Facility management, neboli obor správy majetku a nemovitostí. Ptáte se, jak tento obor může souviset s Anabix CRM? Vladimír Baletka vždy řešil správu svých kontaktů a obchodních aktivit jako většina z nás v naprostých počátcích – v Excelu, v poznámkách a kalendáři Google. Taková evidence je pro hrstku kontaktů naprosto v pořádku, ale co když se rychle dostanete přes hranici svých možností a potřebujete svůj čas využívat mnohem efektivněji než s poznámkami? Více v rozhovoru s Vladimírem Baletkou z eGONA profit.

Prosím představte stručně čtenářům, jakou činností se zabýváte. V jakém oboru pracujete.

Působím v oboru správy majetku a nemovitostí, odborně se tomu říká facility management. Mými klienty jsou firmy, instituce, obce i města. Ve své podstatě každý vlastník majetku a budov. Pomáhám firmám s digitalizací v tomto oboru a s nastavením funkčního evidenčního systému ke správě majetku a budov. S vlastnictvím majetku jsou totiž spojeny desítky, někdy stovky různých zákonných povinností, které vlastník musí mít splněny. Musí taky řešit různou údržbu, úklidy, opravy, stavební úpravy, energetiku atd je toho opravdu hodně co musí ošetřeno a vyřešeno. K tomu, aby to vlastník efektivně zvládl a nevystavoval se zbytečně pokutám, sankcím a dalším škodám je dnes už téměř nevyhnutelné mít zaveden CAFM (Computer Aided Facility Management) a s implementací takového systému svým klientům pomáhám.

Popište prosím vaši situaci před zavedením Anabix CRM. Jak jste řešili evidenci kontaktů, sledovali zakázky?

Před ANABIXEM jsem řešil správu svých kontaktů a obchodních aktivit v excelu, něco v google kalendáři a v poznámkách. Pokud jsem takto spravoval pár desítek kontaktů, tak to stačilo. Poměrně rychle jsem se ale dostal na hranici možností, potřeboval jsem efektivně pracovat s časem a ne ho trávit v excelových tabulkách.

Jaké byly vaše důvody pro výběr nového CRM řešení a proč jste si vybrali právě Anabix CRM?

V obchodní činnosti mám dlouholeté zkušenosti, vždy jsem byl a jsem systematický člověk a věděl jsem, že CRM pro mě bude od určitého okamžiku nezbytností. Pro Anabix jsem se rozhodl z důvodu, že mám rád „jednoduché a praktické“ věci a Anabix takový je, uživatelsky přívětivý a snadno ovladatelný. Můžu si tam hodně věcí dotvořit k obrazu svému a svým potřebám (vlastní pole, triggery atd) a individualizace je pro mě důležitá.

Jak a v čem se změnila vaše práce díky používání Anabix CRM?

Díky ANABIXu se má práce stala systematičtější, přehlednější a tím, že mám vše podstatné, co se týká kontaktů a obchodních případů na jednom místě, se můžu věnovat těm klíčovým věcem. Vím, že mě Anabix upozorní na termíny, na rozpracované zakázky a mnoho dalšího.

Jaké funkce Anabix CRM nejvíce oceňujete a jaké nejvíce využíváte?

Oceňuji především možnost přístupu do Anabixu odkudkoliv, kde mám připojení k internetu v telefonu, tabletu, nebo PC. Vyhledávání firem přes IČ a doplňování dat. Velmi musím ocenit jednoduchost a přehlednost celého CRM, na pár kliknutí zjistím vše podstatné. Dále pak propojení na Merk a možnost ověřit klienta a jeho bonity. Propojení na mailový účet a sledování mailové komunikace přímo u daného klienta. Pak je to možnost individualizace obchodního případu, kdy si můžu nadefinovat vlastní pole a work flow obchodního případu můžu nastavit pomocí triggeru. S funkčností Anabixu jsem velmi spokojen.

Jakou vaši službu, produkt, projekt, tip chcete představit čtenářům? Popište nám jej prosím.

Jak jsem uvedl v úvodu, tak mým hlavním oborem je facility management (správa majetku, budov), a jehož součástí je taky energetika. Jsem v pozici FM konzultanta, tzn. zastupuji zájmy svých klientů a pomáhám jim s digitalizací a optimalizací procesů v této oblasti s dílčím cílem najít odpovídající úspory a klientům snížit provozní náklady a zefektivnit celý a složitý proces správy budov, majetku. Hlavním cílem však zůstává optimální nastavení procesů s podpůrnými službami, které firma musí řešit, tak aby firma a její zaměstnanci měli vytvořeny co nejlepší podmínky pro klíčový business.

Více informací, včetně mého kontaktu je uvedeno na webu: https://www.egonaprofit.cz/  , LinkedIn profilu: https://www.linkedin.com/in/vladimír-baletka-3792665b/ , nebo v osobní prezentaci: https://sway.office.com/8IqclzJbVDmkkx5D?ref=Link&loc=mysways

Děkuji za vaši pozornost

Vladimír Baletka

eGONA profit

MT: 604 561 671

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

Čt, 12/11/2020 - 15:45

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vyzkoušejte CRM systém Anabix