Umělá inteligence usnadní obchodní i marketingové procesy
Umělá inteligence není pouhým futuristickým konceptem. Je to praktická technologie, který vám kryje záda. Jakmile ji jednou vyzkoušíte, už se jí nebudete chtít vzdát. Chyběla by vám.
Objevte výhody umělé inteligence
Dnešní svět je charakteristický neustálými změnami. Na trhu se objevují převratné novinky. Každou chvíli se mění poptávka po službách i produktech, což vyžaduje flexibilitu a inovativní přístup. Konkurenci byste tak měli mít neustále na očích. A s tím vám pomůže umělá inteligence, která dnes již například zvládá:
- analyzovat trh,
- připravit personalizované nabídky,
- postarat se o rutinní úkoly,
- předchystat obchodní nabídky,
- včas detekovat problémy…
Propojte AI s marketingovými nástroji
Představte si celý obchodní cyklus. Rychlost a efektivita jsou jeho nepostradatelnou součástí. Umělá inteligence tak nabízí revoluční způsoby, jak zlepšit podnikové procesy a zvýšit produktivitu.
Automatické generování e-mailů
Určitě se vám o něm párkrát snilo. Asistent, který dokonale rozumí vašemu stylu komunikace. Dokáže za vás odpovědět na e-maily zákazníků a vždycky má čas. Takovým asistentem pro vás může být umělá inteligence. Analyzuje vaše předchozí odpovědi a vygeneruje zprávy, které jsou relevantní a odpovídají vašemu tónu a stylu komunikace.
Vyzkoušejte si to. Do nástroje typu ChatGPT nakopírujete jednu ze svých předchozích odpovědí a podle ní si nechte na konkrétní dotazy vašich zákazníků vygenerovat odpověď novou.
Pomůže připravit nabídky i podklady
Vytváření personalizovaných nabídek pro zákazníky může být náročné. Zvlášť v době, kdy se objem zákaznických a tržních dat importuje z několika zdrojů. Vsaďte proto na AI. Data umí zpracovat v reálném čase a na základě výsledků předkládá nabídky odpovídající preferencím a potřebám vašich klientů. Omezte manuální přípravu dokumentů na nezbytné minimum.
Na obchodních schůzkách už nebudete sami
Někdy se takové obchodní jednání protáhne. Zachytit všechny důležité body a rozhodnutí je náročné. Spolehněte se proto na svého nového parťáka – umělou inteligenci. Z celého jednání dokáže připravit detailní i souhrnný záznam. Rozpozná klíčové body a zařadí je do odpovídajících kategorií. Úkoly navíc dokáže předat pracovníkům, kteří mají danou oblast na starosti.
Konkurence vás jen tak nepřekvapí
Mít přehled o tom, jak si stojíte ve srovnání s konkurenty, je pro strategické rozhodování nezbytné. Sledujte všechny změny a nabídky, které by vaši firmu mohly jakýmkoliv způsobem ovlivnit. Reagujte na tržní trendy podle aktuální situace. Nenechte se rozhodit.
Odbavování dotazů i reklamací přenechte AI
Zpracování reklamací a dotazů zákazníků je bezesporu časově náročné. Využijte nástroje pro automatické zpracování a řešení těchto požadavků. Na jedné straně urychlíte procesy, na straně druhé zvýšíte spokojenost zákazníků. A to se vyplatí.
Připojte se k digitální revoluci
Propojení umělé inteligence s CRM systémem bude vaší výhrou v loterii. Běžte svým zákazníkům naproti. Naslouchejte jim. Optimalizujte své marketingové a prodejní strategie. My v Gauss Algorithmic s vámi rádi probereme, jak na to.
Václav Adamec - obchodní ředitel v Gauss Algorithmic
12/2023
O firmě:
Od roku 2013 pomáháme firmám v téměř všech odvětvích efektivně využívat data a metody umělé inteligence, které jim umožňují překonat konkurenci tak výrazně, že se to zdá být téměř nespravedlivé. Téměř. 😉
Komentáře