Jak vytvořit šablonu obchodního případu

Pro pravidelně zakládané Obchodní případy se vám bude hodit šablona obchodních případů. Ušetříte tak čas opakovaným vypisováním stejného zadání. Šablony budete potřebovat také pro nastavení automatizace – triggerů (viz. návod „Nastavení triggeru pro automatizaci procesů„)

Šablonu obchodního případu vytvoříte přes zelené menu vlevo „Karta obchodní případy“ a volbu vpravo nahoře „Šablony obchodních případů„.

Kliknutím na tlačítko + vytvoříte novou šablonu.

Vyplníte si údaje, které se budou objevovat v dané šabloně. Zvolit je třeba Název šablony, stav obchodního případu a vlastníka obchodního případu (vlastníka můžete dát konkrétního uživatele nebo využít volbu „vlastník kontaktu“, která přiřadí vlastníka toho, kdo je vlastníkem kontaktu, ke kterému se obchodní případ bude vázat).

Variabilně lze vybrat prioritu obchodního případu, počet dnů do termínu (za kolik dní od vytvoření obchodního případu ze šablony bude stanoven termín obchodního případu), obnos (pole se přenáší do reportu obchodních případů), případně vyplnit některé vlastní pole (viz. návod „Jak přidat vlastní pole?„) a přidat vysvětlující poznámku pro vlastníka obchodního případu. Pak dáte „Uložit„.

Na přehledu vytvořených šablon je můžete znovu upravovat nebo mazat či přidávat další šablony.

Při ručním vytváření obchodních případů se vám šablona nabídne a můžete ji vybrat.

V případě jakýchkoli dotazů k vytváření šablon nám napište na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Komentáře