minulém článku jsem se věnoval praktické ukázce nastavení obchodního procesu. Dnes mám pro vás ještě doplnění ve formě doporučení pro přehlednou práci s úkoly.

V Anabixu můžete úkoly přímo přiřazovat k obchodním případům, které máte založené ve vašich kontaktech. Pod pojmem obchodní případ není myšlena jen akvizice nového zákazníka, ale i jiná časově omezená činnost, kterou provádíte pro vašeho klienta. Příkladem může být záruční servis, pronájem, roční tarif, smlouva s předem určenou platností apod. Úkoly můžete zadávat jak pro tým obchodníků, tak i pro administrativní pracovníky i další uživatele, kteří se na procesu podílí.

Jak na přidávání úkolů a aktivit k obchodním případům

Otevřete si kartu kontaktu, zapíšete úkol a kliknete na volbu „Více možností“. Tam si u položky „Obchodní případvyberete z nabídky již založených obchodních případů navázaných na tento kontakt. Na stejné kartě níže uvidíte v přehledu zadané úkoly a u nich aktivní odkaz s názvem obchodního případu. Toto platí i při zadávání aktivit, například zápisů ze schůzek a telefonátů.

Ruční zadávání úkolů využijete nejčastěji při předem neplánovaných úkolech typu „Zavolat znovu“, „Domluvená schůzka“ a při delegování úkolů na vašeho kolegu či jiného uživatele vašeho účtu.

Automatizace pomocí triggerů

Pro plánovaný sled úkolů je daleko lepší automatizace – triggery. Nejčastější postup využití je následující:

  1. Vytvoření kontaktu a vložení do příslušného seznamu

  2. Automatické založení obchodního případu ze šablony

  3. Automatické vytvoření úkolu ze šablony (naváže se přímo na existující obchodní případ)

  4. Dokončení prvního úkolu a automatické vytvoření druhého úkolu ze šablony atd.

  5. Vytvoření automatického úkolu ze šablony před blížícím se termínem obchodního případu

  6. Ukončení obchodního případu a přeřazení kontaktu do nového seznamu

Pokud si nastavíte tento proces v Anabixu přes automatizaci, všechny úkoly se vám vždy sami spárují s daným obchodním případem. A nejen to. K vybranému obchodnímu případu se vám budou úkoly přidávat i pokud si zadáte hlídání neaktivity nad obchodním případem nebo si budete skrz úkoly sledovat konkrétní termíny zapsané ve vašich vlastních polích umístěných u obchodních případů.

Díky spárování úkolů a aktivit v obchodních případech budete mít přehled nad obchodním procesem a jeho dotahováním.

Jak dál?

Jak automatizace procesů funguje v praxi vás naučíme na našem webináři. Věřím, že vám to pomůže s naplánováním podobných kroků i ve vašem účtu, případně nabídne inspiraci v rámci zákaznické péče o vaše klienty. Záznam webináře naleznete zde.

Pokud potřebujete pomoci s nastavením, stačí se ozvat . Domluvíme si online konzultaci, kde vám vše přehledně vysvětlím a ukážu.

Máte tarif Basic a chcete si vyzkoušet automatizaci? Povolíme vám triggery na 14 dní zdarma a pak se rozhodnete, zda budete chtít přejít na nové tarify, které jsou již včetně automatizace. Stačí napsat, že máte zájem.

Štěpán Musil

Štěpán Musil

St, 15/03/2017 - 17:45

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.