Potřebujete rychle vědět, co jste s vaším klientem dosud řešili a v který den to bylo? Do CRM Anabix se přihlásíte všude, kde je přístup k internetu a potřebujete v daný okamžik vědět, co jste s vaším klientem dosud řešili a v který den to bylo. Může ale nastat situace, kdy chcete mít informace zapsané na kartě kontaktu i v tištěné formě. Jak si je z Anabixu vytisknout?

Příprava před setkáním s klientem je důležitá jak pro obchodníka, tak i pro toho, kdo následně řeší samotnou zakázku. Informace o klientech při prvotní obchodní schůzce, či souhrn veškeré komunikace, která s klientem doposud proběhla, jsou důležité v obou případech. Díky Anabixu si můžete veškerá data vytisknout v přehledných přednastavených šablonách. Váš zákazník jistě ocení, že jste připraveni a víte, o čem se komunikovalo při předchozích schůzkách a telefonátech.

Šablona Anabix pro tisk

Nejen pro tyto případy jsou pro vás připraveny graficky upravené tiskové šablony. Na každé kartě kontaktu, firmy a obchodního případu najdete nově tlačítko „Tisk“. Po kliknutí na něj se vám zobrazí náhled i příkaz k tisku.

Jednotlivé prvky se vám automaticky řadí do bloků, tak, aby zabíraly co nejméně místa při tisknutí. Tisk samozřejmě respektuje uživatelské role – lze vytisknout jen informace, ke kterým má "tisknoucí" uživatel přístup. U vlastních polí se navíc objeví jen ta, která máte vyplněna nějakým údajem.

Zapisujte si pravidelně vaše aktivity a úkoly do Anabixu, budete mít vždy rychlý přehled o tom, co s vaším klientem řešíte. To platí pro online práci s Anabixem i využívání tiskové funkce.

Nepoužíváte ještě Anabix? Vyzkoušejte testovací verzi na 30 dní zdarma.  

Štěpán Musil

Štěpán Musil

St, 12/04/2017 - 14:20

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.