Používáte spíše formální komunikaci a oslovujete vaše klienty titulem? Máme pro vás vylepšení v podobě nových polí pro titul před i za jménem. Stačí si je aktivovat ve vašem účtu Anabixu.

CRM systém má být zdrojem informací o vašich zákaznících, obchodních partnerech i potenciálních zájemcích. Pro dobrou komunikaci a úspěšný prodej potřebujete znát nejen kdo, kdy a o čem s klientem mluvil, ale mít o něm také osobní informace. Jméno, email a telefon by měl být základem všech vašich zákaznických karet.

Mezi další přínosná data patří určitě adresa, kde váš klient působí, jeho pozice ve firmě, webové stránky, návaznost na firmu případně další kontakty a firmy. Stejně tak máte možnost tvořit si vlastní pole a značit si do nich například datum narozenin, svátku, zájmy, preference a další, pro vás důležité informace. Anabix již delší dobu tyto možnosti skýtá.

Titul se dosud psal do polí jméno a příjmení, případně jste si na něj vytvářeli vlastní pole. Obě varianty měly svá úskalí. Proto jsme se rozhodli přidat tyto údaje přímo do záhlaví karty kontaktů.

Aktivaci polí uděláte v záložce Nástroje – Hlavní nastavení – Uživatelské rozhraní. Po zaškrtnutí volby najdete obě pole přímo na kartě kontaktu, stačí si dát „Upravit kontakt“ a údaje dopsat.

Informace lze importovat i exportovat společně s kontakty a funguje i přenos přes API a do programu SmartEmailing.

Věřím, že vám tato drobná změna pomůže k efektivnější komunikaci s vašimi zákazníky a obchodními partnery.

Štěpán Musil

Štěpán Musil

Čt, 20/07/2017 - 13:30

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.