Chodí vám poptávky či zadání zakázek primárně do e-mailu? Pak vás zaujme scénář spojení Anabix CRM a platformy Integromat. Scénář automaticky vytváří kontakty a obchodní případy v Anabixu přímo z došlých e-mailů. Není třeba e-mail nikam přeposílat, stačí přesunout do vybrané složky v e-mailovém klientu a o ostatní se postará Integromat.
O službě Integromat a dalších scénářích se dočtete v článku – Anabix CRM je součástí platformy Integromat . Vytváření obchodních případů přes Integromat je předpřipraveno pro Microsoft 365 – Outlook a Google – Gmail, zprovoznit to však lze i u dalších e-mailingových služeb podporujících protokol IMAP.
Přijatý nebo odeslaný e-mail přesunete do zvolené složky, např. NEW LEADS (jméno složky si zvolíte dle potřeby, měla by být na začátku prázdná)
Scénář Integromatu, který se spouští 1x za 15 minut (frekvence závisí na vybraném tarifu) provede následující operace:
Poslední akcí scénáře je “úklid”. E-mail, který je výše popsaným způsobem zpracován, se následně automaticky přesune do předpřipravené složky NEW LEADS – DONE (složka může mít libovolný název, který si zvolíte). V této složce se budou postupně archivovat e-maily, ze kterých vznikly obchodní případy v Anabixu.
Jaké jsou předpoklady pro správné fungování této funkce? Co potřebujete?
Tento scénář pro vás připravil náš externí spolupracovník a specialista na Integromat, Eduard Hlava. Potřebujete pomoci s nastavením scénáře? Pak on je pro vás správnou volbou. Kontaktujte jej na e-mail: eduard@hlava.net nebo přes webové stránky www.hlava.net.
Pokud máte další dotazy k Anabix CRM či Integromatu napište nám na anabix@anabix.cz.