Potřebujete si v CRM evidovat u kontaktů či obchodních případů specifické číselné informace jako obrat, zisk, provize nebo počet kusů? S Anabixem je to jednoduché. Nejen, že si zadané hodnoty zapíšete a vyfiltrujete, ale na jednotlivých přehledech a v reportech uvidíte i jejich součet.

V Anabixu si pro nejrůznější typy informací můžete vytvářet různá vlastní pole – textové pro text, datumové pro datum, zaškrtávací pro volbu ano-ne, výběrové pro vámi přednastavené texty a číselné pro zjištění rozmezí mezi dvěma hodnotami. Každý z uvedených typů polí má tak svůj význam a možnosti filtrování. V tomto článku se více podíváme na vlastní pole typu číslo.

Tento typ pole si můžete vytvořit u téměř všech obsahů. Nejvíce se vám ale bude hodit u obchodních případů a kontaktů. U obchodních případů si můžete zapisovat za kolik byl prodán váš produkt či služba, jaký jste z nich měli zisk, případně i jaká provize náleží vašemu obchodníkovi. Součet zapsaných hodnot následně uvidíte dole na přehledu obchodních případů. Zadat si můžete různé filtry a sloupce typu vlastníka obchodního případu, stav obchodního případu, datum dokončení nebo i konkrétní název. Výsledný součet jednotlivých polí uvidíte právě dle zadaných filtrů.

Sledovat nemusíte jen částky. Číselné pole se hodí i pro počty prodaných kusů, dodaných dílů nebo na kartách kontaktů pro počet dětí i zvířecích miláčků. Dát pozor musíte jen na soulad s GDPR v rámci evidovaných údajů a pravopis (Slunce, seno - 5 samyc 😊)

Pokud vás zajímají vámi zapsané číselné hodnoty podle jednotlivých vašich uživatelů v přehledné tabulce nebo grafické podobě, podívejte se do reportu obchodních případů. Kromě pevného pole pro obnos, tam již najdete i volitelná políčka pro vaše vytvořená číselná pole.

To však není vše. V Anabixu máte k dispozici i speciální pole „strávený čas“ u úkolů. Nejčastější využití je pro zápis plánovaného času, který chcete věnovat schůzce nebo jinému důležitému úkolu zapsaného do Google kalendáře. Nikdo vám však nebrání jej použít i zpětně pro sledování kolik času bylo potřeba na splnění úkolu.

Pokud vás následně zajímá, kolik času zabralo plnění úkolů nad určitým obchodním případem, stačí na přehledu úkolů použít filtr se jménem klienta a názvem obchodního případu. K dispozici jsou i další pomocné filtry jako je řešitel úkolu, termín nebo seznam s určitou skupinou vašich kontaktů.

Přehled stráveného času podle řešitelů a období je k dispozici také na reportu úkolů.

Veškeré číselné hodnoty dostanete do Anabixu nejen ručním zápisem, ale také importem nebo i z jiného systému či webového formuláře přes API rozhraní.

Napsal jsem vám určitý počet možností, ale rozhodně ne konečný, další si můžete volně přičítat dle svého oboru a stylu komunikace s klienty.

Máte k uvedenému nějaký dotaz? Napište mi na stepan.musil@anabix.cz

 

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Čt, 26/4/2018 - 17:00

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vyzkoušejte CRM systém Anabix