Prohlídka

  • Stránka kontaktu - srdce vašeho podnikání

    Rozlučte se s desítkami otevřených oken prohlížeče, tabulkami v Excelu atd.
    U nás máte jeden kontakt na jednu stránku, kterou už nikdy nebudete chtít opustit.
     
    A taky proč, když na ní máte všechno? Vidíte všechny schůzky, telefonáty, poznámky,
    dokonce veškerou emailovou komunikaci vás i vašich kolegů s daným klientem.
     
    Už nikdy nebudete za hlupáka, který volá klientovi poté, co s ním věc vyřídila vaše asistentka.
  • Seznamy - pořádek v kontaktech jednou pro vždy

    Pomocí seznamů roztřídíte svoje kontakty na potenciální klienty, klienty, neplatiče, dodavatele atd.
    Můžete tak vést komunikaci na každou skupinu kontaktů zvlášť a to dokonce i hromadně
    díky napojení Anabixu na SmartEmailing.
     
    Nebojte, nikdo nepozná, že za vás emaily posílá automat.
    Emaily budou obsahovat oslovení zákazníka jménem v pátém pádu - prostě tak, jako byste mu psali vy ;-)
     
    Udělejte si pořádek v kontaktech teď hned. Klikněte sem a během pár chvil máte uklizeno ;-)
  • Úkoly - plňte svoje sliby

    Úkol za vás nesplníme, ale postaráme se o to, že na něj nezapomenete.
     
    Úkolujte svoje kolegy i sami sebe - přehled úkolů (vašich i cizích) pak najdete jak na stránce příslušného klienta,
    ale i v samostatné záložce úkoly. Vše pěkně tříditelné podle priorit, stavů, termínů atd.
     
    Abyste nebyli ve stresu, Anabix vám souhrn úkolů s blížícím se termínem pošle na váš email.
     
    Šablony vám ušetří čas při vytváření úkolů, kategorie pomáhají snadnějšímu filtrování podle oblasti,
    které se úkol týká (komunikace, administrativa atd.)
  • Obchodní příležitosti - šlape vám podnikání jak má?

    Díky Anabixu máte detailní přehled o všech obchodních případech
    ve všech jejich fázích (otevřené, vyhrané, odložené, uzavřené).
     
    Během chvilky zjistíte, jestli a kolik vám vaši obchodní zástupci vydělávají.
     
    Jak se vám to líbí? Otestujte Anabix po dobu 30 dní zdarma!
  • Emaily - nepřehledný Inbox? Už nikdy více…

    Už se vám to stalo? Kolega, který si naposledy psal s klientem, jehož obchodní případ zrovna řešíte,
    odjel na dovolenou. Emaily jsou v jeho schránce, ke které nemá přístup nikdo jiný.
     
    Jak dlouho vám trvá, než ve vašem přeplněném Inboxu najdete týden starý email od klienta, který zrovna potřebujete?
     
    Anabix má pro vás odpověď na obě otázky. Emailová komunikace vedená s klientem přes firemní emailové schránky
    se vám i vašim kolegům ukazuje přímo na stránce klienta.
     
    Nebaví vás už přehrabovat se v emailech?
    Napojení Anabixu na váš email je otázkou dvou minut. Klikněte sem a uvidíte sami.
  • Vlastní pole - nastavte si, co chcete u klientů sledovat

    Sami si definujete, co všechno chcete u kontaktu sledovat. Už teď naši zákazníci využívají napřiklad tato pole:
    velikost firmy, počet zaměstnanců, narozeniny, svátek, povolání, číslo smlouvy, obor podnikání, místo doručení,
    důvod nezájmu, výše provize a spoustu dalších.
     
    To vše bez nutnosti opuštění stránky kontaktu, takže když vám někdo zavolá, máte všechny informace ihned k dispozici.
     
    Samozřejmostí je potom možnost podle vlastních polí i filtrovat.
  • Triggery - nechte stroje pracovat za vás

    Díky seznamům a triggerům (automatickým spouštěčům akcí) budete výkonnější, než jste si kdy dokázali vůbec představit.
     
