Přehledy v Anabix CRM umožňují rychle najít potřebné informace, uložit si vlastní pohledy na data a efektivně pracovat s vyfiltrovanými záznamy. Níže najdete stručný návod, jak jednotlivé možnosti využít.
V každém přehledu (Kontakty, Firmy, Obchodní případy, Aktivity, Úkoly) máte k dispozici vlastní sadu filtrů. Filtrovat můžete podle pevných polí, přednastavených prvků i vlastních polí.
Jak filtry používat:
Tímto způsobem si můžete snadno zobrazit například kontakty ve vybraných seznamech, rozpracované obchodní případy dle vámi zvolených mezistavů nebo aktivity určených uživatelů.
Náhledy:



Pokud některé kombinace filtrů používáte pravidelně, můžete si je uložit pro budoucí další využití.
Jak uložit vlastní filtr:
Uložené přehledy jsou dostupné přímo v horní části modulu a každý uživatel má své vlastní.

Přehled si můžete přizpůsobit výběrem sloupců a jejich pořadím.
Nastavení je individuální pro každého uživatele.
Upozornění: Přidáním nového vlastního pole se vždy sloupce resetují do výchozího nastavení.

U každého přehledu najdete ve spodní části nabídku hromadných akcí. Tyto akce lze provést nad všemi výsledky filtrování nebo pouze nad ručně vybranými položkami.
Dostupné akce zahrnují například:
Hromadné akce zrychlují práci tam, kde by ruční úpravy zabraly mnoho času.

V případě jakýchkoli dotazů k tomuto a dalším nastavením nás kontaktujte na anabix@anabix.cz
Rádi vám s nastavením pomůžeme.