ZNALOSTNÍ BÁZE - NÁPOVĚDA ANABIX CRM

Nastavení emailových účtů – nejčastější otázky a odpovědi

Zde najdete nejčastější otázky uživatelů k nastavení emailových účtů. Co propojení emailových účtů obnáší? Synchronizace umožňuje automaticky vytvářet kopie odchozí a příchozí pošty u kontaktů, které máte nebo chcete mít v Anabixu. Celou komunikaci s daným kontaktem tak máte přehledně na jedné stránce. Jak zprovozním propojení s mým emailovým účtem? Ve formuláři, který naleznete v NASTAVENÍ –> SLUŽBY –>EMAILOVÉ ÚČTY –> tlačítko PŘIDAT,...

Jak přidat importem aktivity, úkoly nebo obchodní případy?

Pokud máte ve své Excel tabulce či jiném programu přehled starších aktivit, úkolů nebo obchodních případů, můžete si je importovat do Anabix CRM. Před přidáním je třeba nejprve nahrát kontakty, ke kterým se aktivity, úkoly či obchodní případy vztahují. Viz. návod – „Jak přidat kontakty importem?“ K importu je možné používat soubory csv (textový soubor s oddělovači)....

Synchronizace s AffilBoxem

Anabix můžete propojit s programem Affilbox. AffilBox je jednoduchý nástroj, který Vám pomůže vytvořit síť partnerů, kteří budou propagovat a prodávat Váš produkt a pomůžou Vám s růstem Vašeho podnikání. Díky napojení na Anabix získáte přehled o partnerech, kteří vás podporují. Data o jednotlivých partnerech se zobrazí přímo u daných partnerů v kontaktech a vy je tak můžete jednoduše využít při další komunikaci. Vlastní nastavení propojení...

Třídění kontaktů do seznamů podle firemních informací

O svých firemních klientech a obchodních partnerech je dobré znát informace, které vám pomohou při komunikaci nejen o zakázkách, ale i spolupráci. CRM systém Anabix nabízí snadnou filtraci společností podle různých hledisek a následně si můžete kontaktní osoby ze zvolených firem roztřídit do jednotlivých seznamů. Zajímavou studnicí informací je služba Prospector. Stačí znát IČ firmy a další data týkající se dané společnosti...

Ukládání informací z webových formulářů do Anabixu

Nejjednodušším řešením, jak vytvořit webový formulář, je přímo přes modul Webové formuláře v Anabix CRM. Více se dozvíte v článcích Webový formulář jako užitečný pomocník a Jak vytvořit dotazník? Další možností je využití externího systému SmartEmailing. Vyplněné údaje se vám dostávají do předem nastaveného seznamu ve SmartEmailingu a rovnou se také přenášejí do seznamu v Anabixu, který si sami určíte. Pro přenos...

Jak přenášet kontakty z Anabixu do Google účtu

Chcete mít kontakty z Anabixu ve svém mobilním telefonu s Androidem či ve své emailové schránce na Gmailu? Spojte si Anabix s Google kontakty. Každý uživatel Anabixu si může napojit jeden svůj účet přes Nastavení – Služby – Google – Kontakty. V případě potřeby nastavení následně změnit, můžete zrušit propojení přes volbu Odpojit. Při první volbě se nabídnou vaše dostupné...

Jak na import dat z fakturačního systému POHODA

Používáte fakturační systém POHODA? Naimportujte si z něj data do Anabixu. Jak to provedete? Postupujte dle následujícího návodu: 1) Vyberte v systému POHODA nabídku v menu Fakturace a volbu Vydané faktury. 2) Klikněte do zobrazeného přehledu faktur a přes pravé tlačítko otevřete výběr možností. Vyberte Export do XML. 3) Zvolte si složku, kam chcete exportovaný soubor v počítači uložit a pokračujte volbou tlačítka Další. 4)...

