Máme pro vás tip, jak ušetřit čas a získat lepší přehled pomocí propojení fakturačního systému na účet Anabix. Představíme vám šikovné funkce, které propojením obou systémů získáte. Vycházíme přitom ze zkušeností uživatelů Anabix CRM.

Aby vše fungovalo k vaší plné spokojenosti, je třeba využívat některý z těchto fakturačních systémů: Fakturoid, FAPI, iDoklad, SuperFaktura nebo Zoho Invoice.

Propojení fakturačního systému na Anabix se vám bude hodit například ve chvíli, kdy chcete mít přehled o všech fakturách konkrétního klienta. Po propojení obou systémů se budou faktury objevovat přímo na kartě kontaktu. Budou k nim mít přístup i kolegové, kteří jinak fakturační systém nepoužívají. Ti, kdo mají příslušná oprávnění se v detailu faktury prokliknou do fakturačního systému.

Anabix vás krok za krokem provede jednoduchým procesem propojení (obrázek 1). Firmy se přenáší obousměrně, stačí je vložit do seznamu s názvem napojeného systému, který se vám automaticky vytvoří po spojení.

Obrázek 1: Propojení fakturačního systému na účet Anabix zvládnete levou zadní

Vychytávky, které šetří čas

Váš přehled atakuje hranici dokonalosti jestliže využijete tzv. triggery. Mají za úkol spouštět automatizované procesy. Nastavit je můžete plošně na všechny faktury nebo jen na vybrané klienty, druhy daňových dokladů nebo jiné oblasti.

Funguje to jednoduše. Nastavíte si, co má být spouštěčem konkrétního procesu a vyberete akci, která pak proběhne. Spouštěčem může být například okamžik, kdy dojde k zaplacení faktury. Akcí, která na to reaguje, bude odeslání úkolu pověřenému kolegovi ve znění „pošli produkt“. To vše bez toho aniž byste do procesu jakkoliv zasahovali.

Podobně můžete automatizovat i další činnosti. V praxi je vhodné nastavit více triggerů. Usnadníte tak práci sobě i kolegům a ušetříte spoustu času.

Obrázek 2: Díky automatizování některých procesů nebudete vědět, co s volným časem

Doporučujeme mít zapnutou volbu „Spouštět pro nově vytvořené faktury“ (obrázek 3). Jde o příkaz, který zajistí, že automatizace se spustí i v případě, že dojde k zaplacení faktury dříve, než se přenese do Anabixu. Dochází k tomu při platbě kartou, okamžitým převodem nebo rychlou reakcí zákazníka.

Obrázek 3: Volbu „Spouštět pro nově vytvořené fakturu“ doporučujeme nechat zatrhnutou

Přehled na kartě kontaktu a automatizace patří mezi nejoblíbenější prvky Anagix CRM. Ušetří vám spoustu času, který byste jinak strávili neustálým hledáním a filtrováním.

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Čt, 23/11/2017 - 9:45

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *