V průběhu září jsem vyrazil s Anabixem na dva veletrhy nazvané Marketing Mix. První proběhl ve čtvrtek 15. 9. v hotelu Duo na Praze 9, druhý o týden později ve čtvrtek 22. 9. v hotelu Voroněž blízko brněnského výstaviště.

U stánku jsem se potkal s desítkami našich klientů i zájemců o CRM systém a povídal si s nimi o funkcích Anabixu i novinkách. Kromě setkání na stánku jsem měl v odpoledních hodinách také přednášku na téma „Praktické přínosy CRM systému ANABIX pro vaše podnikání“.

Během hovorů jsme se bavili o možnostech Anabixu, které naši klienti aktuálně využívají. Jsem rád, že jsem mohl téměř každému „prozradit“ něco, co dosud nepoužíval. Hovory se točily zejména kolem celkové koncepce práce se systémem, tedy vhodném rozdělení klientů do seznamů, volbě vlastních polí a sledování obchodních případů.

Nejčastější „mezera“ byla v používání automatizace (triggerů). Ukazoval jsem tedy, jak navazovat na sebe jednotlivé úkoly, jak hlídat termíny nejen u obchodních případů a jak nechat obchodníky volat klientům na základě kliknutí na určitý odkaz v emailech poslaných přes SmartEmailing. Řeč přišla i na speciální funkci Divize, kterou zapínáme zatím jen na požádání v účtech tarifu Premium. O Divizích se již brzy dočtete v mém článku plánovaném na listopad.

Pokud vás zajímá přednáška, ve které jsem blíže popisoval možnosti a funkce Anabixu, podívejte se na záznam webináře. Během necelé hodinky jsem prošel, stejně jako na veletrzích, jednotlivé prvky Anabixu a doporučil jejich praktické využití. Záznam najdete pod tímto odkazem.

Děkuji všem, kteří jste dorazili na některý z veletrhů, rád jsem vás viděl. S ostatními se těším na setkání při jiné příležitosti.

Přidávám pár fotek z akcí:

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Čt, 29/09/2016 - 11:01

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.