Prohlédněte si online CRM systém ANABIX

Stránka kontaktu - srdce vašeho podnikání

Rozlučte se s desítkami otevřených oken prohlížeče, spoustou záložek, tabulkami v Excelu atd. U nás máte jeden kontakt na jednu stránku, kterou už nikdy nebudete chtít opustit.

 A také proč, když na ní máte všechno? Pohromadě zde vidíte všechny informace o kontaktu, zapsané schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou emailovou komunikaci vás i vašich kolegů.

 Už nikdy nebudete za hlupáka, který volá klientovi poté, co s ním věc vyřídila vaše asistentka.

Seznamy - pořádek v kontaktech jednou pro vždy

Pomocí seznamů (štítků) roztřídíte svoje kontakty do jednotlivých skupin a segmentů. Seznamy mohou kopírovat cestu vašich zákazníků od potenciálního zájmu, přes akvizici, realizaci, až po následnou zákaznickou péči. Sdružovat v nich můžete vaše obchodní partnery, je možné tvořit seznamy pro jednotlivé vaše uživatele nebo rozdělené zákazníky podle toho, co u vás nakoupili.

Díky seznamům získáte přehled o typu klienta, seznamy také umožní rozdělovat styl komunikace a stanou se nedílnou součástí vašich obchodních procesů. Do kterého seznamu kontakt patří, uvidíte přímo na kartě kontaktu. Všechny vaše seznamy si zobrazíte na přehledu Seznamů.

Vlastní pole - nastavte si, co chcete u klientů sledovat

Potřebujete u kontaktů, firem, obchodních případů, úkolů či seznamů evidovat nějaké pro vás specifické informace? Žádný problém, založte si svá vlastní pole!
 
Na výběr máte textová pole s omezením 60 znaků, textové oblasti pro delší zápisy, datumová pole, číselná pole, zaškrtávácí pole (checkboxy) a pole s výběrem dle přednastavených hodnot. Samozřejmostí je možnost podle vlastních polí i filtrovat na jednotlivých přehledech.
 
Sami si definujete, co všechno chcete u kontaktu sledovat. Už teď naši zákazníci využívají například tato pole: velikost firmy, počet zaměstnanců, narozeniny, svátek, povolání, číslo smlouvy, obor podnikání, místo doručení, důvod nezájmu, výše provize a spoustu dalších.

Informace o firmách přímo v Anabixu

V Anabixu se prioritně pracuje na kartách kontaktů, pro vaši firemní klientelu však využijete také karty Firmy. Stačí, když znáte IČ vašeho českého či slovenského zákazníka a Anabix vám sám doplní ostatní údaje z databáze MERK.

Získáte automaticky nejen název firmy, DIČ a fakturační údaje, ale i spoustu dalších užitečných informací. Většinu firemních údajů vidíte rovněž na kartách kontaktů, které máte pod danou firmu přiřazené. 

Na kartě příslušné firmy najdete tlačítko MERK, pod kterým se skrývá mimo jiné historie firmy včetně přehledu vlastníků a jednatelů, obratů a zisků za uplynulé roky, čerpaných dotačních titulů a grantů, posledních důležitých změn i zajímavostí z médií.

Úkoly - plňte svoje sliby

Úkol za vás nesplníme, ale postaráme se o to, že na něj nezapomenete. Úkolujte svoje kolegy i sami sebe - zadávání i přehled úkolů (vašich i cizích) najdete jak na stránce příslušného kontaktu, tak i v samostatné záložce Úkoly.
 
Úkoly typu schůzek a důležitých plánovaných událostí si můžete propisovat do vašeho Google kalendáře. Abyste nebyli ve stresu, Anabix vám pravidelně posílá souhrn denních úkolů i úkolů po termínu přímo na váš email.
 
Vytvářet si můžete šablony, které vám ušetří čas při vytváření úkolů a jsou potřebné i pro automatizaci procesů. Kategorie úkolů pomáhají snadnějšímu filtrování podle oblasti, které se úkol týká (komunikace, administrativa, fakturace atd.)

Obchodní případy - příležitosti vašeho podnikání

Získat pozornost klienta a využít vzniklou příležitost k zajištění zakázky nebývá jednoduché. O to více je potřeba si rozjednané zakázky hlídat, sledovat a dotahovat do konce. S Anabixem vyřešíte hned tři způsoby evidování obchodních případů - aktuální obchodní případ, obchodní příležitost do budoucna a hromadný obchodní případ.
 
