Prohlédněte si online CRM systém ANABIX
Stránka kontaktu - srdce vašeho podnikání
Rozlučte se s desítkami otevřených oken prohlížeče, spoustou záložek, tabulkami v Excelu atd. U nás máte jeden kontakt na jednu stránku, kterou už nikdy nebudete chtít opustit.
A také proč, když na ní máte všechno? Pohromadě zde vidíte všechny informace o kontaktu, zapsané schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou emailovou komunikaci vás i vašich kolegů.
Už nikdy nebudete za hlupáka, který volá klientovi poté, co s ním věc vyřídila vaše asistentka.
Seznamy - pořádek v kontaktech jednou pro vždy
Pomocí seznamů (štítků) roztřídíte svoje kontakty do jednotlivých skupin a segmentů. Seznamy mohou kopírovat cestu vašich zákazníků od potenciálního zájmu, přes akvizici, realizaci, až po následnou zákaznickou péči. Sdružovat v nich můžete vaše obchodní partnery, je možné tvořit seznamy pro jednotlivé vaše uživatele nebo rozdělené zákazníky podle toho, co u vás nakoupili.
Díky seznamům získáte přehled o typu klienta, seznamy také umožní rozdělovat styl komunikace a stanou se nedílnou součástí vašich obchodních procesů. Do kterého seznamu kontakt patří, uvidíte přímo na kartě kontaktu. Všechny vaše seznamy si zobrazíte na přehledu Seznamů.
Vlastní pole - nastavte si, co chcete u klientů sledovat
Informace o firmách přímo v Anabixu
V Anabixu se prioritně pracuje na kartách kontaktů, pro vaši firemní klientelu však využijete také karty Firmy. Stačí, když znáte IČ vašeho českého či slovenského zákazníka a Anabix vám sám doplní ostatní údaje z databáze MERK.
Získáte automaticky nejen název firmy, DIČ a fakturační údaje, ale i spoustu dalších užitečných informací. Většinu firemních údajů vidíte rovněž na kartách kontaktů, které máte pod danou firmu přiřazené.
Na kartě příslušné firmy najdete tlačítko MERK, pod kterým se skrývá mimo jiné historie firmy včetně přehledu vlastníků a jednatelů, obratů a zisků za uplynulé roky, čerpaných dotačních titulů a grantů, posledních důležitých změn i zajímavostí z médií.
Úkoly - plňte svoje sliby
Obchodní případy - příležitosti vašeho podnikání
Emaily - nepřehledný inbox? Už nikdy více…
Automatizace (Triggery) - nechte Anabix pracovat za vás
Proč dělat stejné kroky ručně stále dokola? Vytvořte si komunikační mapu vašich obchodních procesů a definujte si přes jaké fáze prochází vaši klienti, kdo se o ně v danou fázi stará, jaké úkoly a komu z toho vyplývají. Proces si následně nastavte v Anabixu formou triggerů. Naši stávající klienti mohou potvrdit, že jim automatizace dokáže významně ulehčit práci.
Triggery umí spoustu věcí a definují se jako spouštěcí a následná událost. Jednoduše řečeno, Anabix za vás vytváří určité akce a hlídá termíny. Spouštěcí událostí může být přidání kontaktu do vybraného seznamu, vytvoření obchodního případu ze šablony nebo dovršení určitého data, např. narozenin, platnosti smlouvy apod.
Následná událost bývá nejčastěji vytvoření úkolu ze šablony, ale může tím být i zařazení kontaktu do nového seznamu, vytvoření nového obchodního případu či poznámka v aktivitách.
Sledujte reporty aktivit, úkolů i obchodních případů
Rozdělte práva dle uživatelských rolí
Jedna z hlavních výhod online CRM systému je přehlednost veškeré komunikace s klientem a to napříč firmou. Někdy ale nastanou situace, které požadují omezení viditelnosti některých informací a funkcí systému. V těchto případech jsou užitečné uživatelské role.
Zobrazování kontaktů, aktivit, načtených emailů, úkolů i obchodních případů se odvíjí od vlastnictví kontaktu a doplňkově také od práv nad seznamy. Je tedy jen na vás, kterému uživateli povolíte vidět všechno a u koho zvolíte omezený přístup.
Uživatelské role můžete mít pro určitou skupinu vašich lidí stejnou nebo pro každého uživatele roli vlastní.
Provádějte import i export dat podle svých potřeb
Přecházíte k Anabixu z jiného CRM nebo jste dosud pracovali hlavně s Excelem a potřebujete nahrát hromadně větší množství kontaktů, firem, aktivit či obchodních případů? Pak využijete připravené importy. Stačí mít k dispozici pouze příslušné tabulky ve formátu CSV.
Na přehledu kontaktů, firem, aktivit, úkolů i obchodních případů najdete také možnosti exportu. Vybrat si můžete kompletní export nebo si vyfiltrovat data dle připravených i vlastních polí a export provést jen pro tuto skupinu.
Pomohou vám také tiskové náhledy, které jsou dostupné na všech kartách kontaktů, firem i obchodních případů.
Napojte si nejpoužívanější online fakturační systémy
Spojení je pro vás nachystáno pro nejpoužívanější online fakturační systémy - českou a slovenskou SuperFakturu, Fakturoid, FAPI a iDoklad.