Není to tak dávno, co jsme přidali novou funkci Vlastní pole u Aktivit. A nyní je tu další vylepšení. V Anabix CRM máte nově možnost nahrát hlasovou zprávu a následně si ji zase přehrát. Představte si, že potřebujete rychle poznačit něco důležitého, o čem jste se bavili s klientem na schůzce. Na kartě kontaktu si jednoduše zapnete nahrávání hlasu, namluvíte zprávu a dáte uložit. Tento záznam následně najdete mezi ostatními aktivitami.

Pojďme se detailněji, podívat, kde přesně záznam hlasové zprávy provedete. Na kartě kontaktu kliknete na záložku Přidat hlasovou zprávu. Nelekněte se, při prvním spuštění nahrávání můžete být vyzváni prohlížečem o povolení přístupu k mikrofonu. Povolte jej a zahajte nahrávání přes tlačítko s tečkou. Během toho, co budete mluvit, bude tlačítko červeně blikat. Nahrávání ukončíte opětovným stiskem tohoto tlačítka.

Provedenou nahrávku si můžete pro kontrolu přehrát nebo pokračovat v nahrávání opětovným stisknutím tlačítka. Pokud jste s nahrávkou spokojeni, pojmenujte si ji a uložte. Pokud ne, lze nahranou zprávu smazat a vytvořit novou.

To ale není vše. Součástí jsou i náležitosti, totožné jako u klasické aktivity typu schůzka nebo telefonát. Funguje zde přiřazení k existujícímu obchodnímu případu, poslání notifikace dalším uživatelům i vyplňování vlastních polí patřícím k aktivitám.

Níže na kartě kontaktu najdete v přehledu všech vytvořených aktivit také tyto hlasové zprávy. Mají symbol mikrofonu. K nahrávce se dostane tak, že rozkliknete danou aktivitu. Hlasovou zprávu můžete nahrávat i na kartě Obchodního případu. Způsob je stejný jako na kartě kontaktu a dostupné jsou možnosti, které znáte ze zápisu aktivity na kartě obchodního případu.

Všechny aktivity typu hlasové zprávy najdete na přehledu Aktivit, mají zde samozřejmě také svůj filtr.

U tohoto nového typu aktivity jsme nezapomněli ani na její přidání do procesu automatizace. Najdete jej jak u spouštěcí události Vytvoření nové aktivity, tak u Žádná aktivita nad kontaktem po dlouhou dobu.

Funkce záznamu hlasových zpráv je dostupná na počítači, tabletu i mobilu a k nahrávání logicky potřebujete integrovaný či externí mikrofon. V některých prohlížečích prvek nahrávání vypadá trochu jinak, jedná se například o Firefox, na funkčnost to však nemá vliv. U mobilních zařízení je plná funkčnost zajištěna pro Android, u iPhonů je třeba používat prohlížeč Safari, který prvek nahrávání podporuje.

Věříme, že vám toto vylepšení pomůže při pravidelné práci s Anabix CRM. V případě dotazů pište nebo volejte.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

Út, 22/12/2020 - 13:30

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vyzkoušejte CRM systém Anabix