Jak využít LinkedIn pro propagaci firmy

Sociální sítě jsou v dnešní době stále více populární. Než je ale začnete využívat pro propagaci své firmy, je potřeba vzít v potaz jejich specifika. Víte například, jak nejlépe pracovat s platformou LinkedIn, aby vám přinesla co největší užitek?

LinkedIn má jen v České republice více než 1,5 milionu uživatelů a prezentace na něm může vám a vaší firmě přinést nejen nové zákazníky, ale i nové zaměstnance, dále také například kontakty na obchodní partnery, apod.

Výhodou LinkedIn je, že se na něm publikují převážně profesně zaměřené příspěvky a vy se tak nemusíte obávat, že by se vaše sdělení ztratilo ve změti vtipných videí, fotografií roztomilých zvířátek, dětí, jídel, zachycených trapasů, a dalšího výplňového obsahu, který je tak častý například na Facebooku.

Některé funkce jsou na LinkedInu zcela zdarma, a to je založení osobního i firemního profilu. Na firemní profil můžete, stejně jako na obdobných sociálních sítích, publikovat příspěvky obsahující texty, videa i fotografie.

Kdy publikovat příspěvky

Dle provedených průzkumů je ideální publikovat 2 až 5 příspěvků týdně, přičemž čas zveřejnění není příliš rozhodující. Příspěvky publikované v úterý a středa si vedou nejlépe a průměrně zaznamenávají největší počet prokliků.

Jak se na LinkedIn prezentovat

Pokud tedy na LinkedIn chcete prezentovat svou firmu, musíte zvolit specifický typ komunikace. Jak si s tímto poradit, shrnula společnost Increative:

Pokud chceme, aby byly naše příspěvky sdílené, komentované nebo lajkované je potřeba, abychom dobře znali motivace našeho cílového publika. Musíme si uvědomit, že LinkedIn není hrací hřiště, ale dospělá síť, kam se chodí pracovat. Ať už tím myslíme práci na vlastní image, vztazích s důležitými lidmi, firmami, apod. Před vytvářením strategie příspěvků a komunikace je potřeba si položit základní otázky ohledně motivace naší cílové skupiny. Chtějí naši lidé uspět v kariéře? Chtějí se dozvědět nejnovější technologické novinky? Mají skutečný zájem o to, co firma tvoří, nebo pomocí lajku chtějí prokázat příslušnost k určité firmě?

Poté, co si poctivě zodpovíte uvedené otázky, budete vědět, jak vašeho fanouška zaujmout a jaký obsah pro něj připravit. Dbejte však na skutečnost, že LinkedIn je specifická sociální síť a takto k ní musíte i přistupovat.

Pokud budete chtít LinkedIn využít na maximum, můžete zde vytvořit i reklamní kampaně, díky kterým oslovíte širší publikum a vašemu obsahu zajistíte vyšší dosah.

Pokud rádi využíváte LinkedIn a čerpáte z něj informace, doporučujeme sledovat i Anabix LinkedIn profil, na kterém se dozvíte řadu užitečných informací věnovaných našemu CRM systému.

Milada Zemanová, marketingová specialistka

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/milada-zemanova/

 

Milada Zemanová, marketingová specialistka

ST, 31/1/2018 - 11:00

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *