokoliv, co pomáhá Vašemu podnikání - rodné číslo, odebrané produkty či služby, obrat odběratele, počet zaměstnanců, počet dětí a jejich jména i s datem narození nebo počet domácích mazlíčků. Pokud přesně tohle potřebujete, není to problém - vytvoříte si na to "vlastní pole". To se Vám pak samozřejmě zobrazuje se všemi ostatními údaji na stránce kontaktu.

Obr. 1: Vlastní pole na stránce kontaktu

Filtrujte a automatizujte

Pokud budete hledat konkrétní údaj, stačí vyplnit filtr a je to.

Hledat můžete různě, buď zobrazit konkrétní údaje - například obrat od X do Y nebo nákup v určitém časovém období, nebo část hledaného řetězce, kterou vlastní pole obsahuje.

Obr. 2: Filtrování klientů podle rozsahu datumu ve vlastním poli Zákazníkem od

Obr. 3.: Filtrování ve vlastních polích dle části řetězce

Navíc si můžete práci zautomatizovat, pokud některé procesy vyžadují opakovanou a neměnnou aktivitu, která vznikne za určité podmínky. Příkladem může být včasná péče o zákazníka, kterému končí záruka. Vytvořte si pro tuto rutinní činnost automatickou akci tzv. trigger, který v návaznosti na pole datum vytvoří vám, nebo kterékoliv vybrané osobě, úkol - například telefonát 30 dní před koncem záruky, který dostane vaše kolegyně. Plně automaticky!

Vy pak jen uvidíte na kartě kontaktu, zda a jak byl úkol splněn.

Ať bude s kontaktem pracovat kdokoliv, odkudkoliv, ať bude vykonávat určité předem definované úkoly, nebo vlastní aktivitu - osobní, telefonickou, nebo písemnou (a nemusí se vždy jednat jen o e-mail), všichni o tom budou mít přehled kdykoliv si kontakt zobrazí.

V tom je kouzlo Anabixu - správné informace ve správnou chvíli na jedno kliknutí - na jednu jedinou stránku.

Možná to není jen štěstí, kdo přeje připraveným 😉

Viktor Šabacký

Viktor Šabacký

St, 30/07/2014 - 10:49

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.