Co najdete v reportech

K vyhodnocování komunikace v Anabixu je možné používat kromě filtrace na přehledech Aktivit, Úkolů a Obchodních případů také reporty.  Najdete je přes Nástroje – Reporty.

1) Report aktivit

Zajímává Vás, kolik Vaši pracovníci zvládli za týden/měsíc/rok schůzek či telefonátů? Kdo z nich byl nejaktivnější a který den byl v tomto nejvýkonnější?

Odpovědi najdete právě v tomto reportu. Nastavit si můžete Období, všechny Typy aktivit nebo jen vybrané, zúžit si výběr jen na kontakty ve vybraných Seznamech a zvolit si jednoho konkrétního Uživatele nebo všechny najednou. K dispozici máte i denní statistiky.

Kromě samotného zobrazení výsledků si lze uložit výstup také do pdf nebo rovnou report vytisknout přes tlačítko Tisk.

Report aktivit v Anabix CRM

2) Report úkolů

Kolik úkolů zvládli Vaši pracovníci splnit v termínu a kolik jich mají ještě otevřených?

Základní otázka, na kterou odpovídá tento report. Můžete si opět zobrazit Období, dále Kategorie úkolů, které jste si vytvořili, upřesnit Seznamy kontaktů a buď vybrat jednotlivé Uživatele či všechny, které máte v účtu zadané.

Report vám ukáže kolik úkolů bylo za dané období otevřených v souladu s termínem, kolik úkolů bylo otevřených a dle termínu již měly být splněny. Stejně tak počty odložených úkolů i počty splněných úkolů v termínu a po něm. Zobrazit si můžete také přehled všech otevřených úkolů dle priority či denní statistiku dokončených úkolů. K dispozici je i zde tlačítko Tisk.

Report ukolu v Anabix CRM

3) Report obchodních případů

Potřebujete vědět, jak se daří Vašim obchodníkům v dotahování obchodních případů? Kolik jich bylo úspěšných, kolik prohraných či odložených na později? V jakém obnosu či jiné číselné hodnotě tyto obchodní případy byly?

Přesně tyto informace najdete na stránce třetího reportu. K dispozici je tabulka uzavřených obchodních případů s rozdělením na vyhrané a prohrané a tabulka stále otevřených či odložených obchodních případů. Do obou tabulek jsou přenášeny i vámi zapsané částky z pole Obnos či libovolného vlastního pole typu Číslo, které máte přiřazené pod Typ obsahu Obchodní případ.

Kromě toho si v nastavení zadáváte Období, Seznamy kontaktů a pro výsledky jen za jeden typ obchodního případu také jeho Název, který může mít souvislost třeba se šablonou obchodních případů.

Statistiku si můžete zobrazit opět u vybraných Uživatelů či všech najednou. Samostatně uvidíte i celkovou částku vyhraných obchodních případů. Pro uložení do pdf nebo vytisknutí reportu použijte tlačítko Tisk.

Report OP v Anabix CRM

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.

Komentáře