CENÍK Anabix CRM platný od 1.1.2026

Spočítejte si jednoduše vaši cenu.
Stačí zadat počet uživatelů, kteří budou systém využívat a počet kontaktů vaší databáze.
Uvidíte okamžitě roční nebo čtvrtletní cenu za celý účet a pro rychlé srovnání i přepočtenou cenu za jednoho uživatele měsíčně.
Čím více uživatelů a kontaktů máte, tím méně za ně zaplatíte.
Pro slovenské klienty vystavujeme faktury v EUR bez DPH. Ceny v EUR jsou uvedeny na slovenském webu.
Kalkulace ceny
V uvedené ceně máte:
zabezpečený a zálohovaný přístup do systému pro vás i vaše kolegy 24 hodin denně
neomezené množství aktivit, úkolů a obchodních případů
variabilní nastavení účtu pomocí vlastních polí
1 hodinu online konzultace ročně pro efektivní využívání vašeho účtu
zákaznickou podporu v češtině
textové návody ve Znalostní bázi
Všechny funkce Anabix CRM (ucelená karta kontaktu, napojení e-mailů, webové formuláře, triggery a mnoho dalšího).
Možnost dokoupení dalších online konzultací dle vaší potřeby (pomůžeme s vytvořením vlastních polí, seznamů i importem dat + vyladíme společně automatizaci + zkontrolujeme nastavené procesy). Doporučujeme objednávku předplaceného zvýhodněného balíčku 5 hodin konzultací, které můžete čerpat v průběhu jednoho roku.
Co vás může k ceníku ještě zajímat?
Způsob platby
Navyšování či snižování počtu uživatelů nebo kontaktů
Výhoda pro neziskové organizace
Ukončení spolupráce

Reference našich zákazníků

„Anabix pro nás není jen CRM. Je to nástroj, který propojuje obchod s marketingem a pomáhá držet směr. Mít všechna důležitá data na jednom místě je základ – a díky tomu můžeme rychleji rozhodovat, efektivněji spolupracovat a lépe plánovat další kroky. Oceňujeme otevřenost systému, napojení na další nástroje a hlavně to, že se s Anabixem dobře roste.“
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
„Je pro nás velmi užitečným pomocníkem při rozesílání pravidelných tematických newsletterů, organizování různých konferencí a schůzek, které pořádáme pravidelně, protože si díky seznamům umíme vygenerovat účastníky z předchozích setkání. Odpadla nám práce s excelovskými tabulkami. Ze stolů zmizely vizitkáře.“