Pokud máte obchodní či poradenský tým, bude vás zajímat sledování zakázek, které se aktuálně řeší.  Veškeré aktivity a úkoly si můžete přiřazovat přímo ke konkrétnímu obchodnímu případu a pro svá data využít připravená i samostatně vytvořená vlastní pole.
 
V případě, že vaši klienti mají zájem o službu nebo produkt, který zatím nemáte v nabídce, ale výhledově o něm uvažujete,  potřebujete si jejich přání zaevidovat. Máte tedy možnost poznačit si plánovaný termín, očekávanou výši zakázky, míru priority, poznámku či texty do vlastních polí. Až budete moci klientům vyhovět, snadno si najdete zájemce přes filtraci.
 
Když řešíte případy vázané k více klientům, například účast na konkrétním školení nebo při prodeji nemovitosti či jinak originálního produktu využijete hromadné obchodní případy. Jednoduše si zadáte k obchodnímu případu všechny klienty-účastníky, poznačíte si datum školení nebo prodeje a postupně si přiřazujete vaše aktivity s těmito klienty. Úspěšně ukončeným obchodním případem je realizování kurzu nebo realizovaný prodej nemovitosti.

Emaily - nepřehledný inbox? Už nikdy více…

Máme na vás dvě otázky. Kolega, který si naposledy psal s klientem, jehož obchodní případ zrovna řešíte,
odjel na dovolenou. Emaily jsou v jeho schránce, ke které nemá přístup nikdo jiný. Co uděláte? Jak dlouho vám trvá, než ve vašem přeplněném Inboxu najdete týden starý email od klienta, který zrovna potřebujete?
 
Anabix má pro vás odpovědi, které vás jistě potěší. Emailová komunikace vedená s klientem se vám i vašim kolegům v kopii načítá přímo na stránky kontaktů.
 
Nebaví vás už přehrabovat se v emailech? Napojte Anabix na emailové schránky všech vašich uživatelů a získáte přehled o odeslaných i přijatých emailech. Uděláte to jednou a funguje automaticky bez nutnosti dávat speciální adresy do skrytých kopií či načtení emailu stále dokola potvrzovat. Šetříme váš čas!
 

Automatizace (Triggery) - nechte Anabix pracovat za vás

Proč dělat stejné kroky ručně stále dokola? Vytvořte si komunikační mapu vašich obchodních procesů a definujte si přes jaké fáze prochází vaši klienti, kdo se o ně v danou fázi stará, jaké úkoly a komu z toho vyplývají. Proces si následně nastavte v Anabixu formou triggerů. Naši stávající klienti mohou potvrdit, že jim automatizace dokáže významně ulehčit práci.

Triggery umí spoustu věcí a definují se jako spouštěcí a následná událost. Jednoduše řečeno, Anabix za vás vytváří určité akce a hlídá termíny. Spouštěcí událostí může být přidání kontaktu do vybraného seznamu, vytvoření obchodního případu ze šablony nebo dovršení určitého data, např. narozenin, platnosti smlouvy apod.

Následná událost bývá nejčastěji vytvoření úkolu ze šablony, ale může tím být i zařazení kontaktu do nového seznamu, vytvoření nového obchodního případu či poznámka v aktivitách.

Sledujte reporty aktivit, úkolů i obchodních případů

Udržovat si přehled nad činností svojí i svých podřízených, patří k základním prvkům podnikání. K rozhodování, hodnocení i nastavení motivace, potřebujete znát údaje o práci s vašimi klienty i aktivitou vašich podřízených. V Anabixu můžete ke statistikám využívat filtry na jednotlivých přehledech a nebo připravené reporty.
 
Report aktivit vám prozradí, zda vaši pracovníci využívají Anabix tak, jak mají. Sledovat můžete informace o tom, kolik provedli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů a kdo z nich byl nejaktivnější. V reportu úkolů zase uvidíte kolik úkolů zvládli vaši lidé splnit v termínu a kolik jich mají ještě otevřených.
 
Pokud potřebujete vědět, jak se daří vašim obchodníkům v dotahování obchodních případů, kolik případů bylo úspěšných, kolik prohraných či odložených na později a v jakém obnosu tyto obchodní případy byly, uvítáte report Obchodních případů.

Rozdělte práva dle uživatelských rolí

Jedna z hlavních výhod online CRM systému je přehlednost veškeré komunikace s klientem a to napříč firmou. Někdy ale nastanou situace, které požadují omezení viditelnosti některých informací a funkcí systému. V těchto případech jsou užitečné uživatelské role.

Zobrazování kontaktů, aktivit, načtených emailů, úkolů i obchodních případů se odvíjí od vlastnictví kontaktu a doplňkově také od práv nad seznamy. Je tedy jen na vás, kterému uživateli povolíte vidět všechno a u koho zvolíte omezený přístup.

Uživatelské role můžete mít pro určitou skupinu vašich lidí stejnou nebo pro každého uživatele roli vlastní.

Provádějte import i export dat podle svých potřeb

Přecházíte k Anabixu z jiného CRM nebo jste dosud pracovali hlavně s Excelem a potřebujete nahrát hromadně větší množství kontaktů, firem, aktivit či obchodních případů? Pak využijete připravené importy. Stačí mít k dispozici pouze příslušné tabulky ve formátu CSV.

Na přehledu kontaktů, firem, aktivit, úkolů i obchodních případů najdete také možnosti exportu. Vybrat si můžete kompletní export nebo si vyfiltrovat data dle připravených i vlastních polí a export provést jen pro tuto skupinu.

Pomohou vám také tiskové náhledy, které jsou dostupné na všech kartách kontaktů, firem i obchodních případů.

Napojte si nejpoužívanější online fakturační systémy

Už nebudete muset žádat vaši účetní, abyste zjistili, jestli vám zákazník poslal platbu. Přehled o stavu faktur můžete mít přímo na kartě kontaktu, nebo jako souhrnný přehled všech vystavených faktur včetně indikace zda jsou zaplacené, po splatnosti, případně stornované.
 

Spojení je pro vás nachystáno pro nejpoužívanější online fakturační systémy - českou a slovenskou SuperFakturu, Fakturoid, FAPI a iDoklad.

Posílejte chytré emaily se službou SmartEmailing

Používáte nebo máte v plánu využívat systém na rozesílání hromadných e-mailů SmartEmailing? Anabix nabízí jako jednu ze svých doplňkových funkcí právě spojení s tímto systémem. Co získáte spojením Anabixu a SmartEmailingu?
 
Kontakty založené v Anabixu se vám budou přenášet skrz propojené seznamy do SmartEmailingu. Spojení funguje i obráceně, tady kontakty z vyplněných formulářů SmartEmailingu se dostanou do Anabixu.  Na seznamy můžete posílat hromadné emaily nebo si připravit série emailů, které se automaticky rozešlou při přidání kontaktu do seznamu v Anabixu.
 
Samozřejmostí je sledování statistik o odeslání, otevření emailu i kliknutí na odkazy přímo na kartách kontaktů v Anabixu. Zajímá vás více? Podívejte se na záznam webináře "Propojení Anabixu a SmartEmailingu" a spojení vyzkoušejte!

Sledujte vyplácené provize skrz AffilBox

Kvalitní provizní program pro své zákazníky a obchodní partnery bereme jako součást úspěšného podnikání. Pro náš partnerský program se nám osvědčil systém AffilBox. Pokud se stanete našim partnerem a rozhodnete se Anabix doporučovat svým zákazníkům, budete mít díky němu přehled o registrovaných testovacích verzích přes vás kód i o vyplacených provizích.
 
V případě, že sami AffilBox využíváte nebo hledáte vhodný provizní systém, určitě oceníte možnost jeho integrace s Anabixem. V kombinaci s napojením fakturačního systému se vám budou automaticky vypočítávat provize a generovat zprávy pro vaše partnery. 
 

Využijte přátelské API

Máte vlastní systém na svá data či formuláře na sběr kontaktů z webu? Potřebujete propojit Anabix se softwarem, který zatím nemáme napojen? Využít můžete připravené API. Stačí mít vlastního programátora či si najmout externího a seznámit ho s naší API dokumentací. V případě potřeby poradíme.
 
Anabix API je služba umožňující uživatelům pomocí zasílaných požadavků vzdáleně spouštět
funkce systému Anabix. Systém standardně pracuje s kódováním UTF-8. Použitý programovací jazyk musí mít podporu pro přenos dat s podporou protokolu HTTP.  Dále je vhodná podpora datového formátu JSON, který je použit pro veškerou komunikaci.
 
Více informací najdete v API Dokumentaci.