    Definujete si, co se musí stát, aby se váš kontakt zařadil do seznamu např. Klienti a nastavíte automatické aktivity,
    které zabezpečí, že o klienty bude postaráno (automatické emaily, upomínky kolegům, aby jim zavolali apod.)
     
    Většina rutinních procesů, na které jste doteď museli myslet, poběží na pozadí,
    takže se konečně budete moci věnovat tomu co je opravdu důležité.
     
  • Propojení se Smartemailingem

    Jak by se vám líbilo mít roztříděné klienty v seznamech podle toho, který produkt od vás koupili,
    případně na kterou kampaň poslanou Smartemailingem zareagovali? 
     
    Zní to jako něco co byste využili? Automatická synchronizace kontaktů a seznamů mezi oběma aplikacemi vám to umožní. 
     
    Vaše komunikace bude mnohem cílenější než dřív.
    Budete vydělávat více peněz a zároveň ušetříte spoustu času, který jste dříve museli věnovat vytváření tabulek v Excelu.
  • Faktury - propojení s FAPI a ZOHO Invoice

    Přehled o stavu faktur jednotlivě v profilu každého klienta, nebo jako souhrnný přehled všech vystavených faktur
    včetně indikace zda jsou odeslané, akceptovaná klientem, nebo zaplacené, případně stornované.
     
    Už nikdy nebudete muset otravovat vaši účetní, abyste zjistili, jestli vám zákazník poslal platbu.
     
    Kdykoliv vám klient zavolá, vidíte během vteřiny jeho platební morálku a můžete se decentně
    (nebo méně decentně) připomenout, pokud vám něco dluží. Nebo třeba poděkovat za včasné zaplacení ;-)
     
    Díky propojení s fakturačními systémy jsou kontakty a faktury automaticky synchronizovány.  
    Vaši zaměstnanci tak uvidí v Anabixu pouze ty faktury, které potřebují vidět a žádné jiné.
  • Affiliate - vyplácejte provize automaticky

    Prodáváte-li přes affiliate partnery, určitě oceníte automatické vyplácení
    provizí partnerům na základě zaplacených klientských faktur.
     
    Navíc informace o partnerech máte vždy aktuální
    a odeslat hromadný email všem partnerům je otázkou několika kliků.
     
  • Importy a exporty snadno a rychle

    Rychlý hromadný import informací o klientech z XLS/CSV či z jiného SW, který už teď používáte.
    Máte-li v této chvíli svoje kontakty někde evidované, snadno a rychle je převedete do Anabixu
     
    Většina polí se spáruje automaticky, některé budete muset spárovat ručně -
    - tak jako tak, zabere vám to maximálně několik minut.
     
    Svého šéfa uspokojíte během chvilky vyexportovanou sestavou téměř čehokoliv co má smysl exportovat ;-)
     
    Naimportujte si svoje kontakty teď hned!
  • Uživatelská oprávnění - přístup k vašim datům pod kontrolou

    Díky jednoduchému nástroji pro správu uživatelských rolí definujete kdo z vašich spolupracovníků, kdy a co může dělat.
     
    K citlivým firemním údajům tak mohou přistupovat jen vybraní uživatelé a mohou s nimi nakládat pouze dovoleným způsobem.
     
    Vyzkoušejte si to v Anabixu sami. Testovací období je 30 dní.
  • Nápověda formou videí

    Naší hlavní prioritou vždy byla, je a bude jednoduchost. Kdybyste se přesto ztratili, k dispozici máte přímo v aplikaci videonávody a také doporučené postupy v naší znalostní bázi.
     
    Pokud byste náhodou ani tak nenašli řešení svých potíží, můžete nás vždy kontaktovat pomocí emailů, kontaktního formuláře (taktéž součást aplikace) nebo telefonicky. Není nad to znát svoje zákazníky osobně ;-)