V Anabixu lze nastavit propojení s emailovými účty vaší firmy, díky čemuž dostanete do aplikace i vaši emailovou komunikaci. Přímo na karty klientů se vám budou ukládat kopie příchozí a odchozí pošty.
Nastavení propojení naleznete v NÁSTROJE –> SLUŽBY –> EMAILOVÉ ÚČTY.
Pro přidání nového emailu, přes který vedete komunikaci s klienty, klikněte na tlačítko PŘIDAT.
V nastavení, které se vám otevře, postupně vyplníte jednotlivá pole. Začnete vlastním emailem a serverem daného emailu, uživatelským jménem a heslem do emailu a komunikačním portem. Pokud si tímto nastavením nejste jisti, raději kontaktujte svého poskytovatele emailu. Podmínkou také je, aby byl na serveru příchozí pošty povolen přístup přes protokol IMAP.
V další sekci si můžete vybrat, zda se mají na základě vaší komunikace vytvářet v Anabixu nové kontakty z emailů nebo se emaily načítat jen k již vytvořeným kontaktům v Anabixu. V případě zaškrtnutí pole „Vytvářet nové kontakty“ se Anabix nejprve podívá, zda již kontakt s emailovou adresou existuje, a pokud ne, vytvoří novou kartu kontaktu. V případě nezaškrtnutí pole se budou emaily načítat jen k již v Anabixu existujícím kontaktům.
Před stisknutím Uložit nezapomeňte zaškrtnout pole „Účet je povolen“. Tímto krokem je nastavení propojení s emailovým účtem kompletní a v účtu se vám automaticky vytvoří nové seznamy s názvem napojených emailových adres. Do těchto seznamů se sami řadí kontakty, se kterými z daného emailu komunikujete.
Takto nastavené emaily se s Anabixem začnou synchronizovat. Následná pravidelná synchronizace probíhá několikrát za den.
V přehledu napojených účtů, vidíte kromě zadaných informací, také zda je povoleno vkládat nové kontakty, zda je účet opravdu aktivní (zelená fajfka u Povoleno) a poslední datum a čas synchronizace emailu.
V případě jakýchkoli dotazů k napojení emailových účtů nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.