CENÍK Anabix CRM platný od 1.1.2026

Spočítejte si jednoduše vaši cenu.
Stačí zadat počet uživatelů, kteří budou systém využívat a počet kontaktů vaší databáze.

Uvidíte okamžitě roční nebo čtvrtletní cenu za celý účet a pro rychlé srovnání i přepočtenou cenu za jednoho uživatele měsíčně.

Čím více uživatelů a kontaktů máte, tím méně za ně zaplatíte.

Pro slovenské klienty vystavujeme faktury v EUR bez DPH. Ceny v EUR jsou uvedeny na slovenském webu.

Kalkulace ceny

Platba:

Cena celkem/rok:   Kč (bez DPH)
Cena/měsíc/uživatel:   Kč (bez DPH)

V uvedené ceně máte:

zabezpečený a zálohovaný přístup do systému pro vás i vaše kolegy 24 hodin denně

neomezené množství aktivit, úkolů a obchodních případů

variabilní nastavení účtu pomocí vlastních polí

1 hodinu online konzultace ročně pro efektivní využívání vašeho účtu

zákaznickou podporu v češtině

textové návody ve Znalostní bázi

Všechny funkce Anabix CRM (ucelená karta kontaktu, napojení e-mailů, webové formuláře, triggery a mnoho dalšího).

Možnost dokoupení dalších online konzultací dle vaší potřeby (pomůžeme s vytvořením vlastních polí, seznamů i importem dat + vyladíme společně automatizaci + zkontrolujeme nastavené procesy). Doporučujeme objednávku předplaceného zvýhodněného balíčku 5 hodin konzultací, které můžete čerpat v průběhu jednoho roku.

Co vás může k ceníku ještě zajímat?

Způsob platby

Využít můžete čtvrtletní nebo roční platbu. U roční platby dostáváte měsíční bonus, výsledná cena je tedy za 13 měsíců. U čtvrtletní platby se základní roční cena dělí čtyřmi. Splatnost faktur je 14 dní a za samozřejmost považujeme hrazení faktur v termínu splatnosti.

Navyšování či snižování počtu uživatelů nebo kontaktů

Jednou měsíčně máte možnost zvýšit počet uživatelů či kontaktů vašeho účtu. Stačí zažádat e-mailem nebo zadat požadavek přímo ze systému. Navýšení se řeší doplatkem za zbývající předplacené období. Novou cenu vám ukáže naše kalkulačka. Snížení počtu uživatelů či kontaktů lze udělat vždy před koncem předplaceného období, s platností od nového období.

Výhoda pro neziskové organizace

Pokud se věnujete charitativní činnosti, s Anabix CRM získáte výhodnější cenu, pro bližší informace nás kontaktujte! Rádi vás také podpoříme na našem webu i sociálních sítích.

Ukončení spolupráce

Poskytujeme 30denní garanci vrácení peněz v okamžiku, kdy si již přístup do Anabix CRM zaplatíte. Vyjdeme vám ale vstříc i v průběhu domluveného období, jen je potřeba nahlásit ukončení spolupráce před koncem stávajícího předplaceného období. Vždy nám jde o oboustrannou spokojenost.

Reference našich zákazníků

Marek Rolný
„Anabix pro nás není jen CRM. Je to nástroj, který propojuje obchod s marketingem a pomáhá držet směr. Mít všechna důležitá data na jednom místě je základ – a díky tomu můžeme rychleji rozhodovat, efektivněji spolupracovat a lépe plánovat další kroky. Oceňujeme otevřenost systému, napojení na další nástroje a hlavně to, že se s Anabixem dobře roste.“
Marek RolnýOptimal Marketing s.r.o.
„První klienty jsme ve firmě evidovali pouze v excelovských tabulkách, ale už tehdy nám bylo jasné, že budeme potřebovat systematičnost CRM systému. Anabix CRM jsme zvolili díky cenové dostupnosti, možnosti napojení na všechny další systémy, které k práci se zákazníky využíváme a především tomu, že jde o český systém. Všechny informace máme přehledně na jednom místě a práce je tak snadnější. Chválím si také automatické napojení na webovou stránku i mailing.“
Bohumila Severýnová Saturia Invest s.r.o.
Daniela Antropiusová
„Je pro nás velmi užitečným pomocníkem při rozesílání pravidelných tematických newsletterů, organizování různých konferencí a schůzek, které pořádáme pravidelně, protože si díky seznamům umíme vygenerovat účastníky z předchozích setkání. Odpadla nám práce s excelovskými tabulkami. Ze stolů zmizely vizitkáře.“
Daniela Antropiusová Centrum investic, rozvoje a inovací