Vítejte mezi zákazníky Anabix CRM

Objednávka účtu nám dorazila a vy tak máte
svého pomocníka plně k dispozici.

Jaký je následující postup?

  • 1
    Pošleme vám fakturu podle zadaného fakturačního období a počtu kontaktů i uživatelů.
    Splatnost faktury je 14 dní a za samozřejmost považujeme její uhrazení v termínu splatnosti.
  • 2
    Domluvte si online konzultaci k nastavení Anabix CRM. Pomůžeme vám s vytvořením vlastních polí, seznamy i importem dat + seznámíme vás s funkcemi + vyladíme společně automatizaci. Konzultace je na cca 60 minut a ušetří vám čas.
    Pro objednávku konzultace využijte záložku Nápověda – Kontaktní formulář.
  • 3
    V levém horním rohu vašeho účtu již brzy naleznete odkaz na elektronickou smlouvu s námi. Prosím vyplňte údaje a potvrďte souhlas. Smlouvu si následně můžete stáhnout v pdf.

Přidejte se do uzavřené skupiny na FB, kde nejrychleji zveřejňujeme novinky a vylepšení.

Pro efektivní práci s Anabix CRM doporučujeme využívat:

  • textové návody ve Znalostní bázi
  • články na Blogu
  • záložku Nápověda – Kontaktní formulář, kde můžete psát svoje dotazy
  • pravidelné online konzultace, které vám zdarma nabízíme
  • FB stránku Anabix CRM
  • LinkedIn stránku Anabix CRM 
  • sekci Inspirace - posunete vaše podnikání kupředu díky inspirativním článkům na webu Anabix CRM. Sekce Inspirace vám přináší tipy a zajímavosti z různých oblastí podnikání.
Štěpán Musil

Těšíme se na spolupráci a pravidelné setkávání!

Za tým Anabix CRM:

Mgr. Štěpán Musil

Tel.: +420 778 431 876
E-mail: stepan.musil@anabix.cz