Jak využívat speciální filtry na přehledech

Na přehledu kontaktů, firem, obchodních případů i úkolů najdete v Anabix CRM nejen možnost filtrovat zapsané informace podle přednastavených i vlastních polí, ale můžete také využívat speciální filtry.

Nejvíce jich najdete na přehledu Kontaktů:

  • Filtr „Má OP“ vám pomůže vyhledat všechny kontakty, u kterých je založen některý obchodní případ a to ve stavu Otevřený (aktuální OP), Odložený (odložené OP), Výhra (úspěšné OP) a Uzavřený (všechny uzavřené OP ve stavu Výhra i Prohraný)
  • Filtr „Není v seznamu“ se hodí pro informaci o kontaktech, které nejsou v některém ze seznamů, (tip na využití najdete na konci článku)
  • Filtr „Bez seznamu“ umožní zjistit všechny kontakty, které nemáte přiřazené do žádného seznamu (rozhodně doporučuji mít každý kontakt minimálně v jednom seznamu, díky filtru si to snadno ověříte a nepřiřazené kontakty roztřídíte)
  • Filtr „Bez firmy“ uvítáte, pokud pracujete s firemní klientelou a chcete mít jistotu, že v Anabixu nemáte kontakty bez přiřazení k některé z firem
  • Filtr „Bez aktivity“ vám snadno odhalí neaktivní kontakty a umožní se zamyslet nad otázkou, zda je má význam v Anabixu mít evidované
  • Filtr „Má aktivitu“ obsahuje všechny druhy aktivit, které můžete zaznamenávat, a ukáže vám kontakty, které mají minimálně jednu zapsanou aktivitu dle zvoleného výběru – jakákoliv aktivita, poznámka, hovor, schůzka, email (odeslaný i přijatý), otevřená kampaň, odeslaná kampaň, kliknutí na odkaz (poslední tři aktivity jsou přebírány z aplikace SmartEmailing)

Na přehledu firem najdete Filtr „Bez kontaktů“ díky kterému zjistíte všechny firmy, u kterých není žádný kontakt. Vzhledem k tomu, že veškeré aktivity se v Anabixu zapisují na karty kontaktů, měli byste mít ke každé firmě založen minimálně jeden kontakt.

U přehledu úkolů je připraven užitečný filtr „Otevřené po termínu“. Pokud máte nastaveno posílání notifikačních emailů s úkoly, chodí vám přehled nesplněných úkolů automaticky do emailové schránky. Občas se ale může hodit pohled na resty jiných vašich kolegů nebo podřízených a zvolit kombinaci tohoto filtru a filtru „Řešitel“.

Přehled Obchodních případů má dva speciální filtry s názvy „Má otevřené úkoly„, který dokáže ukázat všechny obchodní případy k nimž je aktuálně přiřazen nějaký aktuální úkol nebo obchodní případy, kde naopak nyní žádný aktuální úkol přiřazen není.  A také „Seznam kontaktů“. Snadno si tedy vyfiltrujete všechny Obchodní případy vztahující se ke kontaktům z určitého seznamu.

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Komentáře