Reference

  • Mário Roženský
    Nikdy jsem si nemyslel, že budu CRM systém někdy potřebovat, ale ve chvíli, kdy jsem jej pro prodej našeho software AffilBox zavedl, tak se ihned zlepšilo naše povědomí o tom, který klient se nás na co dotazoval, jakou fakturu nám nezaplatil, či že mu uplynulo testovací období a kolegyně mu má zavolat. Anabix nám umožňuje lépe se starat o klienty a mít přehled, co s kterým klientem který s mých kolegů řešil.

    Anabix doporučuji všem, kteří plánují růst své firmy a chtějí mít dokonalý přehled o svých zákaznících a komunikaci s nimi.
    Mário Roženský, OLYMPIC s.r.o., http://www.affilbox.cz/
  • Eva Tichá

    S Anabixem pracuji téměř každý den. Umožňuje jednoduché vytváření a doplňování databází zákazníků, rychlé vyhledávání podle různých klíčových slov. Pokud někdo z nás není v práci, tak ostatní mohou snadno vědět, co bylo s klientem naposledy komunikováno a mohou pokračovat v obchodních jednáních. V případě, že volá jeden z našich několika stovek klientů, stačí mi chvilka a mohu hned reagovat, aniž bych si musela pamatovat detaily, jsem rychle v obraze. Stal se velkým pomocníkem v marketingu i v obchodě naší firmy, zefektivnil naši práci. Jde o to nejen působit profesionálně, ale skutečně profesionálně komunikovat a pracovat, a to Anabix nabízí.

    Jsem nadšená nejen z Anabixu jako jednoduchého a přitom velmi efektivního nástroje, ale také z lidí, kteří jej vytvářejí a obsluhují. Máte-li dotaz, nenechají Vás na pochybách. Je radost s nimi komunikovat.

    Ing. Eva Tichá, Product Manager, SAFEX, spol. s r.o.
  • Jan Gabaj
    Delší dobu jsem hledal CRM systém, který by přesahoval jen běžné shromažďování kontaktů. V Anabixu se mi líbí možnost maximální automatizace s napojením na iDoklad a SmartEmailing. Samozřejmě výborná podpora, která je velmi vstřícná a rychlá. Především děkuji panu Musilovi za promptní zpracování našich požadavků a nápadů. Jdete správnou cestou, jen tak dál.
    Jan Gabaj, zakladatel & CEO v detail hostess, http://detailhostess.com/
  • Markéta Danišová
    Ve SmartEmailingu je pro nás péče o zákazníka a jeho spokojenost prioritou. Protože se na ní podílí celý tým, je naprosto nezbytné mít k dispozici funkční a spolehlivý CRM systém, ve kterém si každý vedeme správu svých úkolů a aktivit, a přitom přehledně vidíme souhrn všech událostí týkajících se každého zákazníka. Usnadňuje nám práci při telefonickém kontaktu s lidmi, máme k dispozici všechny údaje o účtech zákazníků a fakturaci na jednom místě, což velmi zefektivňuje komunikaci. Dnes už si naši práci bez Anabixu nedokážeme a nechceme ani představit.
    Markéta Danišová, SmartEmailing, http://www.smartemailing.cz/
  • Oliver Černý
    CRM systém Anabix je výborný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi a obchodnými partnermi, pretože v jednoduchom a intuitívnom prostredí sa nachádzajú všetky k tomu potrebné nástroje. Pokiaľ sme pre tento účel používali bežné office nástroje, práca bola neefektívna a mnohé obchodné príležitosti nám unikali. Hoci sme používali viac nástrojov, informácie boli duplicitné a naopak, mnohé chýbali v ten pravý čas. Teraz je všetko na jednom mieste, prehľadne štruktúrované, zdieľané pre každého vo firme, dostupné odkiaľkoľvek, z čohokoľvek a ešte aj s notifikáciou úkolov a iných udalostí. Anabix je skrátka skvelý.
    Oliver Černý, CAMIN® s.r.o., http://www.camin.sk/
  • Aleš Hradecký
    Vyzkoušeli jsme několik CRM systémů, ale až Anabix jsme začali opravdu používat. Díky jeho ON-LINE dostupnosti ho náš obchodní i realizační tým používá kdykoli a odkudkoli. Za pomocí Anabixu máme opravdový přehled a zlepšili jsme tak naší efektivitu práce. Anabix je přehledný a intuitivní.
    Aleš Hradecký, SOLARINVEST - GREEN ENERGY s.r.o., http://www.solarinvest.cz/
  • Ján Hudeček
    Dlhšiu dobu sme sa rozhodovali, ktorý CRM systém zaradit do našej firemnej komunikácie. Rozhodli sme sa pre Anabix. Prostredie je velmi natívne - vyhovuje nám "all in one page" prostredie. Nespornou výhodou je prepojenie a synchronizácia so SmartEmalingom. Oceňujem taktiež technickú podporu od tvorcov programu, hlavne v začiatkoch práce s aplikáciou.
    Ján Hudeček, http://www.pecenecaje.cz/
  • Rostislav Stoček
    Základem jakéhokoliv obchodu je vztah se zákazníkem. Vztah se buduje dlouho a je založen na tom, že aktivity provádím včas a přesně v termínu, kdy jsem zákazníkovi slíbil (přijdu na schůzku, na kterou jsme se s klientem domluvili, a zavolám tehdy, kdy jsem zavolat slíbil). V případě, že již je klientů více, neumím si představit řízení vztahu se zákazníky jinak než pomocí CRM. Mou představu jednoduchého a přehledného systému Anabix naprosto splňuje. Tým Anabixu také zapracoval mé požadavky.
    Rostislav Stoček, FIXFINANCE s.r.o., http://www.fixfinance.cz/

CRM systému Anabix důvěřují mimo jiné společnosti