Práce s přehledy a filtry v Anabix CRM

Přehledy v Anabix CRM umožňují rychle najít potřebné informace, uložit si vlastní pohledy na data a efektivně pracovat s vyfiltrovanými záznamy. Níže najdete stručný návod, jak jednotlivé možnosti využít.


Filtrování dat

V každém přehledu (Kontakty, Firmy, Obchodní případy, Aktivity, Úkoly) máte k dispozici vlastní sadu filtrů. Filtrovat můžete podle pevných polí, přednastavených prvků i vlastních polí.

Jak filtry používat:

  • vyberte konkrétní filtr v horní části přehledu nebo použijte vyhledávací pole „Vyhledat filtry“
  • vyberte či zadejte požadovanou hodnotu filtru
  • opakovaným výběrem stejného filtru můžete zadat více hodnot stejného filtru
  • kombinujte více různých filtrů podle potřeby

Tímto způsobem si můžete snadno zobrazit například kontakty ve vybraných seznamech, rozpracované obchodní případy dle vámi zvolených mezistavů nebo aktivity určených uživatelů.

Náhledy:

Přehled kontakty v Anabix CRM
Přehled kontakty v Anabix CRM

Uložení vlastní kombinace filtrů

Pokud některé kombinace filtrů používáte pravidelně, můžete si je uložit pro budoucí další využití.

Jak uložit vlastní filtr:

  • nastavte požadované kombinace filtrů
  • klikněte na „Uložit“
  • zadejte název a potvrďte

Uložené přehledy jsou dostupné přímo v horní části modulu a každý uživatel má své vlastní.

Přehled Obchodní případy v Anabix CRM

Výběr a pořadí sloupců

Přehled si můžete přizpůsobit výběrem sloupců a jejich pořadím.

  • zvolte ikonku pro úpravu sloupců
  • vyberte požadovaná pole a klikněte na „Potvrdit“
  • změňte si pořadí sloupců podle vaší potřeby jejich přetažením

Nastavení je individuální pro každého uživatele.

Upozornění: Přidáním nového vlastního pole se vždy sloupce resetují do výchozího nastavení.

Přehled úkoly v Anabix CRM

Hromadné akce nad vyfiltrovanými daty

U každého přehledu najdete ve spodní části nabídku hromadných akcí. Tyto akce lze provést nad všemi výsledky filtrování nebo pouze nad ručně vybranými položkami.

Dostupné akce zahrnují například:

  • změnu hodnot v pevném či vlastním poli
  • export do CSV
  • přiřazení do seznamů
  • zobrazení na mapách Google
  • mazání hodnot
  • další akce podle typu přehledu

Hromadné akce zrychlují práci tam, kde by ruční úpravy zabraly mnoho času.

Přehled Obchodní případy v Anabix CRM

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Komentáře