Představte si, že máte k ruce pomocníka, který nemarodí ani neremcá. Zároveň je oddaný a loajální, s láskou pečuje o vaše klienty, a i když ho vzbudíte o půl třetí ráno, během minuty vám odříká, jaké zakázky jste komu v posledních dvou měsících slíbil.

Tohle by se asi hodilo každému. Obzvlášť pak samostatným podnikatelům pracujícím na sebe (OSVČ), kteří se potřebují věnovat především své živnosti a péče o klienti je u nich tak nějak na druhé koleji.

Bez spokojených klientů a zákazníků se podnikat nedá. Jednou z nejdůležitějších činností celého podnikání je proto budování a péče o klienty. Dobrou zprávou je, že pro tohle nemusíte najímat další pracovní sílu. Skvěle to zvládne Anabix.

Možná Vám bleskla hlavou myšlenka: „K čemu mi to bude? Jen další práce navíc. Bez nějakého přehledu se obejdu…“

Ano, v dnešní době, kdy podnikatel potřebuje pracovat a věnovat se své živnosti, je zahlcen poměrně velkým množstvím „papírování“. Proto zmínka o vedení dalšího přehledu na první pohled vzbuzuje spíše zbytečnost, otravu, zdržování od pořádné práce, ztrátu času.

Opak je však pravdou. Systém, který bude mít přehled o všech klientech a zároveň hlídat důležité termíny vám čas ušetří.  

3 důvody, proč nechat Anabix pečovat o vaše klienty

  • Systém péče o klienty vám pomůže efektivně plánovat váš čas i práci. Díky němu významně zjednodušíte svou činnost a budete mít prostor i pro další důležité věci ve svém životě.
  • Získáte rychlý přehled o celkové komunikaci s jednotlivými klienty. Tím se vyhnete trapným situacím a nedorozuměním.
  • Zbavíte se popsaných papírků s úkoly, pocitu „jestli jsem na něco nebo někoho nezapomněl“ a uvolníte myšlenky pro nové nápady ve svém podnikání.

Ukažme si to prakticky na příkladu servisního technika, který používá Anabix. S přehledem ví, kdy se blíží obnovení revize po určitém období, takže s předstihem kontaktuje svého klienta, že je třeba provést novou revizi.

Klient je překvapený, že na něho myslíte, aniž by musel hlídat termíny a vy si stihnete s předstihem naplánovat práci. Vyhnete se tak nepříjemnostem a výmluvám, že nemáte čas nebo jste zapomněli.

Další využití si můžeme ukázat na příkladu finančního poradce nebo nezávislého obchodního zástupce. Ráno zapnete počítač a ten vám zahlásí, co je třeba dnes vyřídit, komu a proč zavolat. Přesně vidíte, jaké měl klient požadavky nebo přání a co potřebuje. Neunikne vám nic podstatného. Klient se bude u vás cítit respektovaný. Nebude bombardovaný telefony vyzývajícími k nákupu, když nepotřebuje, ale naopak. Vy budete přesně vědět kdy a co klient potřebuje.

Skvělého parťáka, který hlídá a vede přehled komunikace s klienty, je vhodné mít pro téměř každé podnikání. Od obchodního zástupce, nezávislého poradce, finančního poradce, lektora, servisního technika, až po lékaře, maséry, kosmetičky.

Zkrátka pro vás všechny, kteří s veškerým nasazením budujete svou klientelu a záleží vám na tom, aby ve vaší databázi zůstali hodně dlouho.

Zkuste na 30 dní český online CRM systém Anabix. Registrace na www.anabix.cz. Možné jsou i online konzultace přes Skype či Google Hang out zdarma.

Jana Červenková

St, 20/12/2017 - 11:30

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.