Využití vlastních polí pro stavy obchodních případů

Obchodní případ probíhá jen málokdy jednoduše. Většinou zahrnuje několik dílčích stavů, které korespondují s odlišnými úkoly. V Anabixu jsou v základu připraveny následující stavy obchodních případů: Otevřený, odložený, výhra a prohraný. S těmito položkami se ale spokojit nemusíte. Další stavy je možné vytvořit přes vlastní zaškrtávací pole nebo přes pole výběrové. Výsledek použití těchto dvou typů polí je v podstatě stejný....

Hlídání termínů a dalších datumů u obchodních případů

Ať už podnikáte v jakémkoliv oboru, vždy potřebujete mít přehled o termínech vašich zakázek. V sekci Obchodní případy proto najdete pole Termín, které ukazuje předpokládané datum dokončení zakázky. Další pole Datum dokončení značí den uzavření obchodního případu, ať už v případě vyhrané nebo prohrané zakázky. Pro jakékoli další potřebné termíny si můžete založit Vlastní pole. U obchodních případů lze sledovat...

Řízení obchodních případů skrze výběrová vlastní pole

Pokud řešíte s klienty zakázky, ať již formou akvizice, realizace nebo časově omezeného zákaznického servisu, máte jistě u zakázek své milníky, které musíte sledovat. V Anabixu si pro tyto zásadní mezistavy můžete vytvářet vlastní pole. Jedná se o pole typu přednastavených výběrů v roletce a díky nim máte možnost řídit své automatizované procesy. Založit výběrové pole si jednoduše můžete přes Nastavení...

Automatické hlídání neaktivity u kontaktů a obchodních případů

Stává se vám, že zapomínáte komunikovat s klienty, co vám zatím řekli NE na vaši nabídku? Nebo vám díky špatné komunikaci unikne rozjednaná zakázka? Pokud ano, nemusí tomu tak být. Oba případy vyřešíte v Anabixu přes automatizaci. Na kartách kontaktů si zapisujte aktivity typu telefonát, schůzka, poznámka či si také nechte načítat příchozí a odchozí emailové zprávy z napojené schránky....

Automatizace přes vlastní pole u aktivit

Cílem Anabix CRM je automatizace činností, protože automatizace šetří čas a dělá den příjemnější; nemusíte zadávat vše ručně, složitě hledat informace a máte možnost se věnovat i jiným činnostem. Funkce vlastního pole u Aktivit posouvá Anabix CRM v rozvoji automatizace zase o krok vpřed. Vlastní pole slouží pro specifické informace související s vaším podnikáním. U aktivit se jedná například o kategorie aktivity, položky...

Automatické sčítání hodnot ve vlastních polích

Potřebujete evidovat součty bodů za jednotlivé obchodní případy u svých klientů? Chcete vidět souhrnné částky a jiné číselné hodnoty za dílčí úkoly? Anabix CRM pro vás má automatizaci, která vám pomůže evidovat právě tyto případy. První možností je sčítání hodnot za jednotlivé úkoly na kartu obchodního případu, pod který dané úkoly patří. Pro lepší pochopení si to můžeme ukázat na příkladu, kdy...

Tisk nebo ukládání do PDF u karet kontaktů, firem a obchodních případů

Příprava před setkáním s klientem je důležitá jak pro obchodníka, tak i pro toho, kdo následně řeší samotnou zakázku. Informace o klientech při prvotní obchodní schůzce, či souhrn veškeré komunikace, která s klientem doposud proběhla, jsou důležité v obou případech. Díky Anabixu si můžete veškerá data vytisknout nebo uložit jako PDF dokument. Připraveny jsou pro vás graficky upravené tiskové šablony....

Jak využívat speciální filtry na přehledech

Na přehledu kontaktů, firem, obchodních případů i úkolů najdete v Anabix CRM nejen možnost filtrovat zapsané informace podle přednastavených i vlastních polí, ale můžete také využívat speciální filtry. Nejvíce jich najdete na přehledu Kontaktů: Filtr „Má OP“ vám pomůže vyhledat všechny kontakty, u kterých je založen některý obchodní případ a to ve stavu Otevřený (aktuální OP), Odložený (odložené OP), Výhra (úspěšné...