CENÍK Anabix CRM

Spočítejte si jednoduše vaši cenu.
Stačí zadat počet uživatelů, kteří budou systém využívat a počet kontaktů vaší databáze.
Uvidíte okamžitě roční nebo čtvrtletní cenu za celý účet a pro rychlé srovnání i přepočtenou cenu za jednoho uživatele měsíčně.
Čím více uživatelů máte, tím méně za ně zaplatíte.
Pro slovenské klienty vystavujeme faktury v EUR bez DPH dle aktuálního kurzu ČNB.
Kalkulace ceny
V uvedené ceně máte
zabezpečený a zálohovaný přístup do systému pro vás i vaše kolegy 24 hodin denně
neomezené množství aktivit, úkolů a obchodních případů
až 10 GB dat na vaše přílohy
7 návodných e-mailů, díky kterým snadno rozběhnete svůj testovací účet
e-mailovou a telefonickou podporu v češtině
textové návody ve Znalostní bázi
Online konzultace dle vaší potřeby (pomůžeme s vytvořením vlastních polí, seznamy i importem dat + seznámíme vás s funkcemi + vyladíme společně automatizaci + zkontrolujeme nastavené procesy).
Všechny funkce Anabix CRM (ucelená karta kontaktu, napojení e-mailů, webové formuláře, triggery a mnoho dalšího).
Co vás může k ceníku ještě zajímat?
Způsob platby
Navyšování či snižování počtu uživatelů nebo kontaktů
Výhoda pro neziskové organizace
Ukončení spolupráce

Reference našich zákazníků

„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
„Evidenci kontaktů jsme řešili formou poznámek a tabulek v Excelu. Potřebovali jsme nějaký jednodušší systém, kde bychom mohli sledovat průběh zakázek. Na Anabixu CRM si cením větší přehlednosti úkolů, hlídání termínů a možnosti delegování jednotlivých úkolů na kolegy. Nemusíme složitě dohledávat jaký krok k úspěšnému dokončení obchodního případu právě následuje, systém za mě sleduje plnění všech zadaných úkolů na 100 %.“
„Dříve jsme pracovali s excelovskými tabulkami, což se s nárůstem klientů stalo nepřehledné. Po zavedení Anabix CRM, který nám přišel jako cenově dostupný a snadný na ovládání, máme vše přehledně na jednom místě a jednoduše filtrujeme potřebné údaje. Využíváme možnost přiřazování úkolů místo toho, abychom posílali zbytečné e-maily a vždy víme, v jakém procesu zakázka je.“