Pokud řešíte obchod, určitě vás potěší webinář na dané téma. Je určen nejen pro stávající klienty Anabixu, ale i pro ty, kteří přemýšlí o vhodném CRM systému. Součástí webináře jsou kromě jiného praktické příklady nastavení u tří klientů Anabixu. Na co se ještě můžete těšit?

Za dobu své působnosti u Anabixu jsem během online konzultací poměrně často vysvětloval způsob, jak v tomto CRM systému evidovat obchodní proces. Připravil jsem tedy webinář s praktickou ukázkou, jak obchodní proces řešíme u nás v Anabixu. Do webináře jsem přizval i dva hosty z řad našich zákazníků, kteří se podělili o svůj způsob využívání Anabixu v rámci jejich obchodního procesu.

Průběh webináře

Nejprve si představíme, co může být myšleno pod slovem obchodní proces a řekneme, co je potřeba v Anabixu pro jeho sledování. Poté se již pustíme do praktické ukázky a projdeme si jednotlivé kroky, které máme nastaveny v našem účtu při sledování obchodního procesu od založení testovací verze až po prodloužení spolupráce. Následně dám slovo dvěma hostům z řad našich zákazníků – Marku Grufíkovi a Oliveru Černému. Ti vám představí, v čem podnikají a jakým způsobem řeší své obchodní procesy právě v Anabixu. Na ně naváži ještě představením obchodního procesu tanečního studia T.C. RAK, které je rovněž našim zákazníkem.

Jsem přesvědčen, že toto téma je zajímavé jak pro vás, naše stávající uživatele, kteří můžete svůj postup porovnat s tím, co zazní ve webináři, tak pro vás, kteří aktuálně testujete Anabix či uvažujete o nějakém vhodném CRM. Vám poslouží tento webinář jako ukázka či inspirace, jak lze obchodní proces vést v Anabixu. Nesmím zapomenout ani na vás, naši obchodní partneři, kteří můžete díky webináři načerpat argumenty pro představení Anabixu vašim klientům.

Věřím, že vám shlédnutí webináře pomůže s naplánováním podobných kroků i ve vašem účtu, případně nabídne inspiraci v rámci zákaznické péče o vaše klienty. Přeji vám hodně „aha momentů“, které následně zavedete do své práce s Anabixem. 🙂

Podívejte se na záznam - živé vysílání proběhlo 28.3.2017 v 20h.

K dispozici dávám i prezentaci, kterou používám v rámci webináře - najdete ji pod odkazem "Praktická ukázka nastavení obchodního procesu v CRM systému ANABIX"

Máte zájem o více informací?

Pokud máte nějaké otázky k Anabixu nebo potřebujete něco vysvětlit na konkrétním případu, napište mi na stepan.musil@anabix.cz a domluvíme si online konzultaci se sdílením obrazovky přes Skype či jiný nástroj. Pokud u nás účet ještě nemáte, založte si na našich webových stránkách 30denní testovací verzi zdarma a spojíme se následně. V případě zájmu o náš partnerský program najdete důležité informace přímo na jeho stránkách. Zde se můžete registrovat i přihlašovat do partnerského účtu s přehledem vašich úspěchů.

Podívejte se také na náš blog, kde pravidelně přidávám články o novinkách a praktické rady na využití systému.

Štěpán Musil

Štěpán Musil

St, 29/03/2017 - 08:09

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vyzkoušejte CRM systém Anabix