Na přehledu kontaktů, firem, obchodních případů i úkolů najdete v Anabix CRM nejen možnost filtrovat zapsané informace podle přednastavených i vlastních polí, ale můžete také využívat speciální filtry.
Nejvíce jich najdete na přehledu Kontaktů:
Na přehledu firem najdete Filtr „Bez kontaktů“ díky kterému zjistíte všechny firmy, u kterých není žádný kontakt. Vzhledem k tomu, že veškeré aktivity se v Anabixu zapisují na karty kontaktů, měli byste mít ke každé firmě založen minimálně jeden kontakt.
U přehledu úkolů je připraven užitečný filtr „Otevřené po termínu“. Pokud máte nastaveno posílání notifikačních emailů s úkoly, chodí vám přehled nesplněných úkolů automaticky do emailové schránky. Občas se ale může hodit pohled na resty jiných vašich kolegů nebo podřízených a zvolit kombinaci tohoto filtru a filtru „Řešitel“.
Přehled Obchodních případů má dva speciální filtry s názvy „Má otevřené úkoly„, který dokáže ukázat všechny obchodní případy k nimž je aktuálně přiřazen nějaký aktuální úkol nebo obchodní případy, kde naopak nyní žádný aktuální úkol přiřazen není. A také „Seznam kontaktů“. Snadno si tedy vyfiltrujete všechny Obchodní případy vztahující se ke kontaktům z určitého seznamu.
V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.