Představte si, jaké by to bylo mít veškeré informace na jednom místě, získávat upozornění, ulehčit si práci díky automatizaci, sledovat reporty aktivit a úkolů, úkoly i zadávat. Není to vymyšlený sci-fi svět. Něco takového mít můžete.

Uvažujete o novém CRM systému? Chcete mít pořádek ve svých klientech a zakázkách? Pojďme se společně podívat při jakých činnostech (v jakých oborech) vám dokáže pomoci Anabix CRM.

Anabix CRM pro obor Finance Úspora času s automatizací procesu

Není nic lepšího než získat více času, zautomatizovat běžné denní úkony a získat více prostoru na další práci.

„Jako finanční poradce budete vždy vědět o všem, co jste si se svými klienty telefonicky či na schůzkách řekli a pohlídáte si i jednotlivé kroky, které musíte s nimi projít k jejich i vaší spokojenosti.“

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Anabix CRM pro obor Reality - Všechno přehledně a na jednom místě

Čím méně klikání myší, tím lépe. Mít veškerá data k obchodním případům na jednom místě, je téměř sen. Anebo ne?

„Prodej i pronájem nemovitosti vám půjde lépe od ruky, když si povedete evidenci všech zájemců o prohlídku konkrétního domu či bytu a budete vědět, kdo má jaké požadavky, potřeby a záměry.“

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Anabix CRM pro obor Vzdělávání - Přehled o budoucích akcích

Učit se, učit se a učit i jiné. Kde ale brát čas na sledování budoucích akcí? Anabix nabízí možnost mít ucelený přehled o všech akcích či kurzech.

„Pokud pracujete ve vzdělávací firmě nebo jste samostatný lektor či kouč, budete mít přehled o všech vašich kurzech i seminářích včetně informace, o jaký typ dalšího školení mají účastníci zájem.“

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Anabix CRM pro obor MLM a Prodej - Nejen uživatelská práva

Jako obchodník či konzultant je dobré mít rozdělené klienty například podle oblasti a pokud je vás ve firmě víc, často nechcete, aby každý viděl citlivé informace vašich zákazníků. Jak na to? Stačí správně nastavit uživatelská práva.

„Každý úspěšný prodejce se musí dobře starat o svůj prodejní tým. Rozdělení klientů podle regionu a typu požadovaných produktů či služeb je u nás snadné, a to i s omezeným přístupem pro jednotlivé obchodníky.“

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Anabix CRM pro obor Servis - Opakované hlídání termínů

Není nad to, když je systém natolik vyspělý, že vám posílá upozornění na danou aktivitu přesně ve stanovený čas. Klidně i opakovaně.

„Pravidelnost servisních prohlídek si rovněž pohlídáte snadno. Zadáte si konkrétní termíny nebo interval jejich opakování a pak už jen plníte úkoly, které vám sami vzniknou přesně ve stanovený čas.“

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Anabix CRM pro obor Obchod  - Dostupnost kdekoliv a kdykoliv

Bez omezení na instalaci aplikace do počítače. Kdykoliv a kdekoliv. A co potřebujete? Pouze internetové připojení.

„Na cestách a při schůzkách u klienta se vám bude hodit dostupnost pro vás důležitých informací na tabletu a mobilu. Stačí vám přístup k internetu a vše máte na dosah tehdy, kdy to potřebujete.“

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Jsou vám blízké některé uvedené situace? Vytvořte si svůj vlastní účet a poznejte všechny výhody Anabixu na vlastní kůži. Rádi vám poradíme i pomůžeme s nastavením. Tak na nic nečekejte a vyzkoušejte si Anabix CRM ještě dnes.

PS: Lidé ve videu jsou skuteční zástupci vyjmenovaných oborů – finanční zástupce, realitní makléř, lektor, vedoucí týmu, servisní technik, obchodník. Videa vznikla ve spolupráci se společností Big Flow Production. Děkujeme všem účastníkům i spolutvůrcům.

Mgr. Štěpán Musil

Út, 19/5/2020 - 16:30

